E3 van 2008

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Michel V, 6 jul 2008.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    FFXI-topic en je strategy guide-topic deed me het 1 en ander vermoeden ;)

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Niet altijd hoor. In de SNES tijd was het anders!

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Nou ik bedoelde ermee dat er op RE5 als uitzondering geen titel tussen zit die mij echt aanspreekt, daarom wacht ik liever op de verassingen dan op beelden van games die mij niet echt kunnen boeien. Ik bedoel ik zie toch echt liever meer info van Project Offset en Alan Wake dan weer een nieuwe Gears. :)

4. Michel V

Michel V Xbox 360:)

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen noemen wat er komt neit veel soeps nou ik vind het wel wat soeps hoor en die top 10 is misschien nog een misleiding want het is mogelijk dat er nog veel meer verrassingen komen want er komen veel vernieuwende dingen heeft microsoft gezegd we zullen zien. Nog 6 daagjes wachten (met deze dag erbij anders 5) dan kunnen we zien of het wel of niet veel soeps is.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  6. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Klopt, toen werkte men nog voor een bord nasi en een flesje bier. Je weet wel. Toen ging men nooit voor het winstmaken.

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
  8. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind die controller er anders beter uitzien dan dat ik had verwacht:thumbs:

Ze moeten er geen aparte console voor maken maar gewoon
    net zoiets als Eyetoy... Dat je wel gewoon blijft spelen
    met de normale controller maar dat je ook speciale games
    hebt voor de andere:)

Dan vind ik het prima en lijkt het me een goed idee:b:

9. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat er een nieuwe Elder Scrolls titel aan zit te komen!

De kans is natuurlijk zeer klein maar ik ben wel weer op Oblivion uitgekeken.

Is er al enige informatie over een mogelijk nieuw deel in de serie?

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij wel, dan moet je even kijken naar de onderste link. :)

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hoera, in tegenstelling tot wat de lijst op de eerste pagina zegt komt HP toch op de E3 \o/ :+

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hewlett Packard? is toch logisch dat zo'n groot bedrijf op de Electronic Entertainment Expo aanwezig is :) heb je je voor niks zon zorgen gemaakt

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja en maakte goede games. Weet je nog toen je voor het eerst Mario Bros 3 erin stopte? Damn dat soort gevoel heb ik amper nog gehad na de SNES. Echt maar enkele titels konden dit gevoel terug brengen en die waren er allemaal lang voordat er een XBox en PS2 waren....

15. Jordskateboarder

Jordskateboarder Een Member

Leuk Bevonden:
    0
    :lol: niet doen alsof je het niet snapt,,, hij bedoelt natuurlijk harry potter:emo:

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Lijst op de beginpagina is geupdate hoor :) Met nog veel meer titels!

Totaal nu bekend:

360 games = 60
    PS3 games = 53
    Wii games = 34

Laatst bewerkt: 11 jul 2008
  17. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Vroeger, toen je nog 220 gulden voor SF II neer moest tellen en het spel vervolgens in 3 uur uitspeelde. Ik word niet meer warm of koud van al die klassiekers. Het is meer iets in mijn gedachten. Zodra ik zo'n game ga spelen is de charme er in 1 keer vanaf. Sonic maakte 20 jaar geleden een totaal andere indruk dan de game nu zou maken.

18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ik begrijp wel wat je bedoelt, ik ben dat gevoel ook kwijt bij de games van tegenwoordig. Maargoed ik denk dat het komt omdat we ouder worden... Ik ben allang niet meer zo'n fanatieke gamer als vroeger, toen moest ik games echt uitspelen en ging door totdat het lukte. Als ik nu in een game vast zit vind ik er al snel geen bal meer aan. Net als Achievements ik vind het een leuke manier om een game meerwaarde te bieden, maar ik ga echt niet elke game uitspelen tot de 1000g points.

Mooie herinneringen aan Altered Beast, Bank Panic, Alex The Kid, Golden Axe etc, want ik had toen meer met Sega als Nintendo. :) Maargoed er komen gelukkig nog wel eens games uit waar ik echt naar uitkijk, daar zijn Fable 2, Alan Wake, Project Offset en Mafia 2 voorbeelden van. Maar het gross van de games loop ik niet meer warm voor.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Lips :)

No sooner does Variety all-but-confirm that Microsoft's somewhat mysterious Lips karaoke project will be shown at E3 then Gamekyo gets their hands on some apparent promotional shots of the game's wireless microphones (above) and box art. No screenshots of the gameplay yet, but the photo dump does include two pictures of people standing around with microphones near their mouths (you know, in case you were wondering what karaoke looked like).

Actually, these singing shots do show one interesting feature: the "lights on the shaft of the microphone that pulse to the rhythm of your voice," that were hinted at in last month's leaked Intellisponse survey. According to the pictures, this feature takes the form of two rings of light near the base and tip of the microphone, bathing the singers' hands in an ethereal blue or red glow. We'll let you know if the feature comes off as trippy or tacky when we inevitably get some hands-on time with the game next week.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Blijkaar snap je dus helemaal niet wat ik bedoel....

Deel Deze Pagina