Hoi Mensen, Toen straks even met appie21 een potje judo gedaan. maar dat leek meer op een dans act ook met het boekje komen we er niet echt uit. iemand een idee hoe dit een beetje normaal werkt?
Voor dat judo moet je de aanwijzingen van de pijlen volgen, tot het moment dat ''chance'' in jou kleur komt kan je yy drukken of xx, en gelijk daarna als een gek aan allebij de triggers rossen. Niet dat het mij al gelukt is, ik had teveel kramp in mijn armen na een weekend spelen om het goed uit te proberen. Kano varen is wel mijn meest geliefde onderdeel, wat een moddervet spel is dit toch.
Dat wilde ik horen! Kan niet wachten tot ie binnen is . Zullen wel veel lijstjes met records gaan verschijnen\o/
Ik heb vandaag Beijing gehaald maar ik snap echt totaal niet hoe je kan hard lopen en hard zwemmen. ik loop echt te rossen op A en B om en om en ook met de pookjes wil het echt niet. hoe doen jullie dit?
Met zwemmen gebruik ik een papiertje, en dan schuif ik die over de A en de B en tussen door nog even slow-motion om uit te lopen of in te lopen. Bij hardlopen lukt het me nog ook altijd niet om de rest bij te houden, moet dit op een bepaald ritme? Boekje is wel erg basic.
Hardlopen doe ik met het rechte pookje. en dan toch zo snel mogelijk van links naar rechts is even een bepaalde slag die je moet hebben de eerste paar keer kwam ik ook niet verder dan 20.00 enzo en dacht ik ook van hoe kan dit. Nu ik met het rechterpookje werk en dan de beweging van links naar rechts ga win ik eigelijk de 100 meter bijna altijd wel. zwemmen is ook een ritme vinden ik zat eerst ook echt te rossen op de A en B knop echter dit moet wel goed om en om anders kom je niet vooruit.
Onderdelen waar ik erg goed in ben is het schieten. Pijl en Boog gaat me steeds beter af maar de 10m en 25 speed(geloof ik) won ik al bij mijn eerste beurt. Ook de vloer en de evenwichtsbalk bij het turnen zijn niet heel erg moeilijk. Met speerwerpen heb ik binnen een paar pogingen al het Olympische record gehaald maar moet ik nog het wereld record halen voor een achievement. wat ik wel waardeloos vind is het gewichtheffen, ook hier zal er vast wel een trucje voor zijn maar tot nu toe laat ik het maar even links liggen. Het hoog en polstokspringen gaat ook steeds beter af maar dat is ook vrij simpel. De onderdelen op de eerste dag van de OS vind ik nog altijd moeilijk en ik kom echt nooit die eerste dag door. Met het kogelstoten kom ik niet verder dan 13 meter en met de hink stap sprong kom ik niet verder dan 11 meter. ik ben er nog wel even zoet mee dus.
Heb em binnen, leuke game, lekker veel onderdelen. Wat wel opvalt is dat de moeilijkheids graad enorm verschilt per onderdeel. Zo had ik bij het discuswerpen, speerwerpen en verspringen bij de eerste poging al meteen het wereldrecord te pakken . En bij 2 zwemonderdelen bij eerste poging direct OR verbroken (nog ff oefenen voor WR). Turnen en hoogspringen gaat me zwaar bagger af, wil nog niet goed lukken Weet iemand of en waar je een lijstje met je eigen persoonlijke records (of WR/OR's) in een menuutje kunt vinden (dus niet bij de intro van een onderdeel)? Of waar je de achievements kunt bekijken? Kan het niet vinden in de opties... Ik heb overigens (nog) geen Live, weet niet of dat wat uitmaakt...
Achievements kun je bekijken door; Guide te openen > Op je gamercard klikken > View Games > Beijing 2008 klikken. En anders kun je ze hier vinden; klik
Is er toevallig iemand die een PS3 versie heeft? Ik heb beide consoles en wil vanavond het spel halen. Maar ik zit een beetje te twijfelen voor welke console. Ik zag screens van de PS3 en die waren niet zo mooi dus ik vroeg me af of iemand toevallig beide versie draaiend heeft gezien.
Ik denk dat het elkaar grafisch niet tot nauwelijks ontloopt. Dat het namelijk nooit... Ik wil dit spel ook hebben! Alleen ja... Ik heb mezelf voorgenomen geen nieuwe spellen te kopen tot ik al het andere voor minstens 900/1000 punten heb en dat zijn nog minstens 10 games...
Zoiets heb ik ongeveer gedaan Best vervelend eigenlijk Ontopic: wat vinden de mensen tot nu toe van de game?
Ik heb hem gisteren ook gehaald. Erg leuk om te doen, lekker veel onderdelen. Grafisch is het wel minder dan ik had verwacht, blijkbaar is de PS3 versie toch een port van de 360 versie ofzo. Het is niet lelijk maar ook niet top. Verder is het spel echt lachen, heb gisteren 2 uurtjes zitten spelen, veel onderdelen zijn leuk, sommigen (nog) wat minder. Meer oefenen denk ik haha. Erg prettig dat je met de pookjes ook kunt sprinten, gaat een stuk sneller en voelt als vroeger met die joysticks...... Ik had gewoon 2 van die cheap controllertjes gekocht van € 7,50 voor de PS3 (met draad) en die ga ik lekker voor deze game gebruiken. Werkt goed. Nee, gewoon een lekkere game met veel mogelijkheden, leuk met vrienden.
Ik loop met het pookje. Ik liep de eerste keer meteen 9.95. Daarvoor deed ik het met A+B (op de PS3 dan X & O ) en kwam ik niet onder de 10.00.
Apart, ik liep 10.05 op de 100 en kreeg de achievement dat je onder 9.80 moet lopen edit: liep nu 9.82 :B met A + B zou er interesse zijn (8 man) voor een XBW tienkamp? :b