Unreal Tournament 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 9 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    vals waarschijnlijk.want ze durven niet online te spelen
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wie zegt dat ze het gekocht hebben dan...? ;)
     
  3. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Had intertoys hem al, oef even een belletje plegen;)
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    over die release date. Jullie zagen toch wel dat er stond UK en niet the Netherlands óf Europe
     
  5. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... In principe hoeft er geen twijfel te zijn over de releasedatum van Unreal Tournament III... Midway heeft zelf onlangs de releasedata van de game officieel bevestigd bij Eurogamer, ik citeer:

    "Xbox 360 UT3 gets Euro date

    Midway has told Eurogamer that the Xbox 360 version of Unreal Tournament 3 will be heading here for 4th July. Or the day that Will Smith beat the aliens. That puts us a weekend ahead of the US for once, who will get the game the following Tuesday (dit moet natuurlijk maandag zijn, red.), 7th July."

    Bron: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=150366

    Geen twijfel over mogelijk dus... Tothegame is een redelijk goede website w.b. releases, maar ze zitten er ook soms naast... W.b. Unreal Tournament III zitten ze er dus een week naast...

    4 juli 2008 is dus de officiële releasedatum van Unreal Tournament III hier in Europa...
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2008
  6. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow dit is gaar, ik belde naar intertoys en die zij dat ze bij hun al uitverkocht waren:eek: Ik weet niet of ik dit wel moet geloven maar ok...
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    had je toevallig MM of FRS al gebeld vandaag? dan hoef ik het daar niet meer te proberen
     
  8. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen FRS, en die zei dat ie nog geen vracht had gehad.. MM hebben we hier niet
     
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ze bedoelde misschien de ps3 versie.je kent dat he met die vakantiejobs |:-
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    haha vakantioejob mensen.

    Was een keer in Lelystad, zat zo'n wijf met Duits accent op de bus. (waren sowieso rare busjes, pasten maar 8 man in). Dus ik vraag of die bus een bepaalde richting opgaat.

    Zegt ze: Hoe moet ik dat weten? Ik rijdt alleen maar deze bus.


    maar ps3 versie lijkt me stug. Die ligt in elke winkel, waarom zou die uitverkocht zijn? Ik bel wel de intertoys in het dorp vlakbij
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2008
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Wat is de reden dat hij dan eerder zou komen als in thuisfront US? Daar komt ie namelijk volgens alle bekende bronnen toch echt op 7 Juli...
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    komt wel vaker voor.

    Burst Limit hadden wij ook eerder, en nog wel meer games. Weet niet waar dat aan ligt. Denk dat Europa beter distributie netwerk heeft aangezien in Amerika de afstanden groter zijn en veel gebieden dun bevolkt.

    Net Dynabyte gebeld en net als iemand anders al zei: we verwachten hem 1 september.
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    gamehubs geeft nog 07 juli als verzend datum aan..
     
  14. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de reden wil weten waarom UT3 hier een paar dagen eerder verschijnt, ik zou zeggen mail Eurogamer of Midway effe... Eurogamer heeft het direct van Midway gehoord zoals ik hierboven al citeerde... :)

    En dat hij op 7 juli 2008 in de USA verschijnt, dat klopt precies...

    Maar in Europa dus op 4 juli 2008... Volgens de publisher Midway, zoals gezegd... :D
     
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Gamehubs heeft toch de internationale versie? of de NTSC versie? logisch als de US release dan isdat gamehubs hem dan verzend
     
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet precies hoe het werkt, maar volgensmij NTSC/ JAp icm regio lock. Maar dan heb je idd gelijk.
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hehe wat een toestanden zeg om een launch van een game, is eigelijk natuurlijk niet leuk ze hadden het gewoon vast moeten zetten. Op die datum komt ie uit, klaar. Maargoed Bol.com meld nu ook op eens dat hij vandaag gaat komen, terwijl er eerst stond de 7de.

    Achja het is een leuke game, heb hem op de pc al teveel gespeeld. En Boxmeer heeft idd een niet legale versie, aangezien hij het terug in deze topic nog had over online spelen met een niet legale versie wat hem dus blijkbaar lukt. ;)
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik denk dat we allemaal verveeld zijn :p
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja maar dan nog er staat niks over een Europse launch datum op Midway hun eigen site, er staat daar ook gewoon 7 Juli oftewel ze maken het er niet makkelijker op. :D
     
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina