Speciale Achievements

Discussie in 'Algemeen' gestart door ExoSkeleton, 12 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Post hier je achievements die voor jou speciaal zijn.
    Waar je bijvoorbeeld veel moeite voor hebt gedaan of erg trots op bent. Of misschien heb je wel een speciale herinnering/gebeurtenis bij een bepaalde achievement? Heb je een achievement op een vreemde manier verkrijgen? Post het hier!

    Voor het toelichten van de achievements kun je plaatjes en informatie gebruiken van de volgende sites:
    www.x360a.org
    www.xbox.com

    Voorbeelden van mij:

    Call of Duty 4
    Mile High Club
    [​IMG]
    Op deze achievement ben ik erg trots omdat ik hier flink wat speeluurtjes in heb gestoken, en het de eerste achievement is waar ik naar mijn mening flink wat moeite voor heb moeten doen.

    Grand Theft Auto IV
    Rolled Over
    [​IMG]
    Ook deze heb ik redelijk vaak geprobeerd en had deze naar mijn mening al veel eerder moeten hebben. Al met al heb ik hem toch wel op een vreemde manier verkregen. Ik rolde namelijk niet 5x over de kop maar gleed een aantal meters door op het dak van de auto waardoor ik hem kreeg.
     
  2. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Hier hebben we al een topic van kijk hier maar eens Click. :)
     
  3. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Ja maar deze is met een hele andere bedoeling ;)
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je kan toch ook bij "show je achievements" zeggen dat op die bepaalde achievement heel erg je best hebt gedaan. :)
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, ik zie het verschil niet. :eek: In het 'Show je Achievements' topic krijg je ook de ruimte om te praten over waarom je er trots op bent. Deze thread is dubbelop. Ik gooi hem toch maar op slot.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina