Unreal Tournament 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 9 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.974
    Leuk Bevonden:
    3.318
    hier draait hij online erg lekker en heb toch wel kutverbinding moet ik zeggen binnekort gelukkig beter als ik opmezelf zit!
     
  2. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat een heerlijke online shooter. Niet normaal gewoon.
    De snelheid, de actie, alles is echt zo lekker uitgewerkt.
    Als je een headshot maakt, voelt dat hier zo veel lekkerder als bij bijv Halo 3. De stemmen zoals "multikill, headshot, killing spree" maken het een genot om te spelen.

    De enige nadelen zijn dat sommige maps te klein zijn en er dan met 16 man op gespeeld word en dat er zo heel af en toe eens een laggy game is door een slechte host. Maar goed, dat bederft de pret zeker niet.

    Aanrader om te kopen voor de multiplayer, de singleplayer heb ik nog niet gedaan.
     
  3. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Meh dan ga je toch in een server met grotere maps? :9 Zijn er genoeg hoor...anders moet je eens Warfare gaan doen :)

    Jahoor dat mag :) Zal niet al te veel spelen vanavond maar zin in een potje heb ik wel :9
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik heb hem sinds release maar diezelfde dag kreeg ik RROD. Je mag me wel toevoegen alvast want als ik mn xbox terug heb ga ik deze game veel spelen
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.974
    Leuk Bevonden:
    3.318
    ok dat is mooi zal ik zeker doen! gisteren avond vond hij bij mij trouwens geen games maar zal wel aan mij gelegen hebben aangezien 5 min later me mtu weer failde |:-
     
  6. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik vind het de beste online shooter op 360.Cod 4 is goed.Gears of war is goed maar deze is iets beter.Dat komt door de snelheid alles gaat snel nooit wachten dat vind ik het leukste.Ja die stemmen echt geweldig.
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Singleplayer vind ik geen zak aan, daar ga ik niet meer mee verder. Je kan wel wat achievements verdienen, maar die interesseren me niet. Tegen bots spelen is sowieso niet echt leuk. Maar de multiplayer via Xbox Live is wel leuk en daar ging het mij om.
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Hoe zijn de taunts trouwens in deze game? Zit die cheesy "you... suck" er nog steeds in? :)
     
  9. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten wel gave in hoor en dan komen er ook emoties bij te pas als je gewonnen hebt op einde en je doet ze dan :9 You suck weet ik niet? Ben ik nog niet tegen gekomen!
     
  10. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed om te zien dat de game in de smaak valt. En terecht! :b:

    Heb je je 360 al opgestuurd Syke? Ik vrees dat je namelijk flink klop van ons gat krijgen ;)
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Sowieso ga ik met mijn plasma rifle speciaal op Syke jagen. :+
     
  12. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    als er nog mensen zijn die buddy zoeken voor unreal voeg mij maar toe Kontschopper nl
     
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    lol ik ga gewoon op jacht met mijn gun 8) En de chaingun is ook wel een leuke gun zeker die tweede optie!
     
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    UT Classic vond ik geweldig, is UT3 vergelijkbaar?

    En zit er ook weer instagib in?
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Je kan het beter vergelijken met UT2004 (Onslaught = nu Warfare) daar lijkt hij het meeste op, vooral door de voertuigen. Maar de deathmatches enzo zijn hetzelfde als in classic, gewoon als vanouds UT.
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ja jullie oefenen ondertussen dus heb straks wat in te halen, maar hij is al opgestuurd. Maandag is hij opgehaald, heb net de status gecheckt en hij is binnen in het service centrum dus verwacht hem in de loop van volgende week terug.

    En Zifnap kom maar op met je pulsrifle, ik laat je mijn flak bombs voelen of maak gatenkaas met de minigun ;P
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    booh!

    CHEK LAP KOK,
    HK 10/07/2008 11:18 ER IS EEN VERTRAGING VAN DE VLUCHT OPGETREDEN OM TECHNISCHE REDENEN

    had ik m dus toch hier bij de FRS moeten kopen :+
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mijn eerste bestelling bij Gamehubs gaat alweer lekker 8)
    Eerst bij Wehkamp dat gedoe met die sorteerfout, en nu dit weer.
    Ik ben vervloekt!! :'-(
     
  19. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand anders al meegemaakt dat de mensen in het vijandige team ineens dezelfde kleur hebben als je eigen team?
    Ik dacht gisteren een paar keer dat ik steeds geteamkilled werd, maar toen ik eens een keer terugschoot op de "teamkillers" golden ze voor mij gewoon al kill. Ik heb het gisteren een aantal keer meegemaakt, en totdusver alleen als ik in het rode team zit.
    Ook lijkt het niet in alle game modes voor te komen.
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2008
  20. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    We hebben wel mazzel he :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina