Pro Evolution Soccer 2008 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 30 apr 2008.

  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het eerste seizoen is echt frustrerend als je een wat zwakker team hebt. Heb toen geloof ik ook een keer een stuk of 6 keer achter elkaar verloren 8)Het tweede seizoen valt dan wel weer mee.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    heb nog niet verloren :eek:. alleen bijna telkens gelijk gespeeld. Speel dan ook wel op amateur :x normaal doe ik professional maar zelfs met regular lukte het me echt niet :+. gaat wel steeds beter nu. Heb net ook weer gescoord :D rende op de keeper af en kapte daarna weg en gaf hem aan een ander _O_ echt mooi om die keeper te flashen.
     
  3. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik speel nu ook al een tijdje met de Default Players, heb twee leagues gemaakt: de Europese subtop en de Europese top. Ik begin dus in de subtop en dat is echt zwaar zeg (niveau top player). Nog 3/4 wedstrijden tot aan het einde van het seizoen en ik sta op plaats 15. Die gasten hebben echt geen conditie.
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ja nee dat was leuk :9 buffon scoorde toen een vrije trap tegen mij :x
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, dat zuigt :+
     
  6. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haalde hem met Perez tijdens de wedstrijd Ajax - Feyenoord.

    Timmer komt z'n doel uitgerend en is net voor Huntelaar bij de bal. Hij schiet hem hoog weg en beland nog op mijn eigen helft (!) bij Perez die hem in één keer uit de lucht op z'n pantoffel neemt en zo de goal van Feyenoord in vliegt, terwijl Timmer nog probeert vanaf z'n 16 meter lijn op tijd terug te zijn in de goal.

    Pling: achievement :)
    Goal van eigen helft.

    Maar goed; daar moet je zo ontzettend veel strontmazzel bij hebben, dat de al gezegde tips je zeker en veel beter zullen helpen.
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt als een briljante goal. Kan je hem niet uploaden ofzo :+ Wil ik wel eens zien.
     
  8. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, zo 'briljant' was het niet hoor. Zoals gezegd; er zat een hele hoop mazzel bij, want ik had het nou niet zo 1,2,3 bewust bedoeld. :)

    Maar goed; het zag er natuurlijk wel grappig uit. Vooral de terugrennende Timmer die door de bal wordt ingehaald. :lol:

    Zou hem graag uploaden, maar heb de goal niet opgeslagen... |:-
     
  9. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu wat talenten aan het toevoegen aan het spel. Iemand nog leuke suggesties? Ik gebruik FM2008 om de stats en lengte enzo te bepalen
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Defour, Modric, Huntelaar, De Ridder, Lindgren, Baumann, Kompany, Walcott en nog wat anderen.
     
  11. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik bedoel meer talenten die nog niet in de game zitten zoals bijv. Lulinha, Breno of Jovetic
     
  12. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit echt een enorme bug in het spel waardoor deze achievement een eitje is. Je kan zelfs van eigen helft scoren, vooral als je een gast hebt die een beetje shotpower heeft.

    De truc: Een B+RT voorzet. Je geeft zo een hoge voorzet die vaak over de keeper heen valt omdat die te traag terug rent. Je hebt wel een beetje vrijheid nodig, maar je hebt hem waarschijnlijk zo. Scoren op deze manier is vrij gay, maar misschien wel is leuk om uit te proberen.
     
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Moreno Martins, Guilherme, Renato Augusto, Neri Cardozo, Cvitanich, Dzdudszak.
     
  14. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Oja die Moreno Martins schijnt wel een groot talent te zijn. Deze ga ik allemaal even toevoegen
     
  15. xbox-king

    xbox-king Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand misschien deze twee spelers hun stats posten:

    (deze spelers zitten niet in het spel.)

    - Cvitanich (Ajax)
    - Jo (Man.City)

    en wil graag ook hun uiterlijk goed hebben (+ ability stats)

    alvast bedankt!
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2008
  16. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    He jongens hoe zit het nou met de lag? is die al wat minder of is het nog steeds af en toe shit.
    tnx
     
  17. Xboxninja

    Xboxninja Unregistered User

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    De ridder een talent? 8)
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.583
    In de game is die wel aardig.

    Mijn favo talentjes: Alnwick (keeper, echt super goed!) en Dahlin.
    Verdedigers: Micah Richards natuurlijk, en ik verbaasde me dat Drenthe zo goed wordt in de game! Beste back is duidelijk Marcelo (ook van Real).
    Middenvelders: koop Tom Huddlestone van Tottenham! Vooral centraal de ideaal speler! Sneijder vond ik zelf tegenvallen.
    Koopje: Wijnaldum van Feyenoord, ook echt een goeie! En maar 16 jaar, dus die kan echt MEGA toppen. Beste speler in mijn selectie!
    Aanvallers: de usual shit. Het is jammer dat het bijna onmogelijk is om Rooney en Ronaldo te kopen, maar deze worden echt mega goed! Zelfde geld voor Nani.
    Alternatieven: Beerens (van Heerenveen ja, talentje!) en Benzema en Aguëro (heerlijk spelers, maar niet geschikt voor 4-3-:cool:. Als je 4-3-3 speelt is de lange Bendter wel goed voor in de spits.
    Zelf heb ik nog Krkic kunnen bemachtigen! Lekker speler, maar hij maakt het nooit echt waar. Dos Santos beetje zelfde verhaal.
     
  19. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een geweldige speler! Heb hem ook in mn team .
     
  20. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0

    [​IMG]
    (hier gaat men uit van stats tussen de 0 en 20)

    Hier kun je de fysieke stats en zijn leeftijd van afleiden.

    [​IMG]
    Jo heeft een redelijk smal gezicht en zijn neus is best groot. Dit kapsel zit standaard in het spel.

    [​IMG]
    Cvitanich heeft best een standaard gezicht en dit soort haar kun je het beste vinden bij "medium hair" en dan het haartype "wavy". Stoppelbaardje zou ook handig zijn denk ik.
     

Deel Deze Pagina