Guitar Hero: Aerosmith

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 7 mrt 2008.

1. NoLimit

NoLimit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    TEgen de tijd dat jij aan het rocken bent, moeten wij misschien nog wel 3weken wachten:mad:

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Had je maar eerder moeten bestellen. :+

Bij elke Guitar Hero tot nu toe is de voorraad heel beperkt geweest (niet alleen bij Wehkamp), dus je kon er donder op zeggen dat er veel mensen zouden zijn die teleurgesteld zouden worden.
    Als je nu zegt dat je hierdoor verrast bent hou je alleen maar jezelf voor de gek.

Maar als ik het nu niet binnen een week heb zal ik net als jullie nog een paar weken moeten wachten, ik neem iig niet aan dat ze opeens een exemplaar voor mij tevoorschijn weten te toveren. ;)

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Selektvracht, nachmerries heb ik van dat bedrijf :x Een maand of drie geleden eens een pakketje bij Large besteld, na vier dagen kwamen ze aan de deur om 3 uur s'middags terwijl ik had aangegeven dat ze tussen 18.00 en 21.00 moesten komen. Anyway, pakketje toen niet kunnen aannemen. Vervolgens na drie dagen kwamen ze weer in de middag, was er weer niemand thuis.

Ik was het toen zat, ben het pakketje hier gaan halen bij het hoofdkwartier van Selektvracht. Het pakket bleek niet zomaar te vinden. Uit eindelijk lag ie ergens onder een container. Ik heb liever TNT, jammer dat die niet samenwerkt met Wehkamp/Large:'-(

Over GH: Aerosmith, het spel zelf lijkt me wel leuk alleen jammer dat ik niets heb met Aerosmith. Ken een aantal nummers maar daar houd het op. Misschien als ie eens in de budgetbak ligt neem ik hem mee:+

4. NoLimit

NoLimit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn toch ook mensen die eerder dan ik hebben besteld en ook niks binnen hebben?
    En ik hou mezelf niet voor de gek, ik heb nooit geweten dat dit precies hetzelfde was bij Guitar hero 3...

Laatst bewerkt: 1 jul 2008
  5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Tuurlijk. Als ze er maar bv. 10 binnenkrijgen, kunnen ze er ook maar 10 leveren.
    Dat betekend dat er ook mensen kunnen zijn die vóór jou hebben besteld, en nog niks binnen hebben. Niet heel vreemd lijkt me? ;)

Van GH:A wordt steeds gezegd dat het 'limited' is (iig die met de gitaar).
    Maar goed, dat het zó limited was kon ik natuurlijk ook niet raden.

De IGN video-review:
    [ign]14229605&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/885/885399/ghaerosmith_vidreview_063008_flvlowwide.flv[/ign]

6. NoLimit

NoLimit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naja maakt ook niet uit Dulle, als we er maar een hebben binnenkort:b:

Leuk filmpje btw!
    Als ik het goed verstond zegt hij dus dat hij alle expert songs(?) gehaald heeft zonder een enkele te failen?
    Als ik het zo ook bekijk lijkt de Expert mode me ook minder moeilijk dan die van Guitar hero 3.
    Iemand die dit kan bevestigen?

Weet iemand wat hij aan het einde trouwens zegt?
    Over het verschil met guitar hero 3 o.i.d?

PS. Ik koop binnenkort Guitar hero 2 denk ik maar eens via xbw, want die heb ik nog niet.
    Kan ik me nog even vermaken!

7. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ga hem straks halen! Heb net gebeld en er zijn er zat op voorraad hier in Z'meer! Kan ik vanavond eindelijk pingelen 8).

8. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Jezus, zit me nu toch bij een moeilijk stuk. Even voor de duidelijkheid, Guitar Hero: A is mijn eerste Guitar Hero en ik had in het begin dus al moeite met easy :) . Nu ben ik eindelijk een beetje op gang aan het komen op medium, maar toen kwam ik bij die Guitar Hero Battle van Joe Perry (je bent hem zeg maar, niet tegen hem). Dat gaat zo ontiegelijk snel! Ik snap echt niet hoe me dit ooit moet gaan lukken.

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lees dit over een paar maandjes nog maar eens terug :9

10. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Zoals in een paar posts eerder al gezegd heb ik de game net gehaald en hier voor de liefhebbers een paar eerste indrukken van mijn kant:

Het ziet er vrijwel hetzelfde uit als Guitar Hero 3 en daar is volgens mij alles mee gezegd. Ik vind het wel grappig hoe ze Steven Tyler omgetoverd hebben in een Guitar Hero personage. Nu ziet hij er in het echt ook redelijk bizar uit, maar het lijkt in Guitar Hero af en toe wel alsof er een Alien op het podium staat! :+.

Ik ben nu over de helft heen van de Career mode en de Aerosmith nummers zijn duidelijk leuker om te spelen dan de extra toegevoegde nummers. Nu kan het misschien komen omdat de meeste "gewone" nummers mij niet zoveel zeggen, maar op The Cult na ben ik nog niets bijzonders tegengekomen en dat valt me ergens wel tegen.

Wat mij vooral tegenvalt is er nog steeds anno 2008 zoveel "gewone" nummers niet origineel zijn. Ik snap niet waarom men van Guitar Hero dan niet gewoon op zoek gaat nummers die ze wel origineel kunnen/mogen gebruiken. De meeste Aerosmith nummers zijn wel dik in orde (daar koop je het spel tenslotte voor lijkt me) en nummers zoals Rag Doll, Love in an Elevator, Walk This Way, Sweet Emotion en noem maar op zijn echt geweldig leuk om eens in een Guitar Hero game te spelen.

De achievements vliegen binnen aangezien ik in nog geen 2 uur tijd 12 achievements gehaald heb! Het moeilijkheids niveau ligt inderdaad wat lager, want ik speel met gemak door Hard heen, dus ik ga ook gewoon eens proberen deze op Expert uit te spelen. Hij valt zeker niet tegen, maar ik begrijp dat je niets aan deze game hebt als je geen Aerosmith fan bent. Ik hoop dat er met Guitar Hero Metallica straks een wat betere balans is tussen "gewone" nummers en Metallica muziek!

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Nou, ten eerste is het soms onmogelijk om bepaalde platen te krijgen, en om de individuele bass/drums/vocals/guitar eruit te halen. En soms duurt het lang om de rechten te krijgen. Je wil echt niet weten wat er allemaal achter schuilt hoor, zo makkelijk zou dat wel niet zijn. Wat denk je waarom er tot op de dag van vandaag geen Led Zeppelin erin zit? Dat komt echt allemaal doordat het erg moeilijk is om rechten van muziek te krijgen, en ook erg duur.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    OF als je een Guitar Hero fan bent! :cool:

13. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik geloof je gelijk en het zal allemaal wel kloppen, maar toch vind ik het jammer als ik een nummer start en weer zie staan "Covered by...."

Sorry, kan d'r niets aan doen. :+

Dat vraag ik me af, veel nummers zijn imo ronduit saai.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dan zeker wel als je een achievementhoer bent? :+

15. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Haha ja daar heb je helemaal gelijk in! :+

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :{ ik weet niet zo goed wat ik van GH:A moet denken,..

ik ben een enorme GH newb, heb in GHIII nog maar een paar nummers op medium kunnen FC'en en nog maar een paar uberhaupt kunnen uitspelen op Hard en ik doe net GH:A in mn 360 en ik FC de eerste 3 nummers op Medium,.. en dat zegt volgens mij echt wat over de moeilijkheid van deze game.

Misschien is deze wel zo makkelijk dat ik nu eindelijk de overstap naar Hard kan gaan maken :+

edit:// en de 4e en de 5e FC ik ook,.. bizar makkelijk,.. krijg nu echt het idee dat het bedoelt is voor Aerosmith fans en niet voor GH fans

17. NoLimit

NoLimit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb eigenlijk nooit gezien dat er stond ''covered by'' in Guitar hero 3.
    Of was dat daar ook nog niet bij?

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Als een liedje een cover was dan stond/staat er 'As Made Famous By'.

19. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Dit hebben ze bij GH:A voor het eerst ingevoerd.

20. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds kort GH:III, maar waarom zou ik deze moeten kopen, behalve een aantal nieuwe liedjes. Zit er nog meer in de game, want ik ga geen 60 euro uitgeven aan een paar liedjes.

Deel Deze Pagina