Ik had gisteren een mooi potje.
behold!
Map: Oasis - Defense
Game begint - Wordt meteen gespawn killed door mortier vuur
-Spawn opnieuw - Heb de Recon set gekozen.
Ik ren met een vaartje naar het water en loop langs het huisje aan de overkant. ik zie 2 flapdrollen met een
buggy aankomen. Ze stoppen naast het gebouw en ik trek mijn
pistooltje tevoorschijn. Vervolgens weet ik met zo'n 16 vlugge kogels de twee heren om te leggen. Ik word geraakt door een light machine gun maar met een snelle wissel van wapenpakket Heal ik mezelf en vervolg mijn pad in hun buggy naar het vijandelijk kamp. Ik ga in een
bosje zitten aan de overkant van de rivier en snipe een jongeman uit zijn
Howitzer.
Vervolgens kruipt de volgende achter de Howitzer: Pang
Headshot. Hier weet ik 4 man om te leggen totdat een teammate mij komt helpen met een
M1A1 Abraham Tank. Hij schiet de Howitzer kapot en vervolgens rennen er allerlei militairen naar zijn tank toe om deze uit te schakelen. Na een kleine strijd weten ze dit voor elkaar te krijgen en blijft er niets anders over dan een smeulend stuk ijzer en een hoop kraters. de rust keert terug in het kamp en ik scherp mijn vizier weer op de spawnende mensen. Ik weet er nog 2 om te legggen totdat ik ineens door mijn speaker setje hoor dat ons kamp (Farm) verloren is en de amerikanen een opmars maken naar het volgende kamp (Plantage). Ik raap mijn spulletjes weer bijelkaar en wil naar de Howitzer rennen om mijn mede teamgenoten wat rugdekking te geven, maar voordat ik kan instappen
ontploft het gevaarte. Ik draai mijn vizier 90 graden naar rechts in de richting van de farm en begin een
heldhaftig sprintje te trekken. Ik kom aan bij 2 verminkte gebouwen en weet de ladder te bereiken die mij naar het dak brengt. Ik hurk neer naast een schoorsteentje en zie zo'n 8 man spawnen van het vijandelijke leger. Daarnaast zie ik 2 gevechtsklare tanks wegrijden. ik pak mijn
Laser Designator en richt mijn aandacht op de grote Abraham die richting de plantage rijdt. Het vizier sluit zich en mijn beeld word plots vervangen door een vallende bom die met grote vaart zich naar de grond begeeft.
BOEM! De tank ontdoet zich van een vuurbal en beide inzittende overleven het drama
niet. Vervolgens weet ik zo'n 5 niet vermoedende mannen neer te halen in de run. Één moedige militant weet dekking te zoeken in een gebouw maar dankzij een ongelukkig geplaatst raam weet ik ook hem neer te leggen bij de 5 andere. Opeens vliegen de medals, trophies en insignes om mijn oren en ben ik even afgeleid, waardoor een Amerikaanse scherpschutter een kogel plant in de schoorsteen naast mij. Ik denk niet na en los een kogel richting de schutter welk geraakt wordt in (vermoedelijk) zijn oog. De man zakt met een korte gil in elkaar en laat daarbij zijn grote draagtas vallen. Toen plots klonk het eindsignaal en wonnen we met een ruime overschot aan gouden kratten. En wist ik het voor elkaar te krijgen 19 kills te maken met 1 death.
En aan de hand van dit verhaal weten we dat die ene death niet eens mee had gegolden als ik niet meteen gespawnkilled werd op dat ongelukkige moment.
Klik om te vergroten...