Ben ik de enige die makkelijker een ace slaat in de 2e service? Vaak als ik de eerste opslag ver uit sla en daarna met de rechterstick een opslag doe zonder richting is het een ace.
Yep, dat trucje had ik ook vrij snel door... Werkt ook met de A. Lukt overigens niet bij alle tegenstanders maar wel bij veel...
Mooi dan ligt het niet aan mij dat ik vaak mn eerste service expres uit sla. Ik had gisteren tegen borg 4 aces in een game
Volgens mij hoef je geeneens uit te slaan. Ik doe eerst een paar services rechtdoor, vanaf je startpunt. Loop wat naar het midden van de baan, herhaal een paar keer. Loop weer terug ... idem dito. Over het algemeen iets van 2 aces per game. Welke moeilijkheidsgraad dan ook...en dat met een service van onder de 120 m/ph ... Services die ik mooier vind (stuur naar rechts, draai pookje rechtsom) slaan ze wel bijna allemaal terug, ondanks dat die wel mooi geplaatst zijn.
Lol.....mmmm of het een bug is weet ik niet. Maar ontlopen gaat nauwelijks. Kan niet echt zeggen dat ik vaak insla als ik richting geef aan mijn service...moet toch wat als het balletje in het speelvakje komen moet hè?
Yeah, comeback-kid. Ik speelde gisteren mijn eerste finale in de Pro-tour (easy tournament) en stond in de eerste set met maar liefst 6-1 achter in de tiebreak. Ik pakte amper punten op de service van die service/volley spelende Marokkaan, maar pakte opeens plots zeven punten op rij: 8-6! Tweede set probleemloos met 3-0 gewonnen. Eerste toernooiwinst in de Pro-tour is een feit! Vervolgens direct een hard toernooi geprobeerd. Tweede ronde Tommy Haas, opnieuw een tiebreak, nu 6-3 achter, maar opnieuw kom ik terug tot 6-6. Haas krijgt nóg een setpunt, maar die werk ik weg. Vervolgens maakt de Duitser twee onnodige fouten en pak ik de set. Ook die tweede set won ik met 3-0.
Service volley spelers zijn hier ook echt moeilijker! Hulde! Echt een lekker gevoel wanneer je de bal toch cross voorlangs krijgt.
Een heel kort sliceballetje wil ook helpen. X indrukken, pookje naar achteren en de bal valt maar net over het net, vlak voor zijn voeten (zeker bij een minder snelle speler). Hij kan de bal dan never nooit scherp volleren en je hebt minstens één kans op een goede passing of een prima lob. Ikzelf ben toch wéér aan het experimenteren met service/volley. Vooral de service van rechts naar buiten werkt als een tierelier. Soms krijg je echter een wereldreturn die cross voorlangs gaat, terwijl je bijna tegen het net aanstaat. Volleren met B is niet aan te raden trouwens. Die heb ik nog steeds niet onder controle. Iets te lang indrukken/richten en de bal valt in de tramrails.
Gisteren ff proberen Andre Agassi aan te maken.Wel grappig, zijn service en backhand zijn echt identiek.Nu zijn gezicht nog.Ik ga straks weer een nieuwe aanmaken, ik denk aan Pete sampras ofzf misschien wel Carlos Moya, ik denk dat je die wel in een kwartiertje gemaakt hebt. Zijn er nog mensen die een origineel poppetje hebben aangemaakt? Ik heb online een keer tegen Michael Jackson gespeeld...hahaha..die leek echt geweldig!!!Is wel leuk..een niet tenniser als tennisser aanmaken.
Ja hoop het ook.. ik zoek echt een goed gelijkende Nadal want die mis ik echt wel in het spel, zeker sinds zondag! Of heeft een van jullie al een goed gelukte?
Wat ik me afvraag, maken al die verschillende rackets veel uit? Of zijn ze alleen maar leuk omdat ze een ander kleurtje hebben? Of wordt je er ook beter door?
ik speel voor het eerst een tennis spel en ik leer het steeds beter das vooral verslavend maar kan ik zonder xp punten ook al richting geven aan een bal zonder een risk shirt mee te spelen?
Ik vraag me iets af. Waarom krijg ik bij de online partijen nog steeds XP als ik al rating 70 ben? Ik kan niets met die punten en ik blijf ze maar krijgen. Ik heb nu al een paar duizend punten waar ik niets mee kan. Ik zou graag mijn stats opnieuw indelen, maar dat kan helaas niet.