1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad company [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    w00t! ik zit nu op een moeilijk stuk in SP. Dr zit zo'n verekte helicopter op mij te schieten en ik heb alleen een RPG4 om hem af te knallen. Of misschien een airstrike, maar dat werkt niet.
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Naar beneden rennen naar de schuur daar staat een AA gun. Of ben je in het laatste lvl?


    Dat is het nu ook. Hij krijgt damage als hij op de kop ligt en bij 0hp ontploft hij. Het feit dat hij steeds damage krijgt laat anderen hem juist repareren en punten krijgen. Beter is gewoon op de kop laten liggen en geen damage laten krijgen. Echter heb ik al uit gevonden dat als je dan op de turret gaat zitten je kunt clippen...
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2008
  3. !!!martin!!!

    !!!martin!!! Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet dan gewoon de hele tijd healen en proberen hem te raken

    trouwens:in een huis waar je munitie voor die rpg haalt,ligt ook nog een kist met veel munitie
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    yeah martin's back:+
    is het matchmaking probleem al opgelost btw?
    kan hopelijk morgen, uiterlijk overmorgen zelf eindelijk aan deze game beginnen:)
     
  5. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het iemand van jullie misschien al gelukt je gamertag te koppelen aan de website? Want die irritante helpdesk van EA geeft geen antwoord.
     
  6. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het werkt hier goed maar had mijn gamertag al aan ea gekoppelt voor nfs dus was nou geen probleem alleen ff inloggen .
    Maar het probleem is niet van nu jaren terug liepen ze ook al tekloten hiermee
     
  7. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Iemand enig idee hoelang het nog tot die patch gaat duren? Dacht dat iedereen schreeuwde dat hij vorige week zou komen?:+
     
  8. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    he jongens heeft iemand van jullie de Target Tagging Efficiency Trophy al ?, wat een klote trophy lukt me echt nie
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik speel eigenlijk helemaal niet voor die trophys :+ Dat doe ik wel als ik rank 25 ben.
     
  10. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik ga daar ook totaal niet voor, ik zie het wel verschijnen als ik iet sheb gehaald terwijl ik niet voor gaat vind ik dat eigenlijk leuker :D

    trouwens 'Dartgun Tagging ' wat is dat eigenlijk ?
    en welke gun ? zeker degen die zo'n zacht geluid maakt
     
  11. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    spec ops volgens mij
     
  12. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ja maar wat heb ie er aan ?
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als ze getagged zijn kunnen Demolition classes homing rockets schieten :)
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ik dacht dat je alle dingen die je in de demo hebt unlocked in de volle versie ook kon gebruiken, niet dus:confused:
     
  15. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    tnx dat wou ik ff weten
     
  16. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister gekocht.. vet spel :thumbs:
    Vooral online lekker ergens rustig zitten met sniper, en dan gastjes afknallen \o/
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee maar dat was hier ook meerdere malen gezegt....

    Heb strax eindelijk mijn pre-order code gekregen. Heb ik hem ingevoerd en het wapen unlocked! Toen meteen een email terug gestuurd en gezegt dat de code niet werkte :) Kreeg ik de volgende email:

    Maarjah ik heb ook 3 weken gewacht op de game en zelf ook nog eens achter de code aan moest :)
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    o oke my bad.
    nja. heb nu toch al mn wapens weer terug:+
     
  19. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Geef mij die code maar :D

    Ging lekker he gisteren :lol:
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Code heb ik al aan een vriend gegeven...

    Ging idd lekker. Lijkt wel of ik een ander spel heb >< Gooi van 20 mtr een mortier aanval op iemand die in een artillery zit wordt hij gewoon niet geraakt en het kanon ook niet.....

    Verder zit ik op 30 mtr van iemand met een sniper. Schiet ik hem in zijn hoofd en krijg ik een hit indicator. Hmm ja dus ik nog een keer in zijn hoofd schieten (missen kan niet) weer hit indicator. Reloaden en wilde de 3e keer schieten staat hij ineens acher mij en word ik geknived terwijl ik hem 0,5 seconde daarvoor gewoon nog zie zitten...

    Dan pak ik een tank en rijd een hoek om. Zie ik dat meteen iemand met een laser op mij richt. Ik dus terug zodat hij mij niet meer kon zien en de indicator was weg. 3 seconde later valt de raket nog gewoon op mij >< In die map was maar 1 tank en daar zat ik in dus hij kon niet op een andere tank targetten en dan de raket op mij laten vallen....

    Allemaal weer bullshit als ik weer een paar games met een vriend wil spelen. Zit er iemand aan de andere kant mij gewoon te fucken ofzo.....?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina