Op dit moment 3 vrienden online die BF:BC doen, en dat op een doordeweekse dag Beloofd nog wat! Ik zal hoofdzakelijk in de avond aanwezig zijn als ik Ziggo weer werkend krijg hier. Deze week of anders volgende week denk ik.
Iedereen moet ook ff mijn gewone toevoegen: Xboxgamernr1 NeckSnapperNed is alleen mijn BC gamertag Ik zal Ralluff ff un-inviten dan
haha en je zult er geen spijt van hebben! hoop ik Damn man, weer heel de dag aan het werk, hopelijk vanavond nog wat tijd anders morgen weer een dag
vanavond weer lekker de hele avond gamen hopelijk veel mensen online lekker knallen. wat zijn die engelse gasten toch lomp joh als je bij hun in de squad zit ze denken echt alles beter te weten terwijl ze zo slecht zijn ongelooflijk..... ik zie/spreek jullie wel groetjes
ik werk gewoon 40 a 50 uur per week dus overdag dan kan het zijn dat een van mijn zoontjes op de xbox zit of de ander zit een film te kijken ofzo, maar dan weten jullie de reden waarom er niet wordt gereageerd Ik hoop er vanaaf weer te zijn
Aangezien we de komende tijd redelijk vaak met elkaar zullen ouwehoeren en gamen in BF:BC misschien leuk om je leeftijd te vermelden hier? Ben altijd best benieuwd moet ik eerlijk zijn Ik ben zelf 23 jaar overigens
ik werk ook gewoon lekker 40 uurtjes per week dat hoort er toch bij helaas..... ik zou ook wel lekker net als die scholieren lekker 9 weken zomervakantie willen hebben maar dat zit er helaas weer niet in he...... maar goed mensen sterkte nog en gameze vanavond
notorious is 24 jaar, heeft een zoontje van 2, dus als je is iemand erdoor heen hoort schreeuwen ja dat is mijn kleine ventje.
en ik ben 19 en kan niet tegen me verlies , dus elke keer als ik neergeschoten word hoor je me schreeuwen
Als we dan toch bezig zijn: Ik ben Daan, 16 jaar (bijna 17 \o/), ga nu naar de zesde klas en heb geen kinderen Ik heb jullie allemaal toegevoegd, maar ik moet nog even w88 met iedereen ownen totdat battlefield binnenkomt.