Battlefield: Bad company [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben één van de aanhangers van deze game maar ik wacht idd nog even met kopen ;)

2. Janosic

Janosic Xbox 360 Newbie

Leuk Bevonden:
    0
    Das lekker was net sergeant geworden en was op weg naar de volgende rank. Ook de gold-unlocks werken niet.

Hopen dat ze dat allemaal kunnen verhelpen. Ren nu weer gewoon met een klapperpistooltje rond :mad:

3. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    Bericht van DICE :

We have been gathering your feedback, because your opinion is important to us. Although we can’t provide more insight on some of your issues, we do want to announce the following:

We will soon be making sure that it will no longer be possible to pad your stats by healing upturned vehicles

en nu is er dus iets niet goed gegaan en hebben ze problemen met de servers/netwerk en dat allemaal door **:mad:** gasten die cheaten :mad:

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Misschien wil hij weten of meer mensen dit proleem hebben en dat het niet alleen aan hem ligt?

Wanneer komt die patch nou eens?

5. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    jaja.. wil je even online, is alles weg qua unlocks etc.. Lees dat meer mense hier nu last van hebben, is dit een teken dat de patch online word gezet? anders zie ik geen reden om te resetten...

6. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    laten we de cheaters linchen?

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    NEEEEEEEH! mijn score... mijn unlocks... mijn awards... :'-( hopelijk is het een teken van die patch jah. anders is het zwaar schijt. krijgen we wel alles terug of niet?

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Het is geen reset en je krijgt alles gewoon terug. De servers waren down en ze hebben network problemen.

9. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Zag ook dat ik alles kwijt was... heb de game opnieuw opgestart zodat hij weer verbinding zocht met EA en voila.. had alles weer terug!

maar ehm AntraXxX geloof niet dat jij helemaal eerlijk aan die rank van jou gekomen bent of wel }:]

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hij heeft anders wel tegen de 3000 kills, dus waarschijnlijk wel. Gewoon veel spelen. Maar alles doet het idd weer en ik ben weer een rank omhoog :)

11. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Mja verschil is tussen support en jou heli, jij bent goed zichtbaar en een erg makkelijk doelwit, en ik heb gewoon geen vriendjes die met me willen vliegen...

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Jawel hoor :9

Laatst bewerkt: 7 jul 2008
  13. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Alleen win je het niet van een support nee. :9

14. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    precies, en tegen 5 ben je kansloos :9

jammer

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je moet gewoon altijd een passagier hebben. In iedere tank eigenlijk ook!

16. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Inderdaad. Tanks, helikopters en Jeeps zijn niets zonder een goede teammate die als support meerijdt.

17. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand ook problemen om je gamertaq te koppelen aan de website van EA? mij lukt het niet. Mischien iemand een oplossing?

thnx,

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ga vanmiddag ook maar eens beginnen, maar welke klasse vinden jullie het leukst om te doen?

19. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Assault en support.. maargoed ligt er ook een beetje aan welke wapens je gaat unlocken

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    support is mijn favoriete klasse, maar elke klasse heeft zo zn charme en vooral ook zn nut.

ik zou je wel aanraden je eerste unlock credits aan de Items uit te geven en niet aan nieuwe wapens. De artillery aanval, laser designator en health spuit maken een wereld van verschil terwijl er tussen de verschillende wapens binnen een klasse niet heel veel verschil zit (behalve dan misschien bij de sniper rifles, maar dan nog zou ik eerst voor de laser designator kiezen)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina