LOL same here, ik kreeg kramp in mijn handen van de ps3 controller, 1 van de hoofdredenen dat ie de deur is uitgegaan.
Het lijkt trouwens misschien of ik alleen maar klachten heb over Ut3, door mijn posts over bugs, maar dat is zeker niet waar. Ik vind het echt een wereldgame, heerlijk nostagisch en tegelijkertijd toch hypermodern.
Lekker veelzijdig ook: kleine maps voor (team) deathmaps en CTF, waar inderdaad wapenebeheersing en snelheid belangrijk zijn, en grote strategische battles in warfare en VCTF.\o/
Ik vind de single player, met name "instant action" ook leuk, lekker wat bots erin op "novice"en dan gewoon lekker chillen, redeemers zoeken, van het uitzicht genieten, jammer dat bijv BF:BC dat niet had.
@Xbox freak: De voertuigen sturen wat onhandig soms, en niet allemaal even nuttig maar de Darkwalker, en dat geval wat op de sentinels uit de matrix lijkt zijn wel zo mooi gemaakt, ik vergeet soms gewoon erop te schieten als ik er eentje over een muur zie stappen. Ook leuk dat een aantal voertuigen meerdere functies heeft, en de grotere voertuigen een zeer nuttige turret hebben voor de pasagier. De machinegun op de tank is misschien wel een beetje overpowered met zijn enorme zoom bereik, en dodelijke nauwkeurigheid, maar ik denk dat dit is om de sterkere primary fire van de darkwalker te compenseren.
Laatst bewerkt: 13 jul 2008