Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn serieuze vraag... Waarom meld je je aan op een forum over een onderwerp waar je eigenlijk GEEN INTERESSEN in hebt....??
Sorry hoor, deze discussie is juist normaal gesproken zo leuk omdat de meeste mensen hier redelijk objectief naar de ontwikkelingen kijken. Jammer dat mensen af en toe een Mac Dennis of mij wat aanvallen omdat het lijkt alsof we een 360 bril op hebben maar voor de rest is de discussie hier juist super
Deception word niet meteen omarmd inderdaad maar opzich is dat toch ook logisch.... Zonder post historie komt ie hier vertellen dat we eigenlijk niet zo neer moeten kijken op de PS3 omdat de console zoveel "potentie" heeft..... Hij is NIET van plan een Xbox te kopen en toch meld hij zich hier aan... Dat je dat niet een beetje vreemd vind is toch eigenlijk....... "vreemd"
Ik heb hem reeds meerderen malen welkom geheten maar wat mij betreft is het toch iemand die weinig meerwaarde aan de discussie bied totdat hij me kan overtuigen van zn "objectiviteit" :b:
p.s. Oja, ik ben ook slachtoffer van de brakke hardware kwaliteit van de 360... Mn launch console moet ik aanmelden want hij leest mn discs niet meer, heeft krassen op mn Halo disc gemaakt, de dvd lade opent niet meer dus tja.... Zal ik toch mn Falcon van de slaapkamer moeten halen.......
Laatst bewerkt: 4 jul 2008