Battlefield: Bad company [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Zojuist de eerste missie uitgespeeld. Beetje saaie omgevingen en tegenstanders. De wapens, de dialogen tussen je teammates en de explosies zijn daarentegen wel erg tof.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jul 2008
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik had net een heerlijk potje op Oasis: wij waren verdediger en ik en een vriend waren sniper en we rushte naar de vijandige basis. Eenmaal aangekomen en ondertussen al wat gasten neergeschoten te hebben schieten we die gast achter de Howitzer neer en zien we verderop een aantal vijanden die Humvee repair glitch aan het uitvoeren.
    Maar het gekke was dat die gasten geen van allen een hoge scoren had (namelijk onder de 100). Dus is misschien die glitch er uit gehaald, of waren het gewoon noobs?. Maargoed, ik stuur dus zo'n raket van uit de lucht op die Humvee af. Gelijk 4 kills, en toen bleef ik gewoon nog een tijdje op hun basis rondzwerven en zo nu en dan mijn kills pakken. 2 vijanden hadden me op een bepaald moment door en kwamen dus met hun Assault rifle op mij af, maar omdat ik de Barret M95 had gingen ze allebij met 1 schot dood. En toen ik ze dood had kwamen nog een aantal vijanden op me af en schoten me dood. Daarna ging ik met m'n vriend in een tank en hadden we bij Gold Crate 2 in Suburbs nog ff wat ownage laten zien. Uiteindelijk wonnen we op dat punt.
    M'n uiteindelijke score was 721 en ik had een K/D ratio van 36/5.

    Ik ben nu trouwens ook rank 25 geworden. :D
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2008
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Wat kan je doen nadat je rank 25 bent geworden ??
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Uhm.. eigenlijk niet veel. :9
    Alleen je hebt dan dus alle wapens en een achievement en je kunt ook de Skill Rank van jezelf en spelers zien. De Skill Rank is een cijfer tussen de 1 en 50, waarbij 1 het beste is en 50 dus het slechtste. En maar één persoon op de hele wereld heeft dus die Skill Rank nummer 1. Hoe dit cijfer precies bepaald wordt weet ik niet. Ik heb nu een Skill Rank van 4.
     
  5. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat de ranking niet zo "overdreven" is als bij BF2. Je had echt 50,000 punten nodig om Master Gunnery Sergeant te worden en daarna had je nog heel veel mogelijkheden. Hier wat voorbeelden.

    Dit zijn nog es ranks waar je veel moeite voor moet doen! :D
     
  6. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben toch teleurgesteld in deze game.Ik speel de single player op hard en het gaat nog te simpel.Vijanden zijn traag en als ze dood zijn verdwijnen ze te snel juist zoals de tanks.En de multiplayer vind ik maar niks.Sommige maps zijn veel te groot.En voor sommige lijkt dit hun eerste online schooter.ze nemen een tank en hebben de kill.Nee ik had er meer van verwacht.Ik heb zo een gevoel dat dit spel de kast in gaat
     
  7. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan er echt geen seconde mee zitten dat de SP niet top-of-the-bill is. De vijanden blijven in ieder geval niet oneindig spawnen net als bij COD4 :emo:.

    Als je echt veel van de SP verwacht kan ik het begrijpen maar ik heb deze game niet gekocht voor de SP.

    Mappen te groot? Dat is juist het vette. Je hebt niet 1 mogelijkheid maar je hebt oneindig veel mogelijkheden en daarom is bijna geen enkel potje hetzelfde.

    En tanks nemen en killen? Is het dan je eerste online shooter? Ze staan in het level en je bent er gewoon erg sterk mee. Hoewel je een tank gemakkelijk kan ownen als je goed anticipeert op je tegenstander ;)
     
  8. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ja want ze nemen een tank en schieten op de muren en daar staat altijd wel iemand achter.die grote mappen zijn gewoon triest.Zo kon ik gisteren heel de map oversteken voor ik terug een vijand tegen kwam want er stond geen vervoer niet meer.Ik heb deze game gekocht voor mp maar vind zelf de zwakke sp beter.Maar oke ieder zijn mening
     
  9. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft niks met de game te maken maar met de spelers. Je geeft de game hier de schuld terwijl er in ALLE games veel spelers rondlopen die het niet echt spelen zoals het hoort.

    Grote mappen triest? Misschien is Shipment van COD4 iets voor je? We moeten ook altijd wat te zeiken hebben. Ligt meer aan jou dat je moest lopen dan aan iets anders. Als je gewoon goed oplet waar je spawnt en hoe je het doet dan hoef je nooit te lopen ;)
     
  10. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
  11. kimone66

    kimone66 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben inmiddels rang 13,echter met het image van een majoor generaal (4 sterren).Klopt dus geen moer van.Zijn er meer mensen die hier last van hebben.
     
  12. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, hij geeft alleen zijn mening. Net zoals jij het een dikke game vindt.
    Wat een trieste pro-BF reacties heb je continu zeg...
     
  13. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    jij hebt duidelijk een ander versie van de game.Ik heb 2 keuzes als ik dood ben ofwel spawn ik met een teammate ofwel in het kamp.Bij je teammate ga je dood en als je in het kamp geen vervoer hebt kun je een hele weg afleggen op een open veld waar je waarschijnlijk een tank of 2 tegenkomt.Wat ligt er dan aan mij dat ik moet lopen ? moet ik wachten tot er terug een tank staat ?
    als ik online speel wil ik kills en mijn team helpen en niet wachten
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Sorry hoor, maar als hij het toch een kutgame vind dan blijft hij toch weg, zodat de mensen die het wél een leuk spel vinden, normaal met elkaar kunnen praten over de game. Tenminste, dat lijkt me logisch. Als hij zich er zo aan ergert, val er ons dan niet mee lastig, maar leg het gewoon aan de kant.

    Misschien ligt dat dan gewoon aan jouw lack of skill? Beter schieten en dan ga je niet dood. Of je wacht heel even totdat het beeld naar een andere squadmember overgaat, die op een wat rustiger plek staat.
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2008
  15. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0

    als mensen die de game hebben hun mening niet mogen zeggen moeten mensen die de game niet hebben ook wegblijven.

    skill ? ik speel al jaren online toen jij nog niet wist dat het bestond.En beter schieten ? als je opeens spawnt bij een teammate en een sniper schiet in zijn hoofd ben jij er ook aan.Dat is hier trouwens al gezegd geweest.
    En ik heb nooit gezegd dat dit een kutgame is.Ik had er gewoon meer van verwacht
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2008
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    speel je wel altijd met vrienden in een squad? dit maakt de game vooral qua spawnen een stuk relaxter,. 1 van ons blijft nml altijd een beetje rond de vijand zwerven zodat we relaxed bij hem kunnen spawnen.

    hiermee voorkom je dat je heel ver weg of midden in de actie spawned
    (dit gebeurt natuurlijk nog steeds wel maar iig een stuk minder )
     
  17. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ja in de avond wel.Ik kan dat is proberen.Bedankt voor een goed antwoord.
     
  18. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ik had gisteren een mooi potje.

    behold!

    Map: Oasis - Defense
    Game begint - Wordt meteen gespawn killed door mortier vuur :+
    -Spawn opnieuw - Heb de Recon set gekozen.

    Ik ren met een vaartje naar het water en loop langs het huisje aan de overkant. ik zie 2 flapdrollen met een buggy aankomen. Ze stoppen naast het gebouw en ik trek mijn pistooltje tevoorschijn. Vervolgens weet ik met zo'n 16 vlugge kogels de twee heren om te leggen. Ik word geraakt door een light machine gun maar met een snelle wissel van wapenpakket Heal ik mezelf en vervolg mijn pad in hun buggy naar het vijandelijk kamp. Ik ga in een bosje zitten aan de overkant van de rivier en snipe een jongeman uit zijn Howitzer.

    Vervolgens kruipt de volgende achter de Howitzer: Pang Headshot. Hier weet ik 4 man om te leggen totdat een teammate mij komt helpen met een M1A1 Abraham Tank. Hij schiet de Howitzer kapot en vervolgens rennen er allerlei militairen naar zijn tank toe om deze uit te schakelen. Na een kleine strijd weten ze dit voor elkaar te krijgen en blijft er niets anders over dan een smeulend stuk ijzer en een hoop kraters. de rust keert terug in het kamp en ik scherp mijn vizier weer op de spawnende mensen. Ik weet er nog 2 om te legggen totdat ik ineens door mijn speaker setje hoor dat ons kamp (Farm) verloren is en de amerikanen een opmars maken naar het volgende kamp (Plantage). Ik raap mijn spulletjes weer bijelkaar en wil naar de Howitzer rennen om mijn mede teamgenoten wat rugdekking te geven, maar voordat ik kan instappen ontploft het gevaarte. Ik draai mijn vizier 90 graden naar rechts in de richting van de farm en begin een heldhaftig sprintje te trekken. Ik kom aan bij 2 verminkte gebouwen en weet de ladder te bereiken die mij naar het dak brengt. Ik hurk neer naast een schoorsteentje en zie zo'n 8 man spawnen van het vijandelijke leger. Daarnaast zie ik 2 gevechtsklare tanks wegrijden. ik pak mijn Laser Designator en richt mijn aandacht op de grote Abraham die richting de plantage rijdt. Het vizier sluit zich en mijn beeld word plots vervangen door een vallende bom die met grote vaart zich naar de grond begeeft. BOEM! De tank ontdoet zich van een vuurbal en beide inzittende overleven het drama niet. Vervolgens weet ik zo'n 5 niet vermoedende mannen neer te halen in de run. Één moedige militant weet dekking te zoeken in een gebouw maar dankzij een ongelukkig geplaatst raam weet ik ook hem neer te leggen bij de 5 andere. Opeens vliegen de medals, trophies en insignes om mijn oren en ben ik even afgeleid, waardoor een Amerikaanse scherpschutter een kogel plant in de schoorsteen naast mij. Ik denk niet na en los een kogel richting de schutter welk geraakt wordt in (vermoedelijk) zijn oog. De man zakt met een korte gil in elkaar en laat daarbij zijn grote draagtas vallen. Toen plots klonk het eindsignaal en wonnen we met een ruime overschot aan gouden kratten. En wist ik het voor elkaar te krijgen 19 kills te maken met 1 death. :cool: En aan de hand van dit verhaal weten we dat die ene death niet eens mee had gegolden als ik niet meteen gespawnkilled werd op dat ongelukkige moment. :)
     
  19. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoort bij het spel, ik speel zelf ook het liefst als support, tank rijden, tank repareren, suadmates healen
    ,maar om nu de tank als "noob wapen" te classificeren.... Ik denk dat je gewoon wat langer moet spelen en even wachten met je oordeel, tegen een tegenstander die weet wat hij doet is een tank zonder suport een blikken doodskist. (mijnen, mortarstrikes, lasers designators, RPG's, c4, andere tanks, helicopters, pffff ik voel me te voet echt een stuk veiliger dan in zo'n grote blikken aandachtstrekker)
     
  20. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0

    ik zit nu rank 15 en denk dat ik het al te lang speel.;)
    maar ik geef het spel nog een kans.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina