Pro Evolution Soccer '09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tript, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarschijnlijk 15 Okt.

2. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ik moet trouwens zeggen dat ik de roddels niet serieus neem. Vorig jaar werd er ook gezegd dat er echte munteenheden in de ML gebruikt werden en dat je je stadion kon uitbreiden met voorgefabriceerde dingen (dug-outs, etc).

Was ook allemaal niet waar. Ik wacht wel op de eerste filmpjes. Binnen nu en twee weken schijnt WEMB langs te mogen bij Konami geloof ik.

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet de stadioncreator niet. ;)

Nee, sommige geruchten slaan gewoon nergens op. Ik geloof ook niet dat ze er vrouwenteams in gaan doen. En de spaanse licentie kwijt dat zou helemaal erg zijn. :eek:

4. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    geen zorgen :)

http://akihabarablues.com/2008/06/29/konami-espana-dixit-habra-licencia-de-la-liga-espanola-en-pes-2009/

Voor de Non-spanjaarden onder ons.. :

They stated that the spanish market is too important and therefore missing the Spanish League License (LFP) in PES 2009 would be hampering the game’s sales. They also added that the fans should not be disappointed because the LFP license was missing from the latest Winning Eleven J-League game, as this was only applicable in this case.

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Daar moet ik dus uit opmaken dat de Bundesliga niet belangrijk genoeg is, want die zit er niet in, als er met vorig jaar niets veranderd is op dit gebied...

6. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    Goed nieuws voor de pesfans!

In een Frans games tijdschrift:

belangrijkste Vertaling:
    new exceptional ambassador, a lot of new stadiums (few unpublished & exclusive), and new licence with a new partnership (this partnership make a bomb in videogame and football)

Deze 'nieuwe' licentie is mogelijk de CL licentie, of, iets minder waarschijnlijk, de PL. :) goed nieuws dus!

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dit bericht is waarschijnlijk waar, maar www.pesgaming.com twijfelt of Konami die gaat gebruiken in PES 2009 of een aparte CL editie. Ikzelf denk dat dat laatste een beetje bizar zou zijn, omdat PES nu toch al weinig licenties heeft. Op deze manier zouden ze het mooi kunnen aanvullen met alle CL teams...

8. Generation Tracks

Generation Tracks Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Laatst bewerkt: 11 jul 2008
  9. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Die zijn geloof ik op pagina 4 ook al gepost. ;)

Ik vind het er goed uitzien, al zeggen screenshots meestal weinig over hoe het eruit ziet als je speelt.

10. Generation Tracks

Generation Tracks Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik zie het, stom van me... :emo:
    Dacht toch echt alle pagina's gechecked te hebben... Niet dus...

11. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mijn "verlanglijstje" voor het nieuwe deel:

- De keepers moeten toch weer verbeterd worden. De ballen moeten ver naar de zijkant gestompt worden en niet een paar meter terug de zestien in. Dat is vragen om problemen. Mijn eerste indruk van de keepers was goed, maar gaandeweg zie je ze meer en meer blunders maken. Voorzetten waar ze finaal miszitten, ballen waarnaar ze op een zeer vreemde manier duiken en vervolgens terug het veld in laten lopen. Dat moet er allemaal uit. Natuurlijk zijn blunders 'part of the game', maar niet zo frequent als nu het geval is.
    - Een ander ingooisysteem zou ook wel fijn zijn, al zal ik zelf geen idéé hebben hoe ze dat kunnen wijzigen. Eén ding moet er sowieso uit: dat de computer in 99% van de gevallen elke ingooi terug gooit. Altijd naar de speler die het dichtst bij de eigen achterlijn staat. Ook zie je heel af en toe dat die spelers bij een ingooi als zoutzakken blijven kijken en niet bewegen, waardoor je de bal zo op kunt vangen. Dat moet er ook uit.
    - De computer mag er wel eens wat minder vrije trappen inschieten...
    - Corners moeten beter te verdedigen zijn. Soms reageren ze niet eens als ik 'beveel' dat ze moeten springen en laten ze hun tegenstander zo voor zich kruipen.
    - Scheidsrechter moet een stuk minder streng worden. Het lijkt af en toe wel korfbal.
    - Strafschoppensysteem heeft een vernieuwing nodig.
    - De sfeer in de stadions moet veel fanatieker zijn. Ik zou het echt geweldig vinden als ze er gewoon een uitvak inpleuren, waar 8.000 man van jouw club inzitten die herrie maken. Lijkt me geweldig om de punten in 'het hol van de leeuw' weg te kapen. Geweldig toch als je in de 93ste minuut 0-1 maakt en je uit een bepaalde hoek alleen maar gejuich hoort? Volgens mij moet dat er ook makkelijk in te zetten zijn. Zoiets mist FIFA ook volgens mij.
    - Speelsnelheid kan wel een tikkie trager vind ik.
    - De foutjes in de AI opspeuren en oppoetsen. Er zitten toch nog te veel 'net-niet' momentjes in, waarbij de computer F-jes fouten maakt.
    - Meer stadions en meer clubs die gelicenseerd zijn.
    - In de Master League zou ik het wel leuk vinden als je van club kunt verwisselen. Dat is voor mij echter geen vereiste. Het is ook leuk om een kleine club tot Champions League-winnaar om te toveren.
    - De PES-punten moeten verdwijnen voor keiharde Euro's.
    - Misschien is een statistiekenhoekje wel leuk. Ook geen vereiste uiteraard.

En dan vergeet ik nog veel punten. De AI bijschaven en sfeer in de stadions zijn voor mij de absolute speerpunten. Ik mis het echte 'wij-gevoel.' Dat is lastig op te wekken, maar niet onmogelijk.

12. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    - ML en andere leagues verbeteren. Als je "europees" voetbal gaat spelen is het een beetje gay als je in een poule komt met alleen teams uit jouw competitie.

- Een transfer periode voordat je met het seizoen begint.

- Meer stats en meer prijzen (beste talent/jeugdspeler etc)

- Beter punten systeem voor wedstrijd prestaties. (als een spits niet scoort dan heeft hij een 5 of een 6)

13. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Maar wat heb je aan een verlanglijstje voor het nieuwe deeltje als ze dat al voor 75% af hebben...? De overige 25% is testen en bijschaven.

14. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ze zijn nu idd allang aan het testen......

15. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht niet veel van de nieuwe PES. Al een aantal jaren zit er nauwelijks verbetering in hun spel.

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Zal ook nu weer tegenvallen aangezien ze nu al klaar zijn met het spel...

17. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo? PES 2008 wilden ze eigenlijk uitstellen, aangezien hij nog niet af was ( ze waren nog niet tevreden ) en dat werd de slechste PES.

Dat ze nu al verder zijn met de productie, houd in ieder geval in, dat ze de game gaan uitbrengen, die ze van plan zijn uit te brengen, of dit ook een goede game wordt, wordt gewoon afwachten

Laatst bewerkt: 12 jul 2008
  18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ik redeneerde van: hoe sneller ze klaar zijn met het spel hoe minder verbetering ze gedaan hebben. Maar ja, aangezien ik PES2008 nog met plezier speel zal ik deze ook wel weer spelen. Hoop dat er online wat meer modes bij komen (2v2 :))

19. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn niet sneller klaar dan andere PES games ( behalve dus PES 2008 ) ze liggen op schema, de laatste 25% van een game is altijd testen, bijschaven etc, ze liggen nu gewoon op schema ( dus ze zijn niet te vroeg klaar, of sneller dan normaal )

Dat ze nu gewoon op schema liggen, is iets positiefs, aangezien ze nu de tijd hebben om bugs eruit te halen, online te laten werken etc, zodat je niet nog een game krijgt als PES 2008

Of deze game dan weer vanouds PES wordt, is dan weer een ander verhaal, aangezien we niet veel info hebben, en ik een beetje het vertrouwen kwijt ben in PES

Laatst bewerkt: 12 jul 2008
  20. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Realisme was altijd de belangrijkste troef van PES. Die zijn ze nu kwijt aan FIFA. Nu hebben ze alleen nog de besturing en betere controle als sterk punt.

Ik denk dat ze een die-hard pesser gaan verliezen aan fifa (ik namelijk) ik ga lekker die "be a star" mode doen want als je met 1 speler speelt heb je bij fifa ook veel minder irritaties...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina