Top Spin 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 11 jul 2007.

  1. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb een paar dagen geleden - tot mijn verbazing - al de achievement gehaald (ben geen jager, maar 't viel me op) waarbij je 250 winnende volleys moet slaan. Het heeft dus wel degelijk effect - zeker bij de juinoren, vooral easytoernooien - om redelijk te kunnen volleren. Dat kan al met stats rond de 40, daarme heb ik al 250 winnende volleys geslagen.
     
  2. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Je had m'n oude wiskundeleraar kunnen wezen. :b:
     
  3. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben match aan het doen tegen de nummer 325, ik ben zelf 300. Ik was aan het winnen met: 4 - 2, 1 - 0, ik mocht serveren voor de 2 - 0. Staat er in een keer 'Connection lost with opponent', krijg ik de scores te zien, en roept de scheidsrechter: 'Player 2 wins'. WTF?
     
  4. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Is me ook een aantal keren gebeurt. Heb toen de tegenstander allerlei hate messages gestuurd, maar volgens mij snappen zij er ook niks van... ik denk in ieder geval niet dat deze acties gepland zijn.
     
  5. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben je wiskunde leraar ofzo.

    EDIT: zie al dat iemand niet zo ver boven me ook al een dergelijke opmerking heeft gemaakt. Maar die van mij is een serieuze vraag :p
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2008
  6. MrCaveman

    MrCaveman Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik gisteren ook gehad, maar dan echt vlak voor het beginnen van de match. En ik kreeg ook mooi de loss.
     
  7. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kap met het spel. Vond het heel leuk, maar wordt er nu helemaal ZIEK van. US Open: 3 - 0, 2 - 0 (40 - 0). 'Lost connection to opponent', kan ik volgens seizoen pas weer dat toernooit doen. Mijn tegenstander was lvl 52 en unranked, waar slaat dit in godsnaam op?
     
  8. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    als je hem weg doet laat iets weten.;)

    vond de demo wel goed.Maar ik twijfel om het te kopen
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2008
  9. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    dat moeten ze maar snel patchen, anders is de lol er snel af :confused:
     
  10. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ben me mannetje nog beter aan het maken maar heb weinig tijd eigenlijk, had veel zin in online spelen maar als ik dit zo lees houd dat snel op :mad:
     
  11. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Het komt maar zelden voor eigenlijk, maar het is vooral zo frustrerend dat je hierdoor het toernooi niet kan afmaken, terwijl je eigenlijk gewonnen zou hebben en omdat ik nu mijn achievement van 10 consecutive wins maar niet haal. Zat op 9 de laatste keer. |:-
     
  12. Hawkins

    Hawkins Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel ook nog sterk.
    Ik vond de demo niet overtuigend, voornamelijk omdat ik de gameplay van het eerste deel gewend. Ik speel deze nog wekelijks, geweldige game :D jammer alleen dattie niet op de 360 kan.

    Maargoed, vond de grafics van 3 nou ook niet echt overtuigend...en daar komt nu de gefrustreerdheid van sommige posters hierboven bij. Wordt een budgetgame voor mij denk ik...ook al zal dat pas over een jaartje zijn :)
     
  13. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Grafisch niet overtuigend? Zit af en toe echt verbluft voor mijn tv
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Voor een tennisgame is het grafisch zeker wel strak, niks mis mee
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Grafisch is ie top! Vooral de close-ups van de spelers.
     
  16. Hawkins

    Hawkins Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    gheghe, ik zal de demo nog is ff een keer goed spelen, misschien dattie anders niet helemaal representatief is
     
  17. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Vooral dat zweet op het gezicht en kleren ziet er ook echt supergoed uit..

    Heb vandaag nog even 2 nieuwe spelers zelf aangemaakt, 1 mannetje nog: gewoon Tsonga nagemaakt, lijkt er redelijk goed op. En ook nog een vrouwtje, heel lekker wijf gemaakt :) Zal nog wel s foto's maken en hier posten als ik zin heb ;)
     
  18. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik speel net een potje over live tegen iemand met 98 power, waar ik 'slechts' met mijn 80 power van moet winnen. Hij is bovendien ook nog de nummer 121 van dit seizoen. Eerste set geen breakkansen, we serveren allebij sterk. In de tiebreak pak ik de eerst minibreak en ik kom met 5-2 voor. Daarna een setpoint op 6-5 die ik niet maak. Hij profiteert en wint de tiebreak met 10-8. 2de set helemaal geen spannende servicegames, haast alle games worden op love gepakt door de serveerder. In de tiebreak hetzelfde scenario. Alleen pak ik mijn setpoint op 6-5 nu wel. In de supertiebreak was hij mentaal gebroken en ik sloeg wat meer returns met riskshots waardoor ik 3 minibreaks pakte. Uiteindelijk gewonnen met 3-4 (8 ), 4-3 (5), 10-4. Totaal aantal van 104 punten gespeeld. 56 voor, 48 tegen. Partij duurde 24 minuten. Nu dus een winstreak van 48 over live:)

    Eindelijk dus weer een positief verhaaltje over live waar niet degene met veruit de meeste power wint
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2008
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat vind ik ook wel een klein minpunt aan het spel. Je hebt haast geen kans op de servicegame van je tegenstander. Net had ik ook zo'n potje. Ik won 4-3, 3-4, 10-7. Ik had geen problemen op mijn eigen service maar op zijn servicegames was ik volstrekt kansloos. Bij een harde service van je tegenstander geef je 9 van de 10 keer een slappe return die eenvoudig weg te meppen is door je tegenstander. Echt veel leuke spannende rally's zitten er niet bij.
     
  20. MrCaveman

    MrCaveman Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat heb jij dan op Forehand en Backhand? Ik geloof nooit dat jij ook overall veel minder stats hebt. Een hoge fore- en backhand scheelt namelijk ook veel, net als power.

    Want nu ik wat sterker ben, ben sinds gisteren boven de 65 gekomen, merk ik dus dat de stats gewoon wel heel veel uitmaken. Ik win gewoon erg gemakkelijk van iemand met (iets) lagere stats. Maar kom ik tegen iemand van 70 gemiddeld, dan is het bijna niet te doen bij de meesten. Van sommigen win ik dan nog wel. Maar van gelijke stats of iets minder, win ik toch een heel stuk makkelijker.

    Ik neem dus aan dat je zelf geen poppetje hebt van 60 ofzo, maar een hoge.

    Vooral mensen die dit spel snel hadden, die hebben weinig tegenstand gehad in het begin omdat de game net uit was, en konden redelijk veilig levelen.
    Nu spelen veel meer mensen online, en ook langer.
    Als je nu op 35 online begint, dan wordt je gewoon afgeslacht, tenzij je tegen een even lage of iets hogere moet. Maar de hoge van nu herinneren zich alleen hoe het toen zij laag waren was, en ik geloof best dat je toen nog redelijk makkelijk kon winnen, omdat iedereen nog nieuw was met de game.

    Eigenlijk had er of een betere balance in de stats moeten zitten (strafpunten bij excessieve stats) of een optie om bij Matchmaking een range van potentiele tegenstanders afzoekt van 5 boven of onder je level.
    Dus de hoog gerankede spelers kunnen er ook niks aan doen en willen natuurlijk ook gewoon winnen, maar als verliezende partij is het frustrerend. En nu ik zelf hoger ben, ook al heb ik zeker geen killer stats, merk ik gewoon dat het inderdaad veel scheelt die paar puntjes verschil.
     

Deel Deze Pagina