Niet gevonden, het is eindelijk die van Wehkamp. Op de doos was een stickertje met een verklaring waarom ie vertraagd was: 'Sorteerfout' Ja Wehkamp, volgens mij was het 8 juni.
absoluut, ik speel nog maar op Normal maar dat is zoveel makkelijker dan GH3, bijna niet leuk meer,.. ik heb in GH3 nog maar 1 nummer FC en in GH:A had ik de eerste 5 nummers in 1 poging FC en dat zegt echt wat over de moeilijkheid van de nummers
Hetzelfde verhaal alleen dan op Expert, kom niet verder bij GHIII bij Raining Blood maar hier heb ik heel Expert op de laatste track na (Train kept on Rollin') alles op 5 sterren
Gelukkig hoort Train kept a Rolling niet bij een van Tiers. Anders zouden toch veel mensen de singeplayer niet helemaal uitspelen. Zelfde idee denk ik als TTFAF etc. Netjes Dulle, hoe vind je hem!?
Train Kept a Rollin' zit gewoon in de laatste tier hoor. Maar het is maar goed dat hij erin zit want het spel zit vol met makkelijke nummers. Train Kept a Rollin' is niet erg moeilijk maar als je voor de "Score Hero" achievement gaat zal je wel goed moeten zijn op expert. Het is mij in ieder geval nog niet gelukt om in de buurt van 325.000 punten te komen. Straks nog even de "Kings and Queens" achievement halen en dan zal ik voorlopig wel op 970 blijven steken. Maar ik sta nu (nog) wel 1ste van nederland qua achievements.
In dat geval: ja http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=2874464&postcount=462 Vorige pagina dus Nog niet gespeeld.
Hmm, heb het spel zelf niet, maar op eerste pagina van dit topic stond hij niet tussen een van de Tiers. Maar geloof je wel hoor, neem aan dat hij te doen is op medium/hard.
Ik heb even de startpost bekeken en die zou even geupdate moeten worden want de zesde/laatste tier staat er inderdaad niet tussen. Maar Train Kept a Rollin' is inderdaad goed te doen op medium/hard.
Naja, lijkt me gaaf! Kom nu niet verder bij de bossbattle op medium en hard begin ik nu onder de knie te krijgen op Guitar hero 3. Aerosmith moet dus lukken hoop ik. Krijg hem pas eind van de maand vrees ik, maargoed, het wachten waard hoop ik!
Mijn oogst voor het eerste uurtje: Spoiler Guitar Hero: Aerosmith Draw the Line You turned down an encore 5 Subway Played a song at the Max's Kansas City venue 10 Big Ten Inch Record You purchased all the bonus songs! 20 Gems You hit every star power phrase on a song 25 Ain't That a B***h Whoa! You earned a gold star rating on a song 20 I Don't Want to Miss a Thing Holy cow, you earned a gold star rating on a Medium or harder song! 30 Aerosmith You unlocked Aerosmith as the playable band 15 Crazy You earned a 500 note streak in Career or Quick Play 20 Woman of the World You played a song with a female guitarist 10 Sick as a Dog You earned a 5 star rating on a song on Medium or harder 25 Jailbait Played a song at the Nipmuc venue 5 Cheesecake You earned a 100 note streak in Career or Quick Play 10 195 van 1000 12 van 49 prestaties
Zo! dat gaat wel lekker snel! Guitar Hero 3 is een heel ander verhaal. (bij mij in ieder geval) Leuke nummers om te spelen dan?