Hey peeps, Mijn hotmail account is enkele maanden geleden gehacked. Password gewijzigd door één of andere dipstick en daaaaag msn messenger, hotmail én toegang tot mijn Xbox 360 profile op internet... Gelukkig kan ik gewoon online met mijn Xbox, maar op internet kan ik dus niet meer bij mijn profile, omdat dit gelinked is aan mijn oude hotmailadres. Nu heb ik een nieuw e-mailadres dat ik heb gelinked aan windows Live ID. Enige wat er nog moet gebeuren is mijn oude e-mailadres in mijn Xbox zelf wijzigen. Piece of cake. Dacht ik.... Want daar wordt weer gevraagd naar mijn oude password. En die is dus gehacked en werkt niet meer... Je kunt je account dus koppelen aan een nieuwe windows Live ID, maar ik heb geen wachtwoord meer dat werkt... Wat nu te doen?
Je kunt een nieuw wachtwoord opvragen bij Microsoft Dan moet je aangeven wat je gegevens zijn etc, ter verificatie, zodat ze je herkennen En ook dingen als het moment waarop je het laatst online kwam, IP adres en dan nog wat gegevens. Dit vind je gewoon bij Hotmail denk ik mvg Steel Dogg
Heb je dat gedaan bij die 1600 punten, zoja, dat heet niet hacken maar dat heet stommiteiten van jouw kant.
Net microsoft gebeld en xbox live support. Kunnen me ook niet helpen. Meneer, wat is het antwoord op de geheime vraag die u ooit heeft ingevuld bij hotmail? Hiermee kunt u uw wachtwoord wijzigen. Ik: Die is door de hacker gewijzigd... Hij: Meneer, dat lijkt mij ook, want de vraag bestaat uit allemaal Japanse tekens. Ik: Maar u ziet dus wel het antwoord op uw scherm? Hij: Meneer, dat klopt, maar ik mag het u niet geven... U moet zich kunnen verifieren via een creditcard of antwoord kunnen geven op de geheime vraag. Ik: Ik heb geen creditcard en ik kan geen antwoord geven op een vraag die door een ander is verzonnen... Hij: Dat begrijp ik meneer, het spijt me. Ik: Is er geen andere manier om aan te tonen dat ik ben wie ik ben? Hij: Ik geloof u op uw woord, maar ik mag geen uitzonderingen maken. Einde verhaal, ze mogen me niet helpen...
k ben ook gehackt man... heb vnmiddag MS gebeld heb t geluk dat k ooit een creditcard heb gebruikt anders was ik egt de lul..... STERKTE