Het werkt het beste als je al goed gepositioneerd staat, dan hard en kort cross. Die kan soms wel handig zijn. Ik vind dropshots ook moeilijk. Als je onder druk staat is hij niet te doen eigenlijk. Sta je al goed, dan kan het een handig wapen zijn.
Ook lekker, wil ik op Live een potje gaan spelen blijft hij hangen op 'saving'. Daarna opnieuw opgestart en kon ik m'n speler niet meer laden (zowel in Carreer, Exhibition als op Live). Damaged zegt ie. Kan ik gdv helemaal opnieuw beginnen.
Wachten op een korte bal die niet al te hard is en dan meestal cross-court slaan. Ben nog wel wisselvallig met de dropshots, mijn timing is niet altijd goed genoeg
Zaterdag gamepje opgepikt. Gestart, maar op normal omdat iedereen de game lastig noemt. Ik heb nu 52 gemiddeld en sla iedereen eenvoudig naar huis (carreer 34-2). Vanochtend als underdog Nalbandian naar huis gestuurd...vind het geheel een leuke speelstijl hebben, maar verre van lastig. Speelt hard of very hard wel goed uitdagend? Of kan je daar nog steeds gasten met betere stats naar huis slaan? Graag een serieus antwoord, die career duurt zo alang genoeg, wil graag weten of herstarten zinvol is.
Hee ff een vraagie.. Ik wilde vanochtend online gaan, de world tour.. maar na het kiezen van de speler, loopt het spel vast bij het laadscherm.... focking vervelend... Hebben meer mensen hier last van? Overigens loopt de xbox ook wel eens vast tijdens een potje in de career mode..
En ik kan niet meer naar de ranks van mijn vrienden kijken. Connection: Timed Out. Snap er niets van.
Zijn dr nog mensen die bekende spelers hebben nagebootst? Kep Fernando Gonzalez proberen na te maken: Serve 73 Return 66 Forehand 86 Backhand 64 Volley 48 Speed 71 Power 90 Stamina 62
lol, ik ben de enige van m'n vrienden die dit spel online heeft gespeelt, dus als ik kijk zie ik ook alleen mezelf.