Ik snap heel goed wat je bedoelt, maar ik kan 1993 niet vergelijken met 2008. Ik ben wat ouder, heb andere interesses gekregen. Daarnaast wil je altijd het verleden romantiseren. Dat is nu eenmaal onze aard.
Dat maakt voor het gevoel tochgeen reet uit. Maar ok als je nu uit gaat van de mensen die nog wel de zelfde interesses hebben. Kun het dan begrijpen?
Is wel mogelijk. Zit ongeveer 4/5 jaar tussen en de stats kunnen allemaal zou ik zeggen hedendaags. Alleen vind ik 1 TB wel veel, maar de vorige was ook 6x zo groot als zijn voorganger dus het is weer mogelijk. Meest onwaarschijnlijke is natuurlijk de BR player aangezien HD DVD een idee van MS is....maar als ze met dit apparaat in 2010 komen is de PS3 hard geraped en dood (alhoewel ze nu al bijna dood zijn )
BR zal wel moeten. aangezien het straks echt niet meer kan op dvd. en hddvd wordt niet meer gemaakt. en om nou een nieuw formaat te ontwikkelen zou al helemaal dom zijn. tenzij je alles via download doet natuurlijk. misschien daarom ook die terabyte? anywees. ik niet dat de opvolger zo snel zal komen. 360 doet nog volop mee, er is nog geen enkele reden om nu al iets te verklappen over je opvolger. daarmee belemmer je alleen maar de verkoop van de 360. die slim versie moet kunnen. al denk ik dat het dan miss een idee zou zijn om die baksteenvoeding erin te verwerken, en shit erin om m stiller te maken ofzo?
Slimline 360 is niet eens zo onrealistisch, en ik denk dat het ook best gunstig zou zijn voor de verkopen. Als dit apparaat aanslaat kan de PS3 voor deze generatie wel inpakken...
Een Xbox360 zo groot als een Wii aan het eind van dit jaar? Ik moet het zien om het te geloven. Als ze nou hadden gezegd eind 2010 had ik het misschien nog geloofd maar eind dit jaar? Broodje aap zou ik zeggen.
Een Wii is wel heel klein/licht, ik hoop wel dat áls er een komt het gewoon á la ps2 slimline gedaan wordt. Ongeveer hetzelfde design, maar dan heel plat.
Volgens mij is Gamespot de enige net zoals vorg jaar die het echt live uitzendt. Edit: En G4TV.com zend ook live uit.
Tuurlijk maakt dat wel ene reet uit. Ieder mens verandert in de loop der tijd. Daarnaast weet je anno 2008 nooit meer exact welk gevoel je in 1989 had na het spelen van Mario 3.
HD-DVD is al dood verklaard. BR is de nieuwe standaard. Dat MS in het HD DVD kamp zat doet daar niets aan af. Philips heeft immers ook jarenlang gewoon VHS spelers op de markt gebracht, terwijl hun eigen standaard om zeep werd geholpen.
Ik herinner me het nog wel. Heel goed zelfs. Zegt mij genoeg over dat gevoel. En dat heb ik in die tijd wat vakr gehad. Nu heb ik dat helemaal nooit meer. Altijd grote hype en 99/100 vallen gruwelijk tegen. Soms zit er een leuke game tussen maar nooit meer dat gevoel van toen. Dat vind ik gewoon erg jammer, maar dat is nu eenmaal de markt en niks meer aan te doen!