Final Fantasy XI Online

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kariudo, 6 jan 2006.

  1. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Is Maestro niet het betalingssysteem van Mastercard dat door veel banken wordt ondersteund? Volgens mij moet je dan dus nog steeds een Mastercard hebben.
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Er zijn volgens mij tegenwoordig andere manieren dan alleen met creditcard te betalen. Mocht je echter besluiten te gaan spelen kan ik voor een serverpass zorgen voor de server waar ik op speel. Redelijk wat Nederlanders die altijd graag iemand helpen. Ga er echter wel van uit dat je veel tijd in deze game moet steken wil je iets bereiken!
     
  3. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    weet je dit 100% zeker? zou je het eventueel kunnen checken in play-online ? want via creditcard ziek ik niet echt zitten.
    mocht ik toch besluiten om hieraan te beginnen laat ik het inderdaad even weten.

    nog een klein vraagje als ik hem koop wat speelt dan fijner pc of x360? ik heb een laptop met:
    Intel core 2 duo T7100 1.80 GHz
    2 GB Ram
    Nvidia 8400M GT
    vista home premium

    zou dit beter werken dan op de xbox? want op de xbox heb je ookweer een toetsenboord nodig
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik kijk straks wel even.

    Het spel wordt vanaf de harde schijf gespeeld dus is hij stabieler op de X360. Verder heb je daar ook makkelijkere voice chat. USB toetsenbord heb je al voor 10 euro.
     
  5. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    heb je toevallig al gekeken naar de betaalmogelijkheden?
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het enige wat ik heb kunnen vinden is een online betaal mogelijkheid. Echter werkt deze alleen met een Duitse bankrekening...
     
  7. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    ok dat is jammer want zelf heb ik geen credit card en die van me vader gebruike zal hij ook nie geweldig vinde denk ik.
    wat dat betreft doet WOW het een stuk beter met pre paid cards, ideal enz. als betaalmogelijkheid dan zal ik nog even moeten denken
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je kunt het altijd aan je vader vragen...en WoW heeft het beter aangepakt idd.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Twee weken geleden was er een grote update in FFXI. De twee belangrijkste zaken zorgen ervoor dat de game veel speelbaarder is geworden en dat je sneller xp krijgt:

    1) De xp voor Easy Prey en Decent Challenge mobs is flink omhoog gegaan. Zo kreeg ik op lvl13 in het start gebied (voor mij West Ronfaure) nog 60xp (niet boosted) voor een Easy Prey mob, terwijl dit eerst maar 10 of 12 xp was (afhankelijk van de mob). Dit zorgt ook dat er solo veel meer mogelijkheden zijn.

    2) Het party systeems heeft waarschijnlijk de beste update gekregen sinds de launch van de game! Je kunt nu de level sync optie gebruiken. Dit houdt in dat je het level van alle spelers in de party gelijk kunt maken aan het laagste level. Als ik dus met vrienden wil spelen die allemaal zeg maar lvl60 zijn en ik ben lvl20 kan de partyleader met deze optie iedereen lvl20 maken zodat de xp hoger wordt en dat je ten alle tijden met elkaar kunt partien. Dus nooit meer het probleem dat je niemand kunt vinden of dat de levelrange te groot is. De personen met een hoger level krijgen gewoon xp voor hun level en kunnen dus ook gewoon lvl61 worden. Je kunt nu zelfs lvl75 worden in Valkurm Dunes ^^

    Ik ben in 4 dagen tijd lvl40 geworden met mijn Blue Mage na deze update (van lvl1 ;))
     
  10. Hensie

    Hensie Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Even over het creditcard probleem, ik heb zelf ook geen creditcard, maar kan de game waarschijnlijk toch gaan spelen omdat ik een mogelijkheid heb gevonden. Namelijk via www.wirecard.com en nee ik probeer geen website aan te bieden, ik probeer mensen die ffxi willen spelen te helpen. Wanneer je op die site een account aanmaakt en dr een bedrag van 20 euro op stort, krijg je een virtuele mastercard, met kaartgegevens die vereist zijn om ffxi te kunnen spelen. Het is een prepaid creditcard als het ware, je stort er geld op en square enix kan dit er dan afhalen. Ik heb nog nergens gelezen dat ffxi deze mogelijkheid niet aanneemt, en ook op de wirecard website zelf is te lezen dat je met die virtuele cc overal hetzelfde mee kan betalen als met een normale creditcard. Ik ga het waarschijnlijk deze week uitproberen en dan laat ik meer weten, dit zou namelijk een goeie uitkomst zijn voor de mensen die geen creditcard bezitten!
     
  11. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik gebruik nu ook wirecard en het werkt perfect op FFXI. Ben nu de update aan het downloaden, moet nog 3 uur wachten en heb er al 3 uur opzitten. Ongelooflijk gestoord!
     
  12. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Is dit spel een beetje te vergelijken met de ander FF games?

    Of is het echt gewoon een MMORPG met een FF jasje?
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het tweede. De gameplay lijkt veel op FFXII. Verder speel je het grootste gedeelte (80-90%) van het spel in parties. Solo zit er maar weinig in.
     
  14. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Oke, dan weet ik nu zeker dat ik hem niet moet halen :)

    Dank :)
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het is een hardcore MMORPG waar het erg lang duurt voordat je iets bereikt. Ook zit 'ff een uurtje' spelen zoals in bv World of Warcraft er niet in.
     
  16. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Is het mogelijk om dit spel te spelen als je het 2e hands koopt? Of is registreren slechts 1 keer mogelijk?
     
  17. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Registreren is slechts 1 keer mogelijk. Heb het ook een keer geprobeerd namelijk met een tweede hands exemplaar.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je moet dan ook de account plus alle gegevens overnemen van deze persoon. Aan alleen de game heb je niks.
     
  19. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Iets wat niet kan als je hem tweede hands in de winkel haalt. Ik snap ook niet dat die winkels dat spel dan ook accepteren als mensen hem komen inleveren voor korting o.i.d. je kan hem namelijk niet meer verkopen.
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee idd. Heb hem vaker 2e hands in de winkels zien staan. Misschien dat de account gegevens erbij zitten, maar in de winkel kunnen ze natuurlijk nooit checken of die kloppen.
     

Deel Deze Pagina