[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 6]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Kevf, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikeeey681

Mikeeey681 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatst "The Descent" weer gezien.
    Vind het nog steeds een leuke film na 3x, het enge is eraf maar de 1e keer schrok ik me toch een paar keer de pleuris.

Aanradertje mits je hem nog niet gezien heb.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Die vond ik eerlijk gezegd echt zwaar tegenvallen. Wel gaven sommige scene's je echt een claustrofobisch gevoel, dat was wel weer erg goed gedaan.

3. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Had hem nog nooit gezien maar idd... topfilm.. hij had precies zo moeten lopen zoals hij liep.. bedankt voor de tip anders had ik hem denk ik nooit gezien!!

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb ook naar the Shawshank Redemption gekeken. Zeker een film die ik niet snel zal vergeten! Prachtig. Ik vind hem te vergelijken met the Green Mile: Een rustige film waarin opeenvolgend verschillende gebeurtenissen en kleine verhaallijnen aan bod komen, maar waar op het eind het grote plaatje en de samenhang duidelijk wordt. Op het einde zaten helaas wel enkele voorspelbare dingen. Maar al met al vond ik het echt een heel mooie film.

9/10

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Schitterende film inderdaad! Kon hem vanavond helaas niet helemaal kijken, maar ik had hem al een paar keer eerder gezien dus was niet zo erg :)

6. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    The Shawnshank Redemption heerst inderdaad hard.. als je The Green Mile nog niet hebt gezien, kijken! Is eenzelfde type film (als ik het zo mag noemen) en ook prachtig.

Allebei: 9/10

7. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    Shawnshank Redemption is inderdaad en vette film ik vond hem ook altijd net zoals de Green Mile (de film dan hé;)) ik weet niet waarom.

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    wil nu film gaan kijken allene kan niet bedenken welke. iemand tips?
    in de richting van street kings, the kingdom of 21 (wat recent dus)

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vantage point? In Bruges?

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    gezien en gezien:9
    vantage point was zeer goed alleen beetje irritant

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet het recent zijn?

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    redelijk, anders is de kans heel groot dat ik het al gezien heb:+
    was vroeger film vanaat alleen laatste tijd niet zo veel tijd meer voor gehad.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    City of men, of Cloverfield maar die heb je waarschijnlijk al gezien.

14. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Minority Report eindelijk een keer gezien, veel beter dan ik had verwacht. Het verhaal van een Precrime systeem waarbij moorden kunnen worden opgelost voordat ze plaats hebben gevonden, is natuurlijk totaal onrealistisch, maar de rest van het verhaal wordt goed neergezet, de muziek is ook bijzonder goed, en dat maakt het samen een bijzondere film:)
    8.5/10

15. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    The Green Mile is toch met die übergrote emo neger... die kon me nooit echt helemaal in het verhaal opnemen..

16. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Straks Hancock! :D Edit mijn post wel erna.

17. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Gister The Descent gekeken en Blair Witch 2 :+
    The Descent wel aardige film, leuke effectjes.
    Blair Witch 2 echt een pauperfilm zo vaag dat je 'm niet serieus nam door die belachelijke personages etc.

Anyway, het was niet de bedoeling blair witch 2 te gaan kijken.. hadden namelijk 1 gehuurd, maar die deed het niet (tsja dat heb je vaker met oude dvd's van videotheek.. toch zonde!!).... En als je je afvraagt van, wtf waarom ga je zo'n oude film (blair witch) nu nog kijken.. Nou ik had alleen stukjes gezien toen die keer op tv werd uitgezonden en vond 't wel leuk om met dames (die snel bang worden) te kijken die 'm nog nooit hadden gezien midden in de nacht met geluid hard groot scherm hehe.. maar helaas...

18. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    The Love Guru:

Wel oke.. het is een degelijke comedy maar niet van hoog niveau.. je krijgt natuurlijk weer alle slappe humor uit de austin powers films voor je kiezen. Er zitten wel wat leuke grappen in maar meerendeel is slap of feel good.. 5/10 (SCR PUKKA)

19. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Indiana jones and the kingdom of the crystal skull

Heb vroeger alle films gezien samen met mijn moeder en gisteren hadden we allebij tijd en zin om naar het nieuwste deel te gaan kijken. Vond het begin een beetje snel gaan.
    Ik vond dat ze de kist te snel vonden.
    Vond ook die vrouwlijke rus niet je van het.
    Maar het gevoel van de andere jones films had ik toch al snel weer te pakken. Het was echt gewoon weer lekker ouderwets genieten.
    Cijver: 9/10

Laatst bewerkt: 13 jul 2008
  20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wanted
    Het begon zo goed. Veel actie, toffe effecten. Maar het eindigde echt slecht. Veels te Hollywood terwijl het veel beter had kunnen zijn. Jammer want het begin was echt geweldig!

5/10

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina