[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    als je de cheat van de porsche gebruikt, dan wordt er toch niets disabled?

2. Bromsnor

Bromsnor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor.

Die blijven gewoon staan. Is sowieso niet mogelijk geloof ik om achievements of 'played games' weg te halen op wat voor manier dan ook, laat staan door middel van een cheat.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Er ook gewoon op reageren. :b:

4. scooby doo

scooby doo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal waarschijnlijk wel toe zijn aan n bril maar goed .. ben begonnen met gta 4 _O_ maar hoe quit ik de game :confused:
    ik zie daar geen optie voor nl ...:):

5. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    multiplayer bedoel je? gewoon zoals je hem gestard had. met je telefoon. pijltje omhoog en dan een van de opties kiezen waar gewoon quit of exit ofzo staat.

6. scooby doo

scooby doo Active Member

Leuk Bevonden:
    0

nee niet de mp maar van de sp :) ik kan t niet vinden en t zal wel weer heel simpel zijn ..8)

7. dmxniek

dmxniek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die grote ronde knop op xbox indrukken..

Laatst bewerkt: 11 jul 2008
  8. scooby doo

scooby doo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo heb ik t ook gedaan en dan y naar dashbord ..vreemde manier van afsluiten dan .ik weet geen andere game waarbij je zo quit en vandaar dat ik mij gek 8) liep te zoeken :lol: en gelukkig nog geen bril nodig :cool: bedankt ..

9. spiny

spiny hoi

Leuk Bevonden:
    0
    beste mede gta gamers

ik kom niet verder bij een missie :mad:

dat is de missie dat je bij een haven samen met phill bell van die drugs uit speedboaten moet halen.

die phill bell gaat zo ongelukkig in het midden van de vuurzee staan dat ie al gauw naar de uien gaat, als gevolg missie over

hoe kan ik dit voorkomen :p ??

10. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Hier kom je toch in een vrachtwagen aanrijden? Zo ja.. dan moet je een stukje achteruit rijden, uitstappen en knallen. Als je de missie bedoelt die ik denk dat je bedoeld... het zijn er ook zo veel.. :+

11. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gta iv eigenlijk al superlang niet meer gespeeld. nu ik AC heb uitgespeeld ( die ik ook heel lang niet had aangeraakt maar nu toch weer super is ) ga ik maar weer is verder met de gta missies. ik zit nu ongeveer bij zo missie van zo zwerver (?) dat je met zo smeriswagen naar een hamburgertent moet rijden. vind ik zelf een pittige missie omdat ik iedere keer 3 sterren krijg zodat ik van voren ( dat huis vol met gangsters ) en van achteren ( smerissen ) wordt aangevallen. Misschien maar is granaten gaan shoppen ^^

12. spiny

spiny hoi

Leuk Bevonden:
    0
    haha , ja heel goed, dat is 'm ;)

ja dat doe ik ook , met de vrachtwagen achteruit en daarachter wat dekking zoeken, maar die phil bell gaat gewoon stom in het midden van de vuurzee staan :mad: msgien moet ik maar wat raketten ff aanschaffen bij de dealer zodat die gasten daar wat sneller omliggen :p

13. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Gebruik een Assault Rifle of een Carbine Rifle (AK47 of de M4) en zorg dat je de wagen op een voldoende afstand zet. Je kan echt een enorm eind weg van al die lui staan, en ze dan toch goed neerknallen. Zodra je uitstapt gewoon zo snel mogenlijk de voorste gasten neerknallen. En maar hopen dat Phil overleeft. Gewoon een paar keer proberen op deze manier. Ik heb het op deze manier voor elkaar gekregen. :)

14. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Bah, wat is dat friendssysteem toch slecht uitgewerkt zeg.
    Nadat mijn telefoon na een missie automatisch uit de sleep mode gaat ( :{ ) bellen ze me direct allemaal op om iets te gaan doen.
    Of wat ook wel voorkomt is als je onderweg bent naar 1 vriend, er ook 2 andere bellen die je dan moet afzeggen waardoor je rating weer naar beneden gaat.

Ik vind het zoeken van die flying rats bijna nog beter uitgewerkt dat het hele friendssysteem. :x

15. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze je bellen moet je ja zeggen. Daarna hun terug op bellen om te zeggen dat de palnnen niet door gaan. Gevolg rating gaat niet achteruit :)

16. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Dat is een super tip! Ik heb nu constant de telefoon op sleep mode staan omdat ik die duiven aan het zoeken ben. (:{) En ik ben de most wanted missies ook aan het doen. als je die haalt gaat hij direct na een kill van de sleep mode af.

Zijn de Stunt Jumps trouwens een beetje te doen? :)

17. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    sleep mode o_O wist geneens dat die erin zat. haha das wel veromd handig want ik wordt constant gebeld

18. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Het werkt perfect behalve dus als je een missie hebt gehaald, dan springt hij direct weer in de normale mode. :)

19. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een geniaal spel toch, heb net het derde eilandje unlocked. :D

20. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Vermaak me ook nog prima. Ik krijg alleen de achievement van Brucie maar niet. :{
    Ik voldoe volgens mij aan alle eisen om hem wel te moeten krijgen.
    Zit op dik 80%, in de guide staat dat je deze bij 70% al moet krijgen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina