Misschien klinkt het wat raar,maar af en toe mis ik wel eens dat lelijke grote zwarte ding waar ik ooit zoveel game plezier op had
Wat ook wel leuk was waren de woordkeuzes en bijnamen wat je toen had zoals ' ome Bill's grote zwarte doos' en volledig gereject tegen de Playstation en Nintendo.
Op later stadium begon de zwarte doos wat populairder te worden met briljante games zoals,Star wars KOTOR,Project gotham 2,Forza,Jade empire.
Kortom een console die tegen de draad in ging van de andere consoles,en wat heb ik vaak discussies gehad met vrienden over hoe geweldig hij was,en hun natuurlijk massaal in de verdediging met hun Playstation 2 haha.
Nou heb ik laats nog even op zolder wat oude games gepakt zoals Blood Rayn 2,en KOTOR 2,en speel de games nu op de 360.
En ik vind het echt heerlijk om weer even terug te gaan naar de roots al is het soms even slikken als je de blokkerigheid ziet van bepaalde games wat we toen zo geweldig vonden
Maar wat is jullie favoriete klassieker,en mis je soms ook nog dat uitpuilende zwarte bedreiging die half uit je tv kast hing?
Altijd wel leuk om hier eens op terug te komen,en je mooie herinneringen met elkaar te delen
Een mooie gelegenheid om onze kampioen in ere te houden.
Laatst bewerkt: 6 aug 2008