Je heb denk ik een heleboel verkeerd begrepen of je bent er niet van op de hoogte. Ten eerste hebben ze gekozen voor 2 player co-op inplaats van 4 omdat de gameplay te chaotisch word. Daarbij zullen de spelers elkaar in de weg gaan lopen. Terwijl het bij 2 player co-op niet het geval is. Ook kunnen ze bij 2 player co-op meer enemy's on screen zetten zodat de gameplay nog intenser word. Er waren nog een paar redenen maar ik kan op er niet op komen. Misschien herrinner ik het me later
Verder is er in Too Human geen mana of zo iets dergelijks, je kan je skills enzo alleen gebruiken door je combo lvl omhoog te halen. Dit doe je dus door te vechten/killen. Dus zelfs als bio-engeneer zul je in actie moeten komen en niet op de achtergrond alleen healen/buffen terwijl de rest al het werk doet.
Je kan het spel inderdaad uitspelen met bijvoorbeeld een beserker en een commander of met een champion en een defender. Maar dat maakt de Bio-engineer niet overbodig. Ook de Bio-engineer kan offensief uit de voete, en is capabel om het spel in zijn 1ntje uit te spelen. Wie weet komt 4 player co-op wel in de volgende deel van Too Human.
Vergeet niet dat dit een Trilogie word
Laatst bewerkt: 2 jul 2008