Rock Band [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 2 jun 2008.

1. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    GH 4 ook iets goedkoper maybe? 80 euro voor alleen de game is behoorlijk prijzig. Ik vind de DLC trouwens wel sexy van Rock Band, en ik denk dat GH 4 misschien een te hoge moeilijkheidsgraad is als ik filmpjes van GH III met Rock Band guitar op expert vergelijk.

2. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Bruut :) Alleen jammer van die Working Man, had liever een nieuwe nummer gezien, of deze uitvoering moet wel heel anders zijn dan de huidige cover, die ik al heb... 80 punten voor die track had misschien beter op zijn plaats geweest.

Ik hoop dat ik na dinsdag nog genoeg punten over heb voor The Who dlc :D

3. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Dumper, Rush is leuk, maar waarom nou een alternatieve track van Working Man, ze komen als eerste al 1 in keer in de week met 4 nummertjes op de proppen, maar waarom nou weer een 2de, iets ander gespeelde track erin. RCHP vindt ik eigenlijk helemaal niks, misschien leuk voor sommige om te zingen, maar qua gitaarpartijen is het niks.

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Yes! Enter Sandman FC! *evil laugh*

221,519 puntjes! Ik ben benieuwd hoe hoog ik sta op leaderboards met dit nummer.

Black Hole Sun komt er snel aan! :cool: Maar eerst...slapen.

5. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het zelf wel mooi dat ze toch nog hebben gezorgd dat de master van Working Man in het spel komt. Al had een nieuw nummer nog leuker geweest. Ik snap je punt over de prijs maar ze kunnen moeilijk de master goedkoper maken dan de cover. Ik had het wel leuk gevonden als de master bv. goedkoper was als je de cover al had maar dat is moeilijk te realiseren op Xbox Live. De nummers van de Red Hot Chili Peppers zijn ook wel leuk maar ik kijk meer uit naar het "The Who" pack. _O_

6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ligt het aan mij of zijn de hammer-ons iets "moeilijker" als in GH? :9 Speel het pas sinds vandaag, en merkte dat het is moeilijker gaat als in Guitar Hero. Verder super vette game!

7. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Het is even wennen omdat de vorm van de noot anders is, maar idd ik vindt ook dat de hammer ons iets moeilijker zijn dan in gh.

8. GmR

GmR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De timing is ook anders.
    Bij GH kan je een half uur vantevoren een hammer on al indrukken, maar bij RB moet het echt op het juiste moment (of er is iig minder speling)

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Was alleen bij GH III zo, GH II was strakker, en ook bij GH:A is de timing (gelukkig) weer wat strakker geworden :)

10. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind de timing niet zo erg maar ik zie amper verschil tussen die grote en die kleine noten.

@Teh Meister: Nice man. GRABBING MAH DILDO TIGHT!

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Wow, 30ste van de wereld met Enter Sandman op Expert Guitar opXBL. Rrrr. :cool:

12. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het einde van Dont fear the reaper is best lastig op drums op hard mode.

Net 2 uur hard career zitten drummen! Wat een sport:) Zweten met dit warme weer!

13. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Heeft iemand hier eigenlijk al te kampen gehad met een gebroken voetpedaal? Lees echt onmogelijk veel berichten op internet van mensen met een gebroken pedaal :eek:

14. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Als je gewoon normaal omgaat met je pedaal moet er niks kapot kunnen gaan. Als je filmpjes kijkt op youtube en ziet hoe mensen met hun pedaal omgaan zie ik het ook wel aankomen dat je hem ooit eens om zeep helpt.

15. Donkey

Donkey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook wel graag Rock Band spelen maar hoor dat hij in Europa heel duur is en dat je beter bestelt. Wat is dan de beste site om te bestellen?

16. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Yeeeehhh Black Hole Sun heb ik ook 100%! :D Ik ZOU 20ste ongeveer van de wereld moeten staan, maar aangezien de leaderboards m niet voor me wil updaten is er geen bewijs. -_- Maarja, who cares. XD

Ook had ik Foreplay/Longtime echt BIJNA 100%, maar helaas miste ik een trill. -_- Maarja, maakt niet uit, als ik 100% had dan zou ik toch niet echt een denderende score hebben.

Gaat lekker! Volgens mij zit ik in de top 200 op Expert Guitar op Live. :)

Edit: yaay, scores zijn geupdate! 23ste op Black Hole Sun! Foreplay/Longtime 86ste, maar ik had zoals ik al zei slecht star power gebruikt. 100% soon, hoop ik. :D

Laatst bewerkt: 5 jul 2008
  17. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg steeds mijn account niet gekopppelt aan m`n account op Rockband.com. Snap er niks van, elke keer geeft ie dit aan na dat ik m`n email adres en wachtwoord in moet voeren"

This gamertag does not have any Rock Band data associated with it. Please try again. If you continue to have problems, please read the detailed instructions on the Link to Game page.

Kan iemand me aub helpen?

18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Wat heb je er dan aan?!

19. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Laat zien hoe sexy je bent denk ik :+

20. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets als dat van Guitar Hero Community.

Deel Deze Pagina