[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Pegas, 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Dacht dat de dual shock 3 controller vandaag uit zou komen,maar net wat rond gebeld maar ze hebben hem nog helemaal niet
     
  2. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    bij welk spel kan je je eigen muziek luisteren ..??
     
  3. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
  4. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het zelf ook , was iemand op Amerikaans forum die zei dat je de harde schijf er uit moest halen en dan helemaal leegmaken. Vervolgens er weer inzetten en op dat moment vraagt je PS3 of hij de schijf moet formatteren druk dan dus op JA. Het heeft voor mij geholpen PS3 loopt weer als een zonnetje al wacht ik nu wel met opnieuw updaten tot er een betere versie is ;)
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Zag hem liggen bij de plaatselijke gameboer vanmiddag , maar schrok van het prijsverschil.
    Sixaxis € 39,95
    DS3 € 59,95

    2.40 zonder problemen geinstalleerd op mijn 60GB PS3.
     
  6. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je een link?
    Geen zin om al mijn saves kwijt te raken ook :{
     
  7. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Je ziet een zwart scherm dus geen melding, 60 gig.
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Oké, hier moest ik toch wel een beetje om lachen... niet omdat het zo ontzettend leuk is:

    Een firmware 2.40 FAQ met die Eric Lamlul:
    Ik vind het maar een grote puinhoop. Wat kan je nu eigenlijk doen met 2.40? In-game muziek werkt niet omdat het aan de devs is om dat te ondersteunen. Vervolgens kun je dan alleen maar muziek afspelen dat op de HDD van de PS3 staat. Muziek servers en USB meuk wordt niet ondersteund. Installs en updates zijn al een aanslag op de schijfruimte voor een 40/60 GB model! Dan moet je muziek ook nog eens op dat ding staan?! Belachelijk.

    Andere features zijn gewoon niet aanwezig, worden niet volledig ondersteund of de verantwoordelijkheid wordt op de devs afgeschoven. Neem zelf toch eens de regie in handen om dingen voor elkaar te boksen. Devs moet je niet opzadelen met werk dat je net zo goed zelf kan doen, en ook zou moeten doen. |:- Nu krijg je weer dat de helft van de spelen straks geen in-game XMB of muziek ondersteunen en de andere helft wel. :x Of kan je straks voor elk spel weer een patch á 250+ MB downloaden?

    Ik was vorig jaar behoorlijk klaar met de Xbox 360 na al die hardware ellende. Dat is ook zo'n beetje het enige minpunt wat ik kan bedenken, want de rest is verder altijd prima in orde geweest. Games komen op tijd uit, beloften worden waargemaakt, multiplatform games lopen over het algemeen beter, multiplatform games komen eerder uit enz.....

    Ondanks MGS4 is de PS3 voor mij steeds meer een Blu-ray speler geworden. Gamen doe ik alweer een tijdje op de Xbox 360.
     
  10. mr.elite

    mr.elite Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je elk ps2 spel spellen op n 60gb ps3?
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Nope, helaas niet. Op deze site kun je meer informatie vinden over welke games het wel of niet doen. :)
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Tot ik akkoord ging met de installatie-voorwaardes en het lijstje zag met nieuwe mogelijkheden was mijn 1e reactie.
    WTF is dat alles :mad: , vind alles maar vies tegen vallen.

    Gamen op de PS3 doe ik nu maar heel zelden , de speler is 90% van de tijd in gebruik als dvd/blu-ray speler.
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Als ik het zo lees kan je niet zo veel meer met de 360 hoor. Het enigste dat je er meer kan is die voice-chat (alhoewel, kan dat wel tijdens het gamen?), het OS ook oproepen tijdens DVD's/BR's en cross-invites.

    Die musicplayer hangt dan weer van de developer af (had MS er niet een patent en daarom dat Sony het niet kan gebruiken?).

    Al moet ik toegeven dat ik m'n PS3 ook voornamelijk voor films gebruik (up-scaled nu éénmaal veel beter omdat m'n 360 met component is aangesloten) en het gamen zit weeral in een dalletje... kan me eigenlijk geen enkele PS3 exclusive bedenken die dit jaar nog moet uitkomen die ik echt wil hebben.
     
  14. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Op de 360 kan je inderdaad tijdens het gamen voice-chatten (ook als men in verschillende games bezig is). :) En inderdaad, het zijn nu nog maar een aantal mogelijkheden die ontbreken. Tekst berichten verstuur ik bijna nooit, omdat ik geen zin heb om middels zo'n digitaal keyboardje te typen. :+

    Ik kan me buiten MGS4 om ook geen andere PS3 exclusive bedenken die dit jaar nog uitkomt die ik graag zou willen hebben.
     
  15. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kom nu pas thuis van me werk en wil FW 2.40 installeren...alleen kan ik hem via de PS3 niet installen....en ook niet via de website van PS downloaden...????

    Ik heb een vermoeden dat de laatste firmware stilletjes is weggehaald om te debuggen....ik lees er alleen nergens over of dit ook werkelijk het geval is.

    Erg vreemd allemaal.
     
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, morgen misschien al firmware 2.41? 8) Het downloaden ging bij mij overigens ontzettend langzaam.
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Sony heeft de update (2.40) van het net gehaald !!

    Iedereen wacht nu op het officiele pres-bericht van Sony.
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Duurde bij mij ook zo'n 20 minuten.
     
  19. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatste update via Kotaku :

    The release of PlayStation 3 firmware 2.40 last night seems to have caused a wide number of issues for those who updated to the new release, as we reported earlier. It now appears that Sony has since pulled the newest update, reverting back to firmware 2.36 as the most recent available version. We were just prompted to download version 2.36 after having skipped the most recent pair of PS3 software updates.

    This may be a temporary move to prevent more widespread reliability issues. We are awaiting confirmation on the move from Sony and will update when we hear back.

    Update: SCEA has gotten back to us to let us know they are "looking into it."
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina