[Wii] [Wii]Super Smash Bros: Brawl

Discussie in 'Games' gestart door Govert, 11 mei 2006.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Geen verveling in de SSE? Ik had nog ongeveer na 20% wel gezien...
     
  2. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, welke missie is toch weer anders. Het ene moment moet je echt alleen vechten, het andere moment is het een platformer. En vooral die platform stukken worden steeds een stukje pittiger. En de filmpjes zijn ook leuk :p En ook het vrijspelen van stickers, trophies en character (en coins natuurlijk!) maakt het de tijd waard :)
     
  3. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik ben toch wel van het 2D platformen en dit was toch wel een unieke manier om het te doen. Veel leuker dan de adventure mode van Melee iig. De cutscenes alleen maakten het al waard om SSE door te gaan.
     
  4. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand trouwens zin om wat online te spelen? Tegen Amerikanen spelen en dan 9 van de 10 keer verliezen is niet zo heel geweldig. Ik ben erg slecht in dit spel, dus wees niet bang. :9

    Friend code: 3781-0455-5617
     
  5. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik wil die game graag halen. Punt is alleen dat ik geen Wii meer heb sinds ik hem vanaf de launch wel wist te bemachtigen en hem daarna met winst had doorverkocht. Dat ding is nu nog steeds slecht te krijgen en dat is natuurlijk wel een kwalijke zaak van Nintendo. Toch was Melee geweldig en zou ik ook graag Brawl nog een keer doen. Morgen een sollicitatiegesprek bij SNS Reaal, als dat goed afloopt dan kan ik hopelijk wel 300 eu missen voor een Wii en Brawl. :D
     
  6. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Tediz Voeg me toe:
    Ik heb jou alvast toegevoegd!!

    Mijne:
    name: Arnhm
    Code: 0774-5690-4521
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Denk dat het geld niet je grootste probleem zal zijn ;)
     
  8. Sanderlagrande

    Sanderlagrande The master of gaming

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt een leuk spel. Wil iemand mij toevoegen zodat we samen kunnen brawlen!! Wel vreemd systeem met die friendcodes. Zoek ook nog steeds iemand om mijn groene punten mee te ruilen voor Metroid Prime Corruption. Als iemand weet hoe het werkt, voeg me maar toe.

    name: Alex
    friend code ( brawl) 0559-8275-8366
     
  9. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag gekocht , en damn wat een toffe game. Het enige waar ik van baal is dat ik me wii niet online krijg , ik krijg zon error code 5230 ofzo. Weet iemand hoe je dat oplost?
     
  10. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Tip: op bol.com is het Wii Sports pack nog beschikbaar.
     
  11. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    In de winkels staat hij ondertussen ook al volop. Hier wel in ieder geval.
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Mwah, valt wel mee. Ik ben nog gewoon een student dus enorm veel ga ik niet verdienen. Wel meer dan bij een supermarkt natuurlijk, maar geen hele hoge bedragen ofzo. Ben op wat formaliteiten na overigens wel aangenomen. Begin als het goed is maandag al. :)

    @ Tediz: Tnx, maar ik geloof ook inderdaad laatst nog zo'n pack bij de FRS op de Laat gezien te hebben, dus dan zou ik daar eerder aan denken. Vind namelijk ook geen kortingcodes van Bol.com die echt handig zouden zijn. 10% Korting ofzo, dat zou mooi zijn. :)
     
  13. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

    ik wil zo'n witte japanse gamecube controller aanschaffen voor Brawl.., maar ik vroeg me af of die wel compatibel was met europese hardware?
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja
     
  15. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag over de subspace emissary:

    sommige levels heb ik gehaald maar toch verschijnt er niet een vlaggetje bij van dat ik het heb gehaald. hoe krijg ik ze alsnog?
     
  16. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    Dan heb je bepaalde deuren gemist ofzo denk ik. Of een trofee?
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je mist dan trofëen of Cdtjes. Soms kun je niet meteen alle secrets halen en moet je later terug komen.
     
  18. DanJen

    DanJen Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vlaggetje betekent trouwens dat je in dat level niet alle voorwerpen hebt gevonden.
    Doe je dat wel, dan verschijnt er een kroontje.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat zei ik toch ook ;)
     
  20. DanJen

    DanJen Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens, dat er geen vlaggetje verschijnt, zoals hij zegt, vind ik vreemd.

    Dat er geen kroontje tevoorschijn komt, oké, maar een vlaggetje komt er altijd.
    Zeker als hij zegt dat hij het level tot het einde heeft gespeeld.

    Whatever, vet spel trouwens!
    Vind dat Subspace gebeuren een prachtige toevoeging aan een in eerste instantie al zéér uitgebreid spel.

    Dat je alle liedjes en geluidjes kunt beluisteren vind ik ook een mooie toevoeging, dat zie je tegenwoordig niet meer zo vaak.
     

Deel Deze Pagina