[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 12 jun 2008.

1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Waarom niet? Elke act één schijfje en dan MGO nog eens een apart schijfje... lijkt me perfect te werken en sneller dan bij de PS3 ook.

2. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er staat dan ook ontwikkelen...

En waar blijft de link beste Argonath? of bestaat die uitspraak helemaal niet?

Hier dan nog een link waarin Kojima uitlegt dat het technisch net zo makkelijk zou zijn om MGS4 op een 360 te laten lopen:

http://www.xbox365.com/news.cgi?id=GGPriPLuLd12160521

dit was tijdens het ontwikkelings process van MGS4...

Laatst bewerkt: 1 jul 2008
  3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Uurtje geleden MGS4 uitgespeeld (en afgekeken [​IMG]). Beste spel ooit, basta. Het is niet zozeer dit spel en het spelen wat het spel zo geweldig maakt, maar het feit dat het de vorige spellen op zo'n briljante manier afsluit. Natuurlijk is het qua gameplay en presentatie nagenoeg perfect (en wederom innovatief op veel punten), maar wat dit deel briljant maakt is de nostalgie, de emotie en het verhaal. Veruit het beste wat de gamewereld ooit gezien heeft in mijn optiek. Met act 4 als absoluut hoogtepunt. Wat een beleving [​IMG] En de muziek in alle delen [​IMG]

Ik ben nog twee weken vrij dus ik begin morgen vrolijk opnieuw op de zwaarste moeilijkheidsgraad. Waarschijnlijk veel meer sneaken en wapens en gadgets uitproberen (heb nog bijna niks 'nieuws' geprobeerd, zoals MKII gebruiken, uitproberen wat je allemaal met mannetjes kunt doen als je ze onder schot/in de houdgreep houdt, nog niet een special item gebruikt, heel weinig wapens gebruikt, enzovoorts). En ik heb toch echt ruim de tijd genomen om te genieten met 24,5 uur speeltijd. Maar voordat ik opnieuw begin ga ik eerst de GT-filmpjes bekijken om m'n geheugen op te frissen wat betreft het verhaal, want ik merkte wel dat ik een hoop was vergeten.

Mocht een cijfer nog nodig zijn: 10

4. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het een goed spel het heeft een goed verhaal het enige wat mij niet lukt is het verslaan van die screaming mantis

5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat was echt een eitje. Begrijp ik dat je hem dan ook nog niet hebt uitgespeeld?

6. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gister geprobeerd was eigenlijk best wel makkelijk om te verslaan als je het eenmaal in de gaten hebt nu het spel uitgespeeld

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Je moet inderdaad even weten wat je precies moet doen. Zodra je dit weet, dan is het geen probleem.

8. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet jezelf eerst injecteren met de seringe met de nanomachines. Al heb je dat gedaan dan kan je op haar richten. Vervolgens schietje op de poppen die naast haar hangen. De vallen van haar af zodat je deze kan oppakken. Deze poppen kan je naar der toe gooien en verslaan

nou ik lees weer eens niet verder dan me neus langer is :confused: je had der al verslagen.

Maarehm, vandaag MGS 4 uitgespeeld.
    Ik kan niet meer zeggen dat ik t echt geweldig vond. Aan t einde zat ik nog met open mond naar de eind credits tekijken.
    Een aantal dingen kon ik nog niet helemaal volgen... Kga zometeen nog maar eens overnieuw beginnen.

Weet iemand trouwens waar je in NL MGS merchandise kan krijgen? Ik zoek een miniatuur versie van Metal Gear Rex.

Laatst bewerkt: 6 jul 2008
  9. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ruim een week geleden uitgespeeld en vind het een meesterlijk goede game. Beste spel wat ik ooit heb gespeeld! Ik heb er 38,5 uur over gedaan, maar dan ook echt alles rustig aan gedaan en vooral genoten. Ook de conversaties via de codec zijn vaak geweldig en via de codec krijg je ook links naar het verleden (lees vorige mgs games). Als dit het enige spel zou zijn wat zou uitkomen op de ps3 en de ps3 zou ook nog eens 1000 euro kosten dan had ik hem nog gekocht!

10. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Gisteren de game voor de 2e maal uitgespeeld op Solid Normal met 0 kills, 0 alerts en 0 continues! Nu heb ik eindelijk
    Stealth en de Bandana
    gekregen.

Het was nog best lastig om ongezien te blijven af en toe! Laat ik maar zwijgen over het stuk met
    Crying Wolf.
    Ik heb daar volgens mij echt 90 minuten vast gezeten.

Ik ga Big Boss Hard niet eens proberen! :+

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Klopt het dat als je de game hebt uitgespeeld, je de wapens behoudt bij een nieuwe poging? Want dat las ik op een ander forum, maar toen ik opnieuw begon had ik die sorrow dolls bijvoorbeeld niet :'-(

En hoe werkt dat uitspelen zonder gezien te worden? Als je halverwege het spel ineens gespot wordt begin je dan weer helemaal opnieuw? :+ Of saven jullie gewoon heel vaak?

12. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Je krijgt al je wapens uit de vorige sessie weer zodra je
    die Metal Gear MKII ontmoet.
    Vrij aan het begin dus! :+

Ik heb in elke kamer gesaved. Zodra ik een nieuw gebied binnenkwam saven. Als je dan gespot word is het een kwestie van laden en nog een keer proberen.

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ok, dank. Ga ik ook eens proberen :)

En inderdaad, ik zie nu dat ik na het ontvangen van Mk.II al m'n wapens weer heb, maar niet die sorrow dolls :'-( Toch jammer dat je die blijkbaar niet in het spel kunt gebruiken.

14. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Dat is vreemd, ik heb ze wel gewoon. De Mantis en Sorrow pop....
    Ze staan bij Weapons....

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Vreemd. Ik ben wel een niveau hoger gaan spelen, misschien dat dat het probleem is?

16. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Weet je zeker dat je die Sorrow pop nog had toen je Mantis versloeg? Op een hoger niveau laat Snake af en toe de poppen vallen als hij geraakt word heb ik gelezen.

17. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een vraagje.. want ik lees hier dat je alle wapens terug krijgt na de eerste keer uitspelen als je de MK.II heb ontmoet... maar niet in mijn geval. Ik heb de game paar weekjes terug uitgespeeld op naked normal, en ben daarna op 1 niveau hoger begonnen. echter na het ontmoeten van de MK.II heb ik niet al mijn wapens terug (ook niet al mijn drebin points). hoe zit dat :confused:?

18. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Je moet je oude save game die op "Game Compleet" staat laden. Als je dat gedaan hebt word er gevraagd opnieuw een moeilijkheidsniveau te kiezen en dan begint de game opnieuw. Er werd in de officiele guide zelfs geadviseerd om de "Game Compleet" file op een nieuw save slot aan te maken.

19. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Je moet de de save van waar je de game hebt gecomplete eerst laden ;).

20. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aha, thanks :). daar zal het dus aan liggen, meteen maar ff doen dan :9.

Deel Deze Pagina