Unreal Tournament 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 9 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    net besteld daar :D ook al heb ik nog genoeg te spelen kan ik het toch niet laten,.. ik zie mezelf nml de komende maanden niet helemaal verslaafd raken aan battlefield:bad company,.. dus toch maar UTIII proberen :+ (Of maar weer terug naar COD4)
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Zojuist besteld bij Gamehubs. Moest zelfs nog een nieuw e-mailadres aanmaken omdat Gamehubs mijn hotmail account niet wilde accepteren. Ben benieuwd. Eerst nog MGS4 uitspelen op de PS3 (laatste chapter, geweldige game) en dan ben ik helemaal klaar voor UT3 en straks Soul Calibur 4. :)
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    Hoe is de game nou online kan je zelf lobby aanmaken of is het een matchmaking systeem?
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    das een goeie vraag , zou ik ook wel willen weten aangezien ik bij BF:BC toch wel de optie mis om private matches te spelen

    (snap ook echt niet dat niet iedereen gewoon het systeem van Halo jat,. .. daar heb je tenminste alle opties die je wilt)
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    jaa naast die vraag vraag ik me ook af of je een party kan aanmaken zoals bij cod4 enz?
     
  6. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    voor de mensen die deze game bij gamehubs hebben besteld-gepreordered, vandaag is die daar dus uitgekomen maar ik heb nog geen mail gehad dat ze hem hebben verzonden.. is dit bij meer mensen zo!? :)
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ja, maar daar hoef je je geen zorgen over te maken.

    ik heb regelmatig dat ik geen mail krijg dat games vertuurd zijn o.i.d maar het komt altijd netjes op tijd aan.

    (meestal krijg ik alleen een betaalbevestiging van Paypal)
     
  8. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ahh ok :) dan zal ik hem ongeveer woensdag/donderdag binnen moeten hebben :D
    ik d8 ik vraag het maar ff, want ik had daar ook Ninja Gaiden 2 besteld, en daar kreeg ik een email en zo tracking code van, dus ik zat er nu namelijk ook op te wachten, maar als ik hem maar binnen krijg :cool:
     
  9. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben er meer mensen lagg bij Unreal 3? Ik vandaag best wel extreem....
     
  10. Aerson

    Aerson Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    soms, ligt eraan in welke server ik zit. Op zo'n Midway UK server heb ik er nog nooit last van gehad. Waar ik last van heb zijn vastlopers :{. Soms als ik een server wil joinen loopt die vast tijdens het laad scherm. Is me nu al zeker een stuk of 8 keer gebeurt.
     
  11. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    morgen begin ik er aan dan heb ik hem.Dan kan het online feest eindelijk beginnen
     
  12. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe hebben jullie hem laten versturen via Gamehubs ? met die 7 euro extra kosten erbij of niet ?
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    yup, doe ik altijd anders moet je een week wachten
     
  14. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem met 7 euro extra laten versturen maar ook nog niets gehoord.
     
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik nog niet gehad....soms echt raar...schiet je een missile zie je niks :+ paar tel later, You killed enz....vage boel naja had net potje zonder dus zal wel aan server liggen
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Precies, op zo'n server heb ik nooit last van lag. Maar bij andere servers ook niet echt. Het gaat allemaal een stuk soepeler dan dat ik van tevoren had gedacht. Ook heb ik geen last gehad van vastlopers.
     
  17. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de quick match optie kom je meestal in een goede server. Of kijk ik de lijst of ik host :p
     
  18. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ff besteld , en Battlefield verkocht ,Jammer want ik was een battlefield fan , maar deze game doet het meer voor mij nu !

    zie jullie snel :p
     
  19. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt erop dat mensen niet zo storm voor deze game lopen he ?

    Vind het wel dom en echt gierig van MS dat ze die user-based content er niet in doen , dat houdt een game echt levendig voor jaren !
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    nee juist niet. Vroeger wel toen mensen veel mods speelden en er weinig online shooters uitkwamen.

    Meer mods wil alleen zeggen dat alle mensen die het spel hebben zich verspreiden over alle mods en gametypes waardoor alles dunner bevolkt wordt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina