Bericht gemist beetje late reactie.
Maarrrr, ik ben nu aan mijn 3e pedaal toe. Pedaal nummer 1 & 2 zijn al gebroken. Ook al speel je normaal, die dingen breken hoe dan ook ooit. Oorzaak is ook makkelijk terug te vinden. Pak je pedaal maar eens en druk hem helemaal in, door de rubberen voetjes stopt hij op een gegeven moment. Maar omdat het midden stuk nog wel verder kan bewegen ( daar zitten geen voetjes ) gaat hij langzaam aan zwakker worden. Het begint met een klein scheurtje en uiteindelijk breekt hij.
Ik weet hoe je met zo'n pedaal om moet gaan maar dan nog rust je af en toe gewoon met je voet op het zwakke gedeelte. Bovendien met de extreem snelle dubbel bassen zal je af en toe je voet los moeten laten van het pedaal en dan kan je hem per ongeluk op het midden stuk neer zetten.
In ieder geval met het pedaal heeft harmonix/ea wel bewezen hoe je grote troep kan produceren. Helemaal omdat dit een party game is en er ook weleens mensen op zitten te spelen die niet weten hoe zo'n pedaal werkt en er dus op 'stampen'. Praktisch gezien moet het pedaal onverwoestbaar zijn.
1e pedaal heb ik trouwens 2 weken over gedaan, 2e pedaal ging al na 6 dagen scheuren terwijl ik juist veel voorzichter ben gaan spelen...
Van de week ga ik bij de drum winkel een echt pedaal kopen en ombouwen zodat ik deze kan gebruiken voor RB, kan je sowieso die snelle bassen raken want dat is haast niet te doen met het standaard pedaal.
Laatst bewerkt: 7 jul 2008