[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 6]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Kevf, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    The Incredible Hulk

Best wel nice eigenlijk. Beetje te veel lovestory en het slaat natuurlijk allemaal nergens op, maar mooi gemaakt en ik heb me wel vermaakt :) Tof einde inderdaad, al snapte niet iedereen het natuurlijk.

2. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Moeder natuur bleek de 'badguy' te zijn, verder was er toch niets meer uit te vogelen? Word volgens mij zelfs duidelijk gemaakt door de hoofdpersoon tijdens de 2de helft.

Verder een ruk-film, Sixth Sense was erg goed, Unbreakable was fan-tas-tisch en Signs was ook nog erg vermakelijk, maar sinds The Village ging het bergafwaarts met beste Mr. Shyamalan en The Happening mag met zijn indrukwekkende start wel rock bottom worden genoemd.

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik zat even wat te bladeren en wil hier nog iets over zeggen:

Heb 'm in de bios gezien, draaide daar één dag en ik zat met 4 man (3 vrienden) in de zaal. Omdat ik sowieso al weinig verwachtte, kon het alleen maar meevallen. Maar man, wat een saaaaaaie film. :eek: Allemaal leuk en aardig het 'grindhouse' idee en een knipoog naar de B-film. Whatever, maar ik vond er geen flikker aan. Eerste helft enkel dat café? Uh, oke... Gaat er nog wat gebeuren? Ow, lapdance, whatever... En dan plots zwart-wit stuk, en dan plots weer kleur, met die domme wijven. Plots, uit het NIETS, actie, actie, actie. Man, ik kon die film wel uitkotsen. Vond er niks, maar dan ook niks aan. Zo, dat is mijn zegje.

Heb laatst Slevin(S7even) op Film1 gezien, vond ik leuke film! Niet super, maar zeker niet slecht. Stelde mij neit teleur, liet nauwelijks steekjes vallen. Leuk verhaal, goede acteurs (o.a. Morgen Freeman of hoe je dat schrijft). Geef ik een 8.
    Ik vond The Village juist een erg leuke film. Hij was niet super, neen, sommige scènes en ideeën waren jammerlijk (eigenlijk moderne wereld, scène met die klauwen in dat huisje), maar het idee met de kleur rood vond ik erg tof. Ook goed dat die jongen (ben naam even kwijt, goede actuer, bekend van keizer te spelen in Gladiator) zowat midden in de film stierf. Hij leek zich tot een hoofdpersonage te ontwikkelen, vond ik erg tof dat ie opeens stief! Zat daar echt van, neee!

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Net Meet the Spartans gezien, begrijp me niet verkeerd ik vind dit soort films best vermakelijk maar deze is echt te genant voor woorden.
    Het is non stop flauwe humor het is niet....... o fuck it er ga niet eens over beginnen.

1/10

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Good Luck Chuck Alweer een paar dagen terug gezien. Erg leuke film, ontzettend cliché maar de karakters werden goed weergegeven. Weet niet meer precies wat ik er van vond, maar als ik er zo aan terug denk was het een leuke film waar ik goed om kon lachen. Een 7.5/10 Een van de betere romkom's imo.

Kings Of South Beach Weer zo'n vermakelijke film. De actie oogde me echter te goedkoop, en dan voornamelijk de achtervolg scenes. De plottwist was té voorspelbaar, en de looks van de badguys waren echt té badguy achtig.. Maar, hij wist me toch te vermaken. De relatie tussen de 2 hoofdpersonen en het verhaal (al was het simpel) vond ik leuk. Een 6.5/10

My Super Ex Girlfriend Wat een kutfilm :x Heb hem wel helemaal uitgezeten, maar ernstig ongeloofwaardig en saai. Een 3/10

6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar waarom, en hoe enz...en vind het wat raar...bedoel waarom hield het opeens op?

7. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag Bourne Identity en Bourne Supremacy gekeken. Ik vond Identity eerlijk gezegt beter dan Supremacy. In Supremacy gebeurde naar mijn idee iets te weinig.

Identity "8"
    Supremacy "6,5"

Morgen The Bourne Ultimatum.

8. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet zeker dat de 3e je beter zal bevallen :) die is echt zo goed

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Gisteravond The Last King of Scotland gekeken. Erg goede film. Het is wel een film volgens het boekje, maar super goed uitgewerkt. De hoofdpersonen (Dr. Garrigan en president Amin) zijn héél, héél goed gespeeld. Ik vond degene die Amin speelde echt geweldig. Soms heb ik gewoon met hem kunnen lachen, in het begin van de film is hij zo'n charismatisch man! Zo anders is dat naar het einde toe, wanneer zijn kwade bewind langzaam aan het licht komt. Echt heel mooi. Ik leefde mee met de personages. Ik geef hem zeker een 8,3

10. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Vind je andere films van Quentin Tarantino wel leuk dan?

11. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ga vanavond de film Stalingrad bekijken.. zal wel ff laten weten of het wat is

12. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Die beviel me idd goed ja:) Alleen af en toe een beetje over de top. Maja, dat hadden alle 3 de delen.

Maar toch zeker 3 zeer vermakelijke films!

Deze Trilogie krijgt een dikke 8 van me.:thumbs:

13. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Forgetting Sarah Marshall

Ik vond deze film geniaal. Er zitten leuke karakters in met goede oneliners. oke het verhaal is mierzoet maar met zulke grappen moet je het wel leuk vinden. Het is dan ook van de makers van the 40 year old virgin en knocked up. Dus ga nu naar de bios! *Kijk de r5 van JDT1 (kenners snappen me :+)

14. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hot Fuzz

Dit was gelukkig wel een vermakelijke comedy:) De droge humor beviel me wel. Deze film is van dezelfde makers als Shaun of the dead.

Krijgt van mij een 7,5

Laatst bewerkt: 6 jul 2008
  15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    KungFu Panda
    Zelden zulke hilarische gevechten gezien _O_ 10/10 _O_

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    heb m v/d week ook gekeken. geniale film, great 1 liners ed.
    ga zo the kingdom kijken. ben beniewd

17. Remco

Remco Guest

Die ga ik vanavond kijken. Ik hoop echt dat ie goed is.

18. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Is gewoon open voor eigen intepretatie, elke Shyamalan film heeft een belangrijk plotpunt dat niet uitgelegd wordt. Hoe kon Cole dode mensen zien als in Sixth Sense? Waar kwamen de aliens uit Signs vandaan? Waarom en hoe was David de enige persoon die 'Unbreakable' was? etc. etc.

Niet alles word kant en klaar uitgelegd voor je aan het einde van een film.

Volgens mij waren er trouwens wel indicaties dat moeder natuur het deed vanwege het hele broeikaseffect dat door de slechte afvaluitstoot komt die wij veroorzaken op aarde. Niet dat dat nog ergens zou opslaan in deze idiote film

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    heb net the kingdom gekeken.
    er goede film, zeer boeiend verhaal.
    9/10

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb Myrin (Jar City) gekeken. Een ijzersterke IJslandse film, met een goed verhaal, sterk acteerwerk een depri-setting. De film vertelt het verhaal van een politie-agent die een geheimzinnige moord moet oplossen waaraan een heftig stukje historie kleeft. Aanrader

7,8/10

http://www.imdb.com/title/tt0805576/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina