1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rbz NL, 21 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Aja, zo ff downloaden.
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    saai nummer. 30x hetzelfde riedeltje en 1 solo.
     
  3. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Is ie vandaag al uit dan? 4 juli toch pas.
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja vandaag al uit, en heeft betrekking op Independence Day. Erg patriottisch nummer 8)
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mja... Ik vind het wel een leuk nummer. :9
     
  6. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Die solo is cool, dat riffje zit er net iets te vaak in.
     
  7. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb net het nummer geFCed op expert met 214k en sta nu in de top 10 >_> maarja, zal er over tijdje wel naar beneden gegooit worden want had niet de beste starpower path gekozen.
     
  8. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    AAARGGGG

    Ik trek die belachelijk onsamenhangende solo's niet! Ik snap niet dat mensen die shit op Expert kunnen halen! Zelfs op bizar langzaam in training mode lukt me het niet!

    Zoals tmffirework al heeft gezegd van die trappetjes, die zijn kut. Nu snap ik het wel en ik kan het wel, alleen niet als ze zo BELACHELIJK snel gaan a la Slayer.

    Hoe kan je nou zo snel van links naar rechts gaan, dat is toch onmogelijk, dan moet je binnen 1 seconde 5x van links naar rechts zijn gegaan, dat is toch biologisch gezien onmogelijk?!

    [Edit]
    Wat ik dan helemaal niet trek is dat ik dan Hard heb uitgespeeld en 30 songs op 5 sterren heb gedaan en Expert 37/42 songs heb gedaan. Dan heb ik echt zoiets van, ben ik dan zo slecht dat ik die paar liedjes met die kut solo's niet haal?
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2008
  9. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk het laatste.. :) ik geef je 1 tip.. Ga gewoon spelen voor je plezier, de leuke nummers allemaal overnieuw spelen en dan de laaste nummers nog eens proberen. Je haalt dan over 1 week waarschijnlijk in een keer 3 van de 5 nummers.
     
  10. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind dat nieuwe nummer wel leuk hoor! leuk deuntje, alleen iets te vaak.

    Btw. Wat betekend: FCen?
     
  11. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Full Combo'n. ;)
     
  12. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat dan volgens mij gewoon betekent dat je 'm 100% scoort, Perfect dus :)
     
  13. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begon met easy en had nooit verwacht dat ik hard ooit zou kunnen. Nu speel ik alweer een tijdje hard maar de leercurve is wel een beetje klaar nu geloof ik. Ik heb veel nummer op 3 / 4 en 5 sterren maar die solo's snap ik gewoon niet. Langzaam oefenen gaat ook niet echt lekker.

    Binnenkort maar overgaan naar Expert. Gewoon om te kijken of dat een beetje lukt. Ik leer niet veel meer :eek:
     
  14. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwa, beetje saai nummer...

    Na dit nummer dacht ik, laat ik eens verder met de career want ik zat vast bij The Metal(Expert, kijken hoe ik het nu doe, nu ik GH al een heletijd niet meer aangeraakt hebt vanwege Rockband. En potverdikkie!\o/ Haal ik The Metal met gemak evenals Pride & Joy, en ik kwam opeens veel verder bij Before i Forget(75 %, was eerst nog niet eens 20 %).
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hèhè, ik ben eindelijk ook aan de Guitar Hero. Je vliegt wel snel door die carreer heen! Maar ik denk dat de Replay waarde ook ongekend hoog ligt.
    Ik hoor vaak dat nieuwelingen moeite hebben met de Boss battles. Ik dus ook, ik heb wel een aantal pogingen aan Tom Morello moeten besteden. Ik heb hier een aantal tips gelezen (zoals Power-Ups opsparen). Maar wat ik mij afvroeg: zo'n DeathDrain tijdens Sudden Death, kan ik die op een of andere manier verweren/counteren? De manual zegt daar niks over.
     
  16. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Nope, kan niet. Als het nummer is afgelopen ben je dood. :cool:
     
  17. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Tom Murello is echt moeilijk op medium. Hij raakt al zijn noten en is dus bijna niet dood te krijgen. heb hem 1x bijna gehad, maar volgens mij MOET je per se alle power ups halen om hem dood te krijgen.

    Nieuwe nummer is trouwens leuk :) leuk liedje en speelt lekker :)
     
  18. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Of je kan gewoon nadenken, en je power ups gebruiken als hij ze bijna te pakken krijgt. Dan kan hij jou niet aanvallen, en jij hem wel. :)
     
  19. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    maar het maakt mij niet uit dat hij mij aanvalt, want ik overleef het wel. ik moet hem alleen zien af te maken voor de Sudden Death... en dat lukt niet omdat hij al zijn noten blijft pakken als ik geen power ups gebruik 8)
     
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Tsja, dan moet je gewoon zorgen dat je star power activeerd als er voor hem veel noten aankomen. Er speelt zeker geluk in die boss battles, maar als je het zo niet lukt, dan zou niemand het lukken.

    En met sudden-death, ik weet ook niet hoe dat nou gaat, je kant in ieder geval zo snel mogelijk op select rammen. Hoef je je gitaar niet helemaal omhoog te houden. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina