Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orange, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Recent ook de nieuwe maps gekocht.

    Broadcast vind ik wel erg tof, maar wel lastig.
    Chinatown hetzelfde verhaal.
    Creek vond ik wel mooi, maar geen geduld om hem te spelen.
     
  2. BlueVFRank

    BlueVFRank Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe content begint echt noodzaak te worden, die veldjes kan ik dromen. Verder blijf ik het een topspel vinden
     
  3. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij voorkeur meer unlockables :) .

    Ik wel een shitload aan spelden en badges, en nieuw kapsel, een mooie gillie suite op mijn stealth mp5 perk, blabla.

    NEEEEEED
    MOOOOOOOOAR
    OPTIONNNNNNNNNNZZZZZZZZZZZZz

    MOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAR!!!1!!!11one!1!!
     
  4. SysanApse

    SysanApse Guest

    Nieuwe challenges en hoger levels.
    Tot 110 door levelen lijkt me vet :) maar dan zit je ook gewoon aan het einde van de rit met alle Gouden wapens :)
     
  5. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest de laatste 4 digits van m'n creditcard invoeren, terwijl ik helemaal geen creditcard heb 8)
     
  6. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Het wordt idd tijd voor nieuwe mappen, woestijnmappekn bijvoorbeeld, of mappen waar je nightvision aan moet hebben. Of een Jungle level.........................
     
  7. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    jungle level is er tog al? teminste 1 van die nieuwe mappen ziet er wel jungle uit (ik heb ze zelf nog niet gekocht).. maar een map waar je nightvision aan moet doen, vind ik niks, vind die map op die boot al kut donker :+
     
  8. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Gister voor het eerst sinds ik denk drie maanden weer een paar potjes gespeelt en nu vind ik het weer leuk.

    Heb de laatste tijd veel Battlefield demo gespeeld dus het was echt wennen. Ik deed heel voorzichtig enzo en speelde meer in Battlefield stijl. De snelheid was echt weer wennen maar na een tijdje ging het ook wel weer.

    Ondanks dat ik drie maanden niet gespeeld heb werd ik de 1e twee potjes toch meteen eerste. Het niveau is er niet beter op geworden zo te zien.
     
  9. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0


    Wat is het nut nu eigenlijk van die Nightvision?
    Ik zie hele legers b00ns met die dingen lopen op Wet Works, Vacant en Bloc, maar de meerwaarde ervaan ontgaat mij toch.
    Je ziet het zelfs allemaal onduidelijker als je het mij vraagt.
     
  10. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Op sommige stukken bij Wet Works is het wel handig, maar lang niet overal op de map.
    Vacant en bloc snap ik ook niet, daar kan je alles ontettend duidelijk zien.
     
  11. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Net de Golden Dragunov in ontvangst mogen hebben. Helaas dat deze op de Dragunov zit en niet op de R700 of iets dergelijks.

    Mensen in dit spel zijn echt altijd zooo slecht. Ik heb een NAT verbinding op strict staan. Dus dat betekend dat ik een slechte connectie heb. Dan word ik nog altijd eerste en win ik nog overal dik.
     
  12. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    heb goude ak 47 en m60e4 (die light machine gun). uzi alleen de skorpion en uzi zelf nog red tiger. dragunov: alleen de m21 en dragunov zelf redtiger. goude dragunov halen is wel makkelijk, bijna elk schot is een headshot :9
     
  13. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze mogen van mij wel nog een map pack releasen of iets anders. Alhoewel cod4 natuurlijk geweldig is begin ik het steeds minder te spelen.
     
  14. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik had het single player gedeelte heel lang geleden uitgespeeld, maar aangezien er nu echt niks op tv is heb ik mijn xbox maar weer eens aangezet. Online COD4 gespeeld, als noob ben ik voorlopig nog meer dood dan dat ik in rond loop.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Nu ik Battlefield heb baal ik er van dat ik die generaals op Live in COD 4 niet gewoon kan doden door een RPG een muur kapot te laten schieten. ;):9
     
  16. HypnoNL

    HypnoNL Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Yea ben nu eindelijk level 10 prestige 55
     
  17. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Ik moet nog alleen No fighting in the War Room en dan heb ik hem op veteran uitgespeeld :D.
     
  18. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is ook het meest irritante level op veteran, alleen de mile high club is erger.

    heb je mile high club al gedaan jesse?_O_
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    idd "no fighting in the warroom" vond ik ook het 'moeilijkst' die verdomde tijd :D Voor de rest is veteran cod onwaardig :D
     
  20. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die is pas echt klote heb er tig x over gedaan, ahhhhhhhhh
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina