Kopietje uit PS3 Hardware/Algemeen:
Oké, hier moest ik toch wel een beetje om lachen... niet omdat het zo ontzettend leuk is:
Een firmware 2.40 FAQ met die Eric Lamlul:
Ik vind het maar een grote puinhoop. Wat kan je nu eigenlijk doen met 2.40? In-game muziek werkt niet omdat het aan de devs is om dat te ondersteunen. Vervolgens kun je dan alleen maar muziek afspelen dat op de HDD van de PS3 staat. Muziek servers en USB meuk wordt niet ondersteund. Installs en updates zijn al een aanslag op de schijfruimte voor een 40/60 GB model! Dan moet je muziek ook nog eens op dat ding staan?! Belachelijk.
Andere features zijn gewoon niet aanwezig, worden niet volledig ondersteund of de verantwoordelijkheid wordt op de devs afgeschoven. Neem zelf toch eens de regie in handen om dingen voor elkaar te boksen. Devs moet je niet opzadelen met werk dat je net zo goed zelf kan doen, en ook zou moeten doen.
Nu krijg je weer dat de helft van de spelen straks geen in-game XMB of muziek ondersteunen en de andere helft wel.
Of kan je straks voor elk spel weer een patch á 250+ MB downloaden?
Ik was vorig jaar behoorlijk klaar met de Xbox 360 na al die hardware ellende. Dat is ook zo'n beetje het enige minpunt wat ik kan bedenken, want de rest is verder altijd prima in orde geweest. Games komen op tijd uit, beloften worden waargemaakt, multiplatform games lopen over het algemeen beter, multiplatform games komen eerder uit enz.....
Ondanks MGS4 is de PS3 voor mij steeds meer een Blu-ray speler geworden. Gamen doe ik alweer een tijdje op de Xbox 360.
Klik om te vergroten...