Ik was dus op zoek naar die Roots of Evil, en ik moest een keldertje in. De vorige roots waren vrij simpel, en waren niet zozeer puzzels alswel kill alle humanz die daar rondlopen en verbrandt de Root. Enfin, in dat keldertje moest je dus eerst een glowstick naar beneden gooien, omdat er van dat zwarte spul lag. Dat gedaan klom ik naar beneden, met nog wat glowsticks de weg vrij gemaakt naar een kamertje met een grote machine, en de Root die ik zocht ergens achter een scherm waar ik dus niet bij kon. De machine kon je aan- en uitzetten, waardoor 2 grote voorwerpen (geen idee wat het moest voorstellen
) ronddraaiden en langs de Root kwamen. Simpel dus, je plakt een flesje tegen zo'n ding aan, laat hem ronddraaien, en schiet op het goede moment je fles kapot.
Niet dus, want die dingen draaiden rond, en op het moment dat ik wilde schieten kon ik m'n flesje niet meer vinden. Ja kut, hoe dan? Na een paar verwoedde pogingen kwam ik erachter dat een molotovcocktail misschien wel zou werken. Dus ik proberen hem goed te timen, zodat hij precies explodeerde als hij langs de Root kwam. Het was uiteindelijk nog veel simpeler. Je kon de machine gewoon stilzetten
.