[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 6]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Kevf, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Death proof ook echt een hoopje scheit. Quentin heeft veel klassiekers op zijn naam, maar Death proof was in mijn ogen een film van niks, Planet terror vond ik wel tof.

2. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    geweldige uitleg!
    heb hem ook net gezien namelijk en vond hem wel vermakelijk. Ik ben echt een fan van Shyamalan, geen 1 film van hem vond ik echt slecht (behalve the village eigenlijk). Maar die man kan een sfeer neer zetten waar heleboel zogenaamde A-ranked regiseurs u tegen kunnen zeggen. Wel jammer dat hij geen tot vrij matige twists in zijn laatste 3 films had. dus 2 thumbs up voor deze man :thumbs:

en mijn excuses voor de dubbel-post

3. Remco

Remco Guest

Gisteravond the Kingdom gezien. Heel gaaf!
    Heel confronterend ook.

9/10

4. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Gisteren Old School maar weer eens in de dvd speler gedaan. Wat blijft dit een heerlijke film zeg, schitterende rol van Will Ferrel.

5. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vond hem goed. Ik vroeg het omdat er altijd bijzonder veel dialogen zonder actie in Tarantino's films zitten, ook vanuit het zelfde camerastandpunt e.d. waardoor je het saai zou kunnen vinden. Death Proof was wel een extreem geval waar in het begin eigenlijk niets gebeurde en aan het eind heel veel. Ik vond de verhouding van dialoog tot actie eigenlijk best wel briljant, precies op het goede moment komt er opeens zoveel actie dat je het eigenlijk niet verwacht zeg maar, ik vond het een prima film (ok niet zo goed als pulp fiction oid maar goed).

6. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik hier ook nog liggen, klaar om bekeken te worden. Samen met Children of men en V for vendetta :D binnenkort mijn meningen dus over deze films ^_^

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Vanavond Batman Gotham Knight kijken, ik verwacht er veel van:

Voor de mensen die hem niet kennen. Het is een serie batmanshorts gemaakt door enkele Japanse animemakers die de periode tussen Batman Begins en The Dark Knight vertellen. De trailer zag er echt geweldig uit en de studio's/namen die eraan hebben gewerkt staan me ook aan:

Studio C4 - De studio achter een gedeelte van The Animatrix en Tekkonkinkreet
    Production I.G - Makers van alles wat maar Ghost In The Shell heet, Jin Roh en veel meer.
    Madhouse - De makers van de Death Note anime

Dit is volgens mij een must voor animefans die ook into Batman zijn.

De stem van Batman wordt trouwens gedaan door dezelfde persoon die de stem in de allereerste cartoon deed _O_

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  9. Soeperman NL

Soeperman NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Frank The Tank!!! lol.

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    gister street kings gekeken: zeer dope film, aantal zeer goede acteurs. verhaal leek wel redelijk veel op the shield totdat het rond het einde die onverwachte wending krijgt. 9/10
    ook gekeken: 100 million bc: wat een belachelijk slechte film. heb hem na 10 min uitgezet omdat ik er niet meer tegen kon -2/10
    en tot slot: black water: lame verhaal voor hoever er een verhaal inzit. saai, langdradig. kortom gewoon bagger ook dus. 1/10
    owja, ook nog superhero movie gezien: is soort scary movie maar dan over spiderman,x-man etc. geweldige humor, verhaal is beetje afgezaagd maar dat maakt niet uit omdat je toch te druk bezig bent met lachen. hoewel het soms te lang duurt voordat de volgende grap komt. 7/10

Laatst bewerkt: 8 jul 2008
  11. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    nep als de tering, maar wel grappig. Alle Bay cliche's zitten erin :D

12. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem al een stuk gezien moet zeggen voor mij omdat ik dus van de ouwe serie fan ben en amper anime kijk was het even wennen maar ik vind/vond het erg gaaf! En ga de rest denk ik ook maar zo even afkijken!

13. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mr Bean's Holiday

Ik vond het wel een redlijke film. Echter is dat alleen maar omdat MR Bean erin speelt.

Ik geef een 6,5. Meer absoluut niet.

Eigenlijk vond ik het best een slechte film......maja, het blijft toch Mr Bean:+

14. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net Children of men gezien, en wauw, wat een vette film.
    De sfeer en de omgevingen waren erg tof, ik was helemaal in de film gezogen.
    Verder vond ik het camerawerk ook erg gaaf, in actie momenten was het een beetje een Cloverfield/Blair witch project achtige camera, ookal was de 'cameraman' geen echt personage in de film zeg maar.
    Ik geef de film een dikke 9/10 *)

Hier de trailer ervan, film uit 2006:

[yt]NikEQy1XxDE[/yt]

Morgen: V for Vendetta =D

15. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Children of Men vond ik ook geweldig. Superfilm. Je wordt er zoals je zegt helemaal ingezogen tot aan het einde. Wat daarbij ook mooi is is het geweldige beeld en geluid van de HD-DVD. Zekerweten een must-have als je een HD-DVD speler hebt.

V for Vendetta is ook super. Ben benieuwd wat je daarvan vindt.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat ik persoonlijk heel goed vind, is dat je denkt dat het een rustige film wordt en dat het dan helemaal losbarst. De mooiste scene vind ik in de auto als ze aangevallen worden van de zijkant in het bos, heerlijk camera werk!

17. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Net "Assault on precinct 13" gezien.
    Best een goede, boeiende en vermakelijke film. Met veel onverwachte gebeurtenissen.
    7.5/10

18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Gisteren Cleaner gekeken met o.a. Samuel L. Jackson, Ed Harris en Eva Mendes.

Redelijke film, maar ik had er meer van verwacht. Jackson moet de film eigenlijk dragen (en dat is niet omdat anderen minder zijn, maar meer omdat hij 85% van de tijd in beeld is) en doet dat ook gewoon degelijk, maar toch vind ik de film op een gegeven moment een beetje inkakken.

Redelijk dus imo. 6.5.

19. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    gisteren The Godfather (voor het eerst:eek:) gekeken.

Geweldige film, de personage's, de locaties, het verhaal, een woord: Fantastisch!
    aangezien iedereen de films heeft gezien ga ik hier geen punt aanhangen. maar hij is zeker een aanrader/must-have om gezien te hebben als filmliefhebber:)

20. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    The Godfather is idd een must-have voor iedereen die van films houd. 10/10 naar mijn mening.

Gister weer eens Braindead gekeken. Geniale zombieflick en binnen zijn genre imo behorend tot de top. 9.5/10

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina