Beste mensen, Ik heb GTA IV nu al ongeveer 1 week. Het spel is vandaag ernstig beschadigt. Ik heb naar www.xbox.nl gebeld, maar kreeg iemand die niet vloeiend Engels sprak aan de lijn. Hij zei dat ik naar de winkel moest waar ik heb spel heb gekocht. Dat was Media Markt Roermond. Ik ben er heen geweest en zij konden me ook niet helpen om me direct een nieuw spel te geven. Ik krijg nu morgen (zondag) of de aankomende werkdagen iets te horen. Maar toen ik www.xbox.nl had gebeld zei diegene dat hij een software stuurde naar me XBOX dat die geen krassen meer maakt. Heeft iemand zo'n probleem ook gehad, en heeft hij/zij een nieuw spel gekregen? Mvg, Sam
huh? ik denk dat je dat gedeelte verkeerd begrepen hebt,.. die krassen zijn niet door een software patch te voorkomen
Inderdaag vaag! En je hoeft niet perse een nieuwe thread aan te maken, je kan het het beste hier vragen en ik raad je aan om de startpost te lezen http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=116047
Ja, ik wil je graag verzoeken om in dat topic verder te posten. Die thread gaat speciaal over dit onderwerp. Ik denk je daar meer tips krijgt dan in dit subforum. Ik vind je verhaal ook namelijk erg vaag! Software kan niet gerelateerd zijn aan krassen op je disc. Ik zou die software even afwachten en dan weer bellen. Dit klopt niet. Als je Xbox echt krassen maakt, dan zou je die moeten laten repareren. Anyway, laten we verder gaan in Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14] . Dit topic gaat daarom op slot.