Ik heb AC net binnen. Het is echt een geweldig spel en het ziet er echt prachtig uit, het springen van het ene naar het andere gebouw gaat ook heerlijk soepel. Nu een vraagje; ik heb net de eerste 'assassin' missie gedaan in het arme gedeelte van Damascus. Ik had echter een paar van die onderzoek missies (afluisteren enzo) nog niet gedaan. Kan dit nu na de assassin missie nog, of blijven die buisjes leeg? TY
Dat kan als het goed is nog na de assassination, anders moet je later die chapter herladen, maar ik denk niet dat dat nodig is. Ik weet iig wel 100% zeker dat je na de assassination wel nog alle civilians kunt helpen en overige side-missies kunt uitvoeren.
Dingen als afluisteren kan natuurlijk niet meer, dat is het verhaal. Je kan echter wel de side-missions doen, als burgers helpen en alle view-points beklimmen en activeren (op Y drukken).
Ik hoop dat deel 2 vetter word. Het had zeker iets, hoor alleen net zoals elke gamewat minpuntjes. @Dazlindragon: Mooie avatar
Ik heb de chapter even overnieuw gedaan. TY voor de tip. Er zitten inderdaad soms nog wel wat foutjes is, dat kan best irritant zijn
Idd... na een uur of 20 heb begint het een beetje te vervelen. Maar denk ff na. 20 uur!! Dat is erg lang voor een singleplayer game. De meeste singleplayer games duren gemiddeld 10 uur ofzo. Van mij mag er snel een vervolg komen. Assassins Creed is voor mij de beste game van 2007.
20 uur lijkt misschien lang, maar het hoort eigenlijk het minimum te zijn. over 10 jaar gaan games maar 30 minute duren lol. AC was een goeie game, maar beste game van 2007? nah, niet voor mij.
Zo heb na een half jaar toch maar weer is assassins creed tevoorschijn gehaald en weer de storyline gaan volgen. ik had het in december een week of 1 a 2 gespeeld en het daarna weggelegd. Ik heb gisteren een moord gepleegd op zo'n vent die bezig was met het veroordelen van een paar gevangenen en nu ben ik bijna klaar voor een volgende moord bij een haven in Acre. Heeft iemand enig idee hoever ik van het einde van deze game zit? ( hopelijk duurt het nog eventjes want ik vind het wel weer een leuke game )
Als er meer aandacht voor is gaan ze eraan beginnen hadden ze laast gezegd in een interview volgens hun is er nu te weinig animo voor.
o dan kan ik nog wel eventjes vooruit maar die boss van je die de opdrachten geeft zei dat dit de laatste kill zou worden ( ja, heb drnet weer eentje gedaan ). Maar mss komt er nog wel wat achteraan ^^
Ik weet niet of deze vraag al eens gesteld is maar ik zit vast in AC! speak with the bureau leader in Damascus, speak with the bureau leader in Acre speak with the bureau leader in Jerusalem Dat staat bij status, alleen als ik naar die bureaus ga dan zeggen ze iets van 'je bent niet klaar, dus ga maar weer weg en maak je missie af' Ik heb al die torens beklommen in de steden, en er komt niks te staan van een nieuwe missie. Help!
Ben je ook bij iedere bureau leader langsgeweest? Ik begon met die van Acre.. maar ja dat maakt in principe niks uit.
Ja ik ben bij alle 3 nu een paar keer (tot frusterend toe) langsgeweest, zit echt al uren op dat paard te rijden naar elke keer dezelfde steden Maar ik denk dat ik het gevonden heb: "Its easy, just place a personal marker on a part of the map thats blurred, go there, look in the sky for a view point, climb up and synch and then you'll have loads more stuff to do on your map. Its important during the whole game to climb all view points or you're gonna miss out on so much stuff." van een forum. Maar toch raar zeg dat de makers van de game je zo laten zoeken naar de oplossing, of ik heb gewoon niet goed opgelet. Ik ga bovenstaand maar even proberen. Thanks voor je post in iedergeval.
je moet ook die gebieden van de stad in waar je op je map nog een waas/grijs ziet en daar zelf een viewpoint beklimmen.. had ik gisteren ook. ik had echt alle viewpoints gedaan liep dat 'grijze' gebied van mn map binnen en klom daar een viewpoint op ( die nog niet op de map stond ) en had gelijk 2 objectives
Ja idd dat was het gewoon die blur inlopen en dan zelf opzoek gaan naar die torens waar je over de stad kan kijken. Maargoed wel raar dat ze dat niet even zeggen, ik dacht echt dat zulke blur altijd voor stukken stond die je pas later kan spelen. Achja ben al weer wat verder nu! Leuk spel is het ja!
Haha zoveel mensen hebben dat probleem gehad. Zodra ze bij Memory Block 3 komen weten ze ineens niet meer wat ze moeten doen, terwijl mij het juist logisch leek dat ik elk Memory Block in een nieuw deel van de stad kon, dus ik had er geen problemen mee. Het is eigenlijk ook logisch . Heb gelukkig in m'n eerste run 1000/1000 gehaald bij AC, om het nog een keer uit te moeten spelen lijkt me echt klote
Ik heb het nog een 2e keer uitgespeeld om die 'Lucy' achievement te halen (dat praten met haar) Met veel plezier gedaan!