WALL-E

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kiss of Fire, 2 jul 2008.

1. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    WALL-E

Info:
    Wall-E is een aankomende Pixar animatiefilm met in de hoofdrol een schattig robotje. In de wereld van Wall-E heeft de mensheid de aarde verlaten, maar vergeten de laatste robot uit te zetten. Het robotje doet honderden jaren het werk waar hij voor gebouwd is, namelijk het opruimen van rommel. Maar na een tijdje ontdekt Wall-E, met de hulp van het robotje Eve dat er ook een ander doel is om naar te streven. De mensheid is namelijk aan het wachten tot het weer veilig is op de aarde, zodat ze terug kunnen keren. Maar voordat de mensen bereikt kunnen worden met het fijne nieuws dat alles veilig is, gaan Eve en Wall-E op een hilarische reis door het universum op zoek naar hun makers.

In zijn zoektocht naar de mensheid ontmoet Wall-E grappige karakters zoals een huisdier kakkerlak en een team van kapotte, half werkende, maar altijd heldhaftige robots. De regisseur is niemand minder dan Andrew Stanton, die ook Finding Nemo tot een succesverhaal maakte en zal geluiden van Ben Burtt bevatten, die eerder geluidseffecten maakte voor Star Wars, Indina Jones en E.T. In het spel neem je de controle over Wall-E en Eve over en zul je het snelle avontuur tot een goed einde moeten brengen. Met 10 verschillende werelden om te verkennen en een assortiment aan multiplayer-uitdagingen zullen gamers de gevaarlijke vijanden en futuristische wereld in Wall-E optimaal ervaren.

Platforms
    Xbox 360

Uitgever
    THQ

Developer
    THQ

Genre
    Platformer

Release datum
    Xbox 360
    25 juli 2008

Belangrijke Features
    Multiplayer

XBW Gamepage:

Klik!

Nieuws items:
    Screens:

Meer:Klik!

Filmpjes:
    [GT]33390[/GT]
    [GT]32585[/GT]

2. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag de trailer van deze film in de bios gezien. Ik betwijvel of de film uberhaubt leuk is, laat staan het spel....

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Check het huidige cijfer op imdb. Die film is top, daar hoef je je geen zorgen over te maken. Ik wil hem graag zien. Of het spel ook tof is, dat denk ik niet. Meestal zijn dit soort spellen alleen leuk voor kinderen. Want de moeilijkheidsgraad in een spel als dit zal vast niet hoog zijn.

4. Valentiney

Valentiney LE Collector

Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak me nooit zorgen om films van Pixar studio's altijd geweldige films!

5. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    game spreek me totaal niet aan! Deze gaat aan mij voorbij :)

6. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Goed om te weten over de film. Ik was bang dat het of een meesterwerkje was of heel slecht en ik dacht meer aan het 2de. Gelukkig neigt het naar het 1ste. pfff weer een film waar ik heen moet in de bios :+

Deel Deze Pagina