1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gerucht] Nieuwe Halo game

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 4 jul 2008.

  1. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    www.gamed.nl meldt het volgende:

    komt er dus tóch een opvolger van Halo 3?

    \o/
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik dacht dat Bungie het niet meer zal maken, en dat een ander bedrijf het overnam.
     
  3. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Als Bungie het doet lijkt het me echt tof worden. Ik ben echt benieuwd hoe het verhaal verder gaat. Ik ben alleen bang dat een ander bedrijf het niet zo goed als Bungie kan maken.
     
  4. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Halo 3 tof, en als ze die lijn door kunnen trekken naar 4 wordt het vet ! Vooral ook leuk dat Bungie elke week updates heeft en speciale weekenden enzo, zo blijft Halo 3 leuk!
     
  5. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas, weer een vervolg op halo.
    Vond halo3 echt niks aan helaas, dus hoop dat ze 4 verbeteren.

    Maar zijn nog maar geruchten he!
     
  6. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter dat ze vervolg maken ja maar ik ben bang van niet. Geruchten zijn gay.
     
  7. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh was er niet een planning voor een game die plaats vond voor al de halo games? En dan bedoel ik niet die strategie game.....Dus misschien bedoelen ze dat? Halo4 lijkt me toch ook wel dat er komt...deel 3 had een wat raar en open einde
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik pas de titel aan, want nog niemand weet wat het wordt. Dit kan van alles zijn.
     
  9. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    zal toch wel weer een kutspel worden net als de andere delen...
    ik hoop liever op een DOOM4
     
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Leuk voor de fans, maar Halo 3 vond ik toch wel erg tegenvallen, dus ik ga niet met de hype mee dit keer. :)
     
  11. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo is een trilogie, er komt geen deel 4. Waarschijnlijk gaan ze door met het verhaal onder een andere naam.
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ja ze gaan waarschijnlijk door met halo maar dan onder een andere naam en misschien een andere aanpak
     
  13. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Een eventuele Halo 4 zal inderdaad een brand new verhaal lijn worden. Halo 2 en 3 heb ik eigenlijk alleen voor het verhaal gekocht omdat ik alleen maar wou weten hoe het eindigde.

    Dus als de game een beetje het niveau van deel 1 kan pakken, en zorgt dat het geen uitgemolken gevoel geeft van de halo francise. Zou ik het misschien wel kopen.

    Grote maps met veel bewegings vrijheid, veel verschillende voertuigen die optimaal benut kunnen worden, zou het helemaal maken. Beetje netzoals het Eiland level uit deel 1, waar je enorme vrijheid had om over het hele eiland rond te rijden, ook heel veel in co-op gespeelt omdat we er telkens weer nieuwe tricks ontdekte om daar te doen.
     
  14. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Ja, dat was nog niet gezegd.}:]
     
  15. znx_janx

    znx_janx Shave or not?

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel grappig dat dit nu gepost word aangezien hier al een paar dagen geleden heel erg veel info over vrijkwam.
    Een paar mensen op NeoGAF hebben opgemerkt dat bungie laatste tijd een heleboel hints heeft laten vallen mbt een plaatje en een slogan. Het gaat om meneer Superintendent en zijn slogan: "Keep it clean". Dit moet blijkbaar hun nieuwe game gaan vullen. Zo ziet hij er voorlopig uit:
    [​IMG]

    Hier is de link naar de NeoGAF post te vinden. (alhoewel ze op dit moment eruit zijn voor onderhoud aan servers)

    Er staat in de OP redelijk veel info erover en wanneer Bungie hints heeft laten vallen. De rest van de topic vond ik niet zo boeiend.

    Betekenis van Superintendent:
    su·per·in·ten·dent (spr-n-tndnt, sprn-)
    n.
    1. Abbr. Supt. A person who has the authority to supervise or direct.
    2. A janitor or custodian in a building, especially in an apartment house.

    Edit:
    ze zijn op de bungie forums al een tijdje bezig met het begrijpen wie de Superintendent gastje nu precies is.. aangezien er ook een account is aangemaakt genaamd: IIIIIII met de superintendent logotje.
    je kunt de link hier vinden.
    ook heeft datzelfde account hier gepost.
    Het begint echt een raadseltje te worden wie hij nu is.
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2008
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    superintendent = guilty spark?
     
  17. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    niet te overhaast zijn, zoals er al staat is het nog maar een gerucht dus we weten nog niet of het echt is. maar ik denk toch dat het wel leuk zo zijn als ze een nieuwe Halo zouden maken, eigenlijk denk ik dat het gaat over Halo:chronicles(het spel niet de film) die wordt gemaakt door Peter Jackson(ja, die heeft ook een gamingbedrijf).
    maar je we zullen zien

    mss staat er meer bij Halopedia(zeker een checken)

    grtz
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    "i am the janitor of installation 04" zegt ie toch in Halo1?

    :D leuk dit soort geruchten, vind ik echt altijd leuk om te zien geruchtenstroom voor een grote show als E3, iedereen die tegen elkaar op zit te bieden enz
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Neen D3lphiki, hij zegt 'monitor', niet janitor. Anyway, we zullen zien wat er uitkomt. Als het iets is, hoop ik op een squad-based shooter met meerdere Spartans (of Spartan-IIIs uit de boeken), dat is gewoon veel cooler dan in je eentje slaughter chief spelen.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    hij IS toch de monitor? meende dat ie ergens ook janitor zegt,.. anyway datblokvormige mannetje moet toch wel 1 van de monitors voorstellen?
     

Deel Deze Pagina