gratz met je 1000 points.
Ik zat gisteren op king te spelen met één stad. Had als volk de Fransen en me stad was lekker aan het groeien en was constant aan het vechten (wou de achievement halen)
Op het laatst lukte het me niet één van de overwinningen te krijgen dus dacht. Joh dan ga ik gewoon voor de eerste plek omdat ik overal vooraan sta.
Score was als volgt
Domination victory: Niemand stond vooraan want iedereen had zijn capital nog (de russen, Mongolen, arabieren en grieken waren mij alleen maar aan het aanvallen maar mijn tank legers met great general en zes skills waren niet echt te verslaan en me steden lagen vol met moderne infanterie legers)
Economic --> stond een stuk voor op Ghengis en vier op de andere
Tech --> stond gelijk met de Grieken
Cultural --> vier voor op de rest
Is het spel afgelopen wint Ghengis een domination victory. Ik echt van WTF? is dit altijd zo. bleek dus van wel.
Heeft iemand tips hoe achievement met 1 stad te krijgen. Want op één of andere manier genereer ik niet genoeg cultuur of geld om te winnen
Edit: lees net op een site dat je wel steden mag veroveren --> alleen geen settlers gebruiken. Damn dan was die game makkelijk geweest met tanklegers liepen overal overheen. Probeer het wel een keer met de mongolen --> al die barbarian villages worden dan steden.
Laatst bewerkt: 23 jun 2008