Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orange, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860

    Mile High Club wel geprobeerd, maar kom niet verder als 1 kamer voor die V.I.P. :'-(
     
  2. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ervaring met slechte connecties is anders toch dat er ineens iemand voor je staat die je doodschiet zonder dat je hem aan kon zien komen, en als je hem al lag-flashend zag lopen was het 9/10 keer niet te raken.
     
  3. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja dat heb ik ook hoor. Vooral dat eerste. Soms kijk ik een richting uit word ik van dezelfde richting neergeschoten en zou er blijkbaar iemand hebben gestaan die ik gewoon niet zag.

    Daarom doe ik nu een andere tactiek. Met mijn silenced M16 door overgrown tijgeren. Echt grappig niemand die je ziet. Elke keer in de rug aanvallen.

    Maar het word nu toch wel erg tijd dat mijn verbinding weer normaal gaat doen. Van de week even wat uittesten. Oh en misschien Dinsdag een LCD halen :D Zal misschien ook wat makkelijker gaan dan een 37cm TV-tje.
     
  4. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ik de host ben heb ik het probleem dat niemand kan connecten... Er blijft dan dat groene ding voorstaan.

    Iemand een idee wat dit is? En hoe dit te verhelpen?
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    staat je NAT op open als je je Xbox live verbinding test?
     
  6. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
  7. SysanApse

    SysanApse Guest

    Waar ik een hekel aan heb dat iemand je soms schuin aankijkt ( voor mijn gevoel ) dus ik mik op het hoofd.
    Beng - ik dood :/

    Precies hetzelfde met reload , dan zie je die handjes bewegen dus ik denk heb nog even tijd , mikken en weer ik dood :/
     
  8. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er zo'n vette haat aan als je mensen probeert te vertrouwen, dan denk je oh hij dekt die side wel dus dan kan ik me op die kant focusen, en echt 5 seconden later krijg je een knife in je rug. Dus, ik zoek een team om mee te spelen zeg maar, geen clan ofzo, naja clan vind ik ook prima maar gewoon een party die elk avondje een paar matches speelt

    Gamertag : I FatalVirus I
    Kill/Death Ratio : 3.02
    Level: 46 (geen prestige)
     
  9. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Overgrown vind ik wel een van de gaafste maps, en zeker met silenced weapons goed te doen. (ik heb er zelf veel MP5 op gespeeld)

    Jammer dat je geen maps kunt kiezen om te spelen en het altijd maar random is.
    Countdown uit kunnen zetten zou wel tof zijn.:thumbs:
     
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Gisteren voor de eerste keer Chinatown gespeeld sinds ik de DLC heb, echt een fantastische map om te spelen :D.
     
  11. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een toffe CoD4 clan? Wil wel eens met een goed team een paar leuke potjes spelen enzo, word er een beetje moe van dat ik telkens in extreme baggerteams zit. Ook games tegen andere clans lijken me wel tof. PM? :)
     
  12. Benignus

    Benignus Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook wel geintereseerd...
    Ben niet geweldig goed, maar vind dat ik het wel aardig doe als sniper... :)
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  14. d-arnhem

    d-arnhem Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft een vette game maar wat kan ik me toch soms irritant ergeren aan die mensen die gelijk moeten schelden als je nederlands zit te lullen,
    En dat ze maar willen dat je engels praat en dan maar beginnen te schelden omdat ze het niet verstaan.
    En ook gewoon maar file complaine als je een hoge score heb,ik camp nooit,ben meer een rusher.
     
  15. SysanApse

    SysanApse Guest

    Haha , ja heb ik ook vaker.
    Roepen ze STFU Spanish guy :x

    Best wel zielig eigenlijk , en dat file complaint is zielig , net zoals campen.
     
  16. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik filecomplaint alles wat los en vast zit. Daar is die knop immers voor.

    En spaans? Meestal zijn ze mis met Germans.
    Tsk.
     
  17. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Daarom mute ik alle anderen dan de vrienden met wie ik aan het spelen ben.
    Als ik alleen speel heb ik sowieso nooit mijn headset op.:)

    De laatste dagen ff gericht bezig geweest met marksman challenges. Gister en eergister die van de SAW, M60, M40 en de Barret gehaald:) Nu bezig met de p90 en de R700 maar dat vind ik echt een klote sniper=(
     
  18. SysanApse

    SysanApse Guest

    R700 is lekker vind ik.
    Gewoon rustig de tijd nemen , Hardcore spelen en op het hoofd mikken.

    Voor Hardcore
    Pistool met Demper
    Claymore's
    UAV Jammer
    Iron Lungs

    Dat gebruikte ik tenminste.
     
  19. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ons CLAN telt 40/50 leden.

    Onze clan is FCDH Fighting Club Dutch Honour

    We hebben een gezellig Clangroep, elk groep is gedeeld in zes man en heeft zijn eigen naam zoals Special Force, Elite Force etc.. :thumbs:
     
  20. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    K speel eigenlijk nooit hardcore, alleen headquarters en soms sabotage. Vind zelf die M40 toch wel het best. Met stopping power en deep impact.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina