[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 6]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Kevf, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    In de bios vond ik hem wel vet.

2. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dat mensen hier Shoot 'Em Up goed vonden, snap ik echt niks van. Helemaal mislukt wat mij betreft. Ik had de bios-kaartjes bewaard om een keertje ritueel te verbranden, nog nooit zo erg 8 euro weggepist.

Kiss Kiss Bang Bang moet ik nog een keertje voor de tweede keer kijken, na die quote herinner ik me het weer een beetje. Echt een toffe film :)

21 moet ik ook maar eens zien, hoop goede verhalen.. Maar ik vind het niet echt een bios-film dus misschien maar wachten tot ie op DVD is.

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Vanavond twee van mn favoriete films op tv op rtl7. Misschien leuk voor de mensen die ze nog nooit gezien hebben.

Snatch en Layer Cake

Geweldige films :cool:

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Nog Lock, stock er achter aan kijken en de avond is perfekt :)

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Layer cake is geweldig.

6. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fantastische films die hier boven genoemd worden, vooral snatch is echt briljant. Layer Cake was ik al bijna weer vergeten, die ga ik denk ik maar weer eens kijken vanavond:)

Wat films die ik de laatste tijd heb gekeken:

Drillbit Taylor
    Kon er eigenlijk wel een paar keer goed om lachen. Een paar jochies gaan naar de middelbare school, en huren Drillbit Taylor (Owen Wilson) in als bodyguard. Veel clichémomenten maar wel leuk om op een verloren avondje een keer te kijken. 7/10

The Onion Movie
    Een van de meest briljante films die ik de laatste tijd gezien heb. De film is een hele serie sketches die gepresenteerd worden in een nieuwszender. Als je houd van échte stupid fun films, is dit echt het beste wat je dit moment kan kijken. Alleen de trailer vind ik al goud waard. 9/10

Superhero Movie
    Parodie op Spiderman, ik was bang voor een mislukt project als Meet The Spartans (parodie op 300), maar deze film had echt een paar briljante grappen. Echt een aanrader voor fans van Scary movie achtige films. 8/10

Vantage Point
    Erg leuke actiefilm, het idee van de film is dat je een aanslag vanuit allerlei verschillende standpunten te zien krijgt. Dit idee is wat mij betrefd goed uitgewerkt, al begon het na de zoveelste keer opnieuw dezelfde aanslag te zien wel een beetje erg veel herhalend te worden, maar dat is zeker niet iets wat de film verpest. Het einde vond ik een beetje cheasy, maar daar verklap ik verder maar niks over. 7.5/10

Jumper
    Een film over 'Jumpers', normale mensen die de mogelijkheid hebben om zich te teleporteren naar iedere plaats die ze zich voor de geest kunnen halen. Ik vind dit soort sprookjesverhalen meestal niet echt interessant, maar de effecten met het jumpen zijn erg leuk uitgevoerd. Leuke rol ook weer van Samuel L Jackson. 7/10

21
    Hier is wel genoeg over verteld/op tv de laatste tijd, iedereen kent het verhaaltje nu wel ongeveer. Van tevoren dacht ik dat het een heel onrealistische film zou zijn, maar het hel card counting verhaaltje kwam heel overtuigend over. Ik ergerde me er wel kapot aan dat ik echt niet snapte hoe het nou precies werkte met +16 enzo:+ Leuk verhaal, en Kevin Spacey paste echt perfect in deze film.

Zombie Strippers8)
    De film is zelf precies zo belachelijk als je kon verwachten van de titel, echt een van de meest bizarre shit die ik ooit gezien heb8) Een special forces squad moet een uit de hand gelopen experiment (lees standaard zombie verhaal) onder controle krijgen, maar één van de members wordt gebeten en bijt vervolgens in een stripclub één van de strippers. Deze raakt geinfecteerd, wordt ook een zombie, en verandert in een sicke superzombiestripper8) Probleem is wel dat de strippers die elkaar ook expres infecteren (de zombie stijl doet het goed bij de klanten:+), wel elke keer zichzelf voeden met ledematen van mensen die ze een lapdance geven. Bizarre shit8) Kan er moeilijk een cijfer aan geven, als je écht in een melige bui bent met wat vrienden is dit goud waard, anders is er niet zo veel aan.

7. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Die trailer van Onion Movie is inderdaad nice! Ik had al een paar stukjes zitten te kijken van het Onion News, het is zo grappig echt.. Maar is ie gewoon te huur? Op Videoland.nl kennen ze hem in ieder geval niet.

8. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik ben het over de meeste films wel met je eens Biba, maar Superhero Movie was gewoon weer één van de standaard misbaksels dat aan de lopende band uit. Ik geef hem 1 puntje hoger dan de 1 die ik alle 'Movies' (dit mag je absoluut geen films noemen eigenlijk) van Jason Friedberg en Aaron Seltzer omdat er hier nog een klein beetje moeite in de productie was gestoken maar voor de rest was alles net zo flauw als Meet the Spartans, Epic Movie enzovoorts.

9. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Shoot 'em up is in mijn ogen een geweldige film.

Een popcorn/no brainer film dan he....... Ik heb werkelijk waar 1,5 uur nergens aan gedacht en mezelf gewoon laten meegaan in de rollercoaster ride die de film is.Geweldig !

Verstand op nul zetten dan kan je deze film wel waarderen. Als die regiovrij en/of regio 2 op blu-ray uitkomt dan is het een must-buy voor mij.

10. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hm ik vond deze er toch echt wel uitspringen, Epic Movie noem ik pas echt een misbaksel, daar zat gewoon bijna niets grappigs in, dat was gewoon pijnlijk om te kijken.

In Superhero movie zaten toch echt wel wat momenten dat ik hardop moest lachen. Dat eerste stuk meteen al, met die verschillende crews, nerds, emo's frodo's:+

11. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    @ Biba

Dat stukje was idd ruig \o/

Maar over de rest van de film ben ik niet zo te spreken. Daarbij vond ik Epic Movie wel een ruige film........nja, zo zie je maar hoe smaken kunnen verschillen:)

Laatst bewerkt: 10 jul 2008
  12. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, een mislukte 'Movie' film blijft altijd beter dan een zoveelste pixar animatiefilm, ik vind het echt ongelofelijk hoe het mogelijk is dat iedereen die films zo fantastisch vind. Kung fu panda is nu weer 'écht supergrappig, zó mooi gemaakt, zó lief!! zucht...

Ik heb hem gewoon gedownload, ik koop hem zelf wel als ik naar Amerika ga, ik denk dat dit meesterwerkje best moeilijk legaal te vinden is in Nederland...

13. Rickkkkk

Rickkkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    56
    Gisteren Hancock gezien, wel oke, meer niet.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zie je laatst toch vaak goede ideeen voor films maar de uitwerking is dan weer minder, en ze duren tegenwoordig als je mazzel hebt net anderhalf uur.

15. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hm ik vind het eigenlijk wel fijn dat films weer korter lijken te worden. Er zijn genoeg films waarbij de lange speelduur gewoon echt niet nodig was...

Waar ik het wel weer heel jammer vond dat de film zo kort was, was bij Vantage Point, die film had juist weer veel langer kunnen duren.

16. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren [rec.] gezien, best een vermakelijke film.
    Het is een film waarbij net als bij bijv. the blair witch project een zogenaamde amateur-camera gebruikt wordt. Bij deze film lopen een cameraman en presentatrice mee met wat brandweermannen en belanden ze uiteindelijk in een hele gekke, maffe en angstige situatie.
    8/10

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.930
    Iemand nog een aanradertje voor mij?
    Ik hou van thrillers. Een horrorfilmpje is misschien ook wel eens op zijn plaats.

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond komt Shawshank redemption op RTL 4 om 20.30. Geweldige film.

19. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Typisch. Altijd als ik een film koop, komt deze dezelfde week nog op TV 8)

20. SysanApse

SysanApse Guest

Jongens bedankt voor het melden van Layer Cake.
    Ik heb genoten ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina