[XOne] Met z'n 2en op XBOX LIVE! GTA IV

Discussie in 'Games' gestart door sampeeters, 10 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sampeeters

sampeeters Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goedeavond mensen,

Een kameraad van mij is hier, en we willen graag met zijn 2e XBOX LIVE GTA IV doen. Er staat op co-op mode dus iemand misschien hoe het moet. Ons XBLG is nog geldig! \o/

Mvg, Sam

2. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Co-Operative mode betekent dat je samen (op aparte Xbox's) missies kunt doen enz, maar dan moet je dus Aparte Xbox's hebben. Online op 2 accounts op één console gaat dus niet werken ;)

3. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of dit juist is, maar soms zie ik bv een gamertag laten we zeggen xbxplayer en dan zie je dezelfde gamertag maar dan azo: xbxplayer(1) ik denk dan dat ze gwn met één account aan het spelen zijn maar dan met twee spelers(twee controllers dus) dit mag natuurlijk, ik bedoel hier nks mee, maar dan zijn ze toch met 2 spelers aan het spelen op xbx live weliswaar met 1 account en niet 2. dit is waarschijnelijk iets anders dan dat je bedoeld, dusn ik weet niet jah, mss kan het ik weet niet.

grtz.

4. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dit is niet mogelijk want je speelt niet met elkaar via live.. je speelt met elkaar op live dan..
    En wat jij bedoelt is met 2 personen alsnog op 1 xbox.
    Je zal 2 xboxen moeten hebben (die via live aan elkaar verbonden zijn).

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    GTA IV heeft geen split screen. Je maat moet dus een 360 gaan kopen en thuis met je gaan spelen! :+

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Bij bepaalde spellen is dit mogelijk, zoals bij bijvoorbeeld Halo 3. GTA IV, echter, ondersteund deze functie niet. Zoals al is gezegd heeft GTA geen splitscreen en kan je dus niet met 2 personen op één xbox.

Voor overige vragen over de multiplayer van GTA IV kan je in deze thread terrecht.

-Slotje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina