Apple / Mac

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door karf, 16 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nee dat kan niet. Dat is namelijk OS X. "Floating Screens" is een feature van Mac OS.
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hmm, dat is wel erg zuur.
     
  3. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ouders zijn toch zo vermoeiend! Ze vinden nog steeds dat ik ene jaar moet wachten met een nieuwe laptop. Irritant! Met als argument, dan weet je welke studie je gaat doen en dan heb je er meer aan.
    Alsof een MacBook na 1 jaar al dermate verouderd is dat je een nieuwe moet.
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja, als je nu gewoon op je (eigen) PC werkt, heeft een laptop niet zo veel zin. Thuis werk ik ook altijd op mijn PC en heel af en toe eens op mijn Macbook.
    Na een jaar kan je Macbook nog steeds mee, maar kan het wel zijn dat de prijs wat is verlaagd en de specs beter zijn. Als ik kijk naar de specs van mijn MB met die van een jaar later, alsmede de prijs, verschilt dat wel wat.
    Het is maar net hoe hard je nu een laptop nodig hebt.

    Lijkt me sowieso niet dat je per sé een macbook voor je studie moet hebben. En als ze een laptop aanraden, is dat eerder een Windows bak. Sowieso heb je slechts voor een beperkt aantal opleidingen een laptop nodig en is dit vaker een luxe dan een must.
     
  5. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook niet dat ik per se mobiel moet zijn. Maar beneden werken enzo lijkt me wel leuk, zit je niet alsmaar boven.
    En dingen als GarageBand enzo wil ik erg graag gebruiken. Dat kan op XP niet. En als ik wat nieuws neem is het sowieso een laptop.
     
  6. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn alle Mac games trouwens zo duur en alleen via de AppleStore te krijgen?
     
  7. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Laatst bewerkt: 10 jul 2008
  8. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Gewoon via internet "kopen", er is genoeg te vinden. En in het ergste geval gooi je er windows op, dan kun je gewoon alle spelen spelen.
     
  9. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    iTunes 7.7 en de Apps Store zijn online! :cool:
     
  11. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwsgroepen? Want daar snap ik dus niets van, alleen torrents :thumbs:
     
  12. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Met torrents heb ik bijna altijd nog kunnen vinden wat ik zoek. Ook voor de Mac ;).
     
  13. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Moet je je maar eens even in verdiepen, makkelijker dan nieuwsgroepen kan bijna niet.

    Ik zoek een bittorrent client waarbij het mogelijk is als ik een album download dat ik dan kan kiezen welk nummer wil downloaden ipv allemaal. Bij bitcomet voor windows kreeg ik altijd een schermpje waarin ik aan kon vinken wat ik van de torrent wilde downloaden.

    Nu wil ik 1 nummer hebben maar moet dan de hele cd downloaden, ik kan niet kiezen om alleen dat ene nummer te downloaden. Ik gebruik nu Opera.
     
  14. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    utorrent kan dat
     
  15. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Dank je Doellie, ik heb nu ook gevonden dat Transmission het ook kan.
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Weet iemand een goede nieuwsreader zoals Grabit voor de Mac ??
    Heb Grabit al geprobeerd maar deze werkt niet lekker onder 10.5.4
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Onlangs eens Warcraft 3 geïnstalleerd op mijn 1st gen Macbook. Had niet verwacht dat ie het zou trekken. Heb er verder nog geen level mee gespeeld, aangezien Macbook nu voor mn DJ set opgesteld staat.
    Wordt ie iig wat weer flink wat meer gebruikt. Nou moet ik alleen meer switchen/loskoppelen als ik Macbook wil gebruiken om films naar HDTV te streamen, maar wellicht dat ik daar mijn Xbox weer voor ga gebruiken.
    Is ook nog even testen of 13" niet te klein is voor Traktor Scratch, al zal het denk wel prima te doen zijn.
     
  18. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik gebruik zelf al een hele tijd SABnzbd+, repareert en samenvoegen gaat hierbij ook automatisch.
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Krijg meer plezier in de Mac \o/

    Heb nu programma's zoals MSN Messenger ,VLC , Firefox en Flip4Mac geinstalleerd , maar welke programma's mey ik als Mac gebruikers nog meer hebben ??!!??
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Office 2008, Torrent programma (Tomatotorrent oid).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina