Too Human

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 5 okt 2005.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gameplay doet me nog steeds weinig. Het komt op me over als een veredelde platformer oid. Eerst maar even een review afwachten.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nieuws: Too Human demo komt snel

Eén van Microsofts grote games komt op 29 augustus uit, we hebben het uiteraard over Too Human. Toch komt de game niet zo groot over als Microsoft graag ziet.
    Dit komt omdat niet duidelijk is hoe de gameplay in elkaar steekt en wat precies de mogelijkheden in de game zijn. Niemand weet of er op 29 augustus een goede game verschijnt of niet. Een demo kan daar verandering in brengen en Silicon Knights en Microsoft hebben dan ook een demo gepland die snel op Xbox Live Marketplace moet verschijnen. Wanneer dit precies gebeurt is niet bekend.

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Doen ze goed aan. Ben echt benieuwd naar deze game.

4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Je ziet veel battles in grotten en dat vind ik wel een grote minpunt....ik wacht op screens buiten!! En dan ook battles.....

5. Aftermath

Aftermath .

Leuk Bevonden:
    0
    Too Human Boxshot

6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Dit was toch al bekend? En trouwens komt er een limited edition?

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Geestbeesjes

9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben echt onder de indruk van deze game! Het lijkt mij zeker een Topper van dit jaar! En een must

10. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    [GT]35077[/GT]

Tsja, ik weet niet wat het is? 8)

Edit: More!

[GT]35701[/GT]
    [GT]35703[/GT]
    [GT]35705[/GT]
    [GT]35707[/GT]

Laatst bewerkt: 2 jul 2008
  11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    oeh gave trailers! Maar die derde is er toch al heeel lang? En die tweede lijkt haast wel begin filmpje van de game! Kan nie wachten! Lijkt me echt een super game

12. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Het 1e en 2e filmpje van m'n edit zijn de openingsfilmpjes inderdaad!

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    weet niet wat dit gaat worden. Keek eerst heel erg uit naar dit spel tot het 2 spelers werd.

gaat me dan nog niet zozeer om dat je met zijn 2en speelt maar dan zijn de support klasses nutteloos. Als je het spel met iedere combinatie kan spelen. Dan redden een champion en berserker het ook. Waarom zou je dan nog healer spelen? Leek me namelijk erg leuk om bio engineer te spelen en dan de andere 3 spelers te buffen en healen, maarja

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    iedereen die de preview gespeeld heeft brand de game volledig af :mad: zie kotaku en eurogamer,.. sommigen hebben er werkelijk geen goed woord voor over.

Mocht het echt zo dramatisch zijn zou ik dat heel jammer vinden, ik keek wel uit naar deze game, tis weer eens wat anders

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ja het leek mij een soort van action 3-D Diablo in een sci-fi setting maarja helaas.

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Mirik is anders positief, en ook IGN kijkt er naar uit.

17. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk er persoonlijk naar uit en dan maakt een review niet veel uit, als ik de game mooi vind dan is dat bijzaak, natuurlijk voordat ik hem koop kijk je er wel na en als het echt zo extreem is ga je twijfelen. Ik hoop dus nog op dat de demo snel komt

18. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Je heb denk ik een heleboel verkeerd begrepen of je bent er niet van op de hoogte. Ten eerste hebben ze gekozen voor 2 player co-op inplaats van 4 omdat de gameplay te chaotisch word. Daarbij zullen de spelers elkaar in de weg gaan lopen. Terwijl het bij 2 player co-op niet het geval is. Ook kunnen ze bij 2 player co-op meer enemy's on screen zetten zodat de gameplay nog intenser word. Er waren nog een paar redenen maar ik kan op er niet op komen. Misschien herrinner ik het me later

Verder is er in Too Human geen mana of zo iets dergelijks, je kan je skills enzo alleen gebruiken door je combo lvl omhoog te halen. Dit doe je dus door te vechten/killen. Dus zelfs als bio-engeneer zul je in actie moeten komen en niet op de achtergrond alleen healen/buffen terwijl de rest al het werk doet.

Je kan het spel inderdaad uitspelen met bijvoorbeeld een beserker en een commander of met een champion en een defender. Maar dat maakt de Bio-engineer niet overbodig. Ook de Bio-engineer kan offensief uit de voete, en is capabel om het spel in zijn 1ntje uit te spelen. Wie weet komt 4 player co-op wel in de volgende deel van Too Human.

Vergeet niet dat dit een Trilogie word:thumbs:

Laatst bewerkt: 2 jul 2008
  19. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik weet dat je door combo's te bouwen je skills kan gebruiken. Maar ik zie het nut niet zo van 1 party member buffen.

Een support class is pas leuk om te spelen als er daadwerkelijk behoefte aan is.

Neem een spel zoals Guildwars, zonder een Monk red je het niet.

Heb je weleens Guild Wars solo gespeeld als monk in het begin gebied? Het kan wel, alleen het gaat veel trager in vergelijking met een warrior of ranger.

Support classes blinken uit bij meer spelers.

20. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Juistem, precies de reden waarom ik er nooit 1 ben :9 Ik wil op mijn eigen voeten me mooi kunnen redden. En ik ben ook wel blij dat de support class ook van zich af kan slaan als dat nodig is, dat maakt ze ook nuttig voor battles aangezien je toch maar met 2 man bent ;)

Deel Deze Pagina