Rock Band [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 2 jun 2008.

1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    ik gebruik een USB mic..

2. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Aha, zou dat het probleem zijn? :9

3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja ik denk t eigenlijk wel ja. :+

En yeaaah, 3's & 7's vloek is weer teruggekeerd van Guitar Hero 3!!! -_- Telkens lukt het hele nummer 100%, maar bij de laatste solo ga ik altijd af. Altijd 1 takke foutje. Dat had ik ook bij GH3. En ook altijd zo leuk dat je 'm dan gaat practicen, en meteen 3 keer achter elkaar 100% haalt. Dus ik zit weer lekker te kenkeren op dat nummer. XD

Laatst bewerkt: 12 jul 2008
  4. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
  5. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Nice! Gamebridge?!

Ennuh, yeah 3's & 7's FC! 8ste van de hele wereld beeyotches! Net ff Rock 'n Roll Star gedaan, echt pittige solo op het eind. Naja, irritant met die akkoorden. :D Yaay en nu ook nog Something About You FC! 11de v/d wereld. Nijz! Dat stukkie achter de solo ging nog best makkelijk! :D

http://www.youtube.com/watch?v=-FmKm4lHs5A

Ziet er best moeilijk uit, is het eigenlijk ook wel, maar 't viel mee. Vet nummer! Hele Boston pack trouwens.

Laatst bewerkt: 13 jul 2008
  6. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je je soms ergens aanmelden voor de leaderboards?

Heb al heel wat nrs. gespeeld in verschillende spelmodus maar ik heb geen score in de leaderboards.

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Alles wat je in carreer speelt komt dacht ik in je solo leaderboards. Moet er staan hoor, het duurt alleen soms ff voordat je erop komt. Meestal duurt het updaten wel 2 uurtjes.

Oja, Harmonix heeft antwoord gegeven op de aanklacht van Konami:

http://blog.wired.com/games/rock_band/index.html

"Oh, it's on now."

8. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, Dazzle Video Platinum.

9. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik ben benieuwd hoe dat werkt. :D Je hebt toch geen camera nodig, maar je moet iets van internet via je tv aansluiten?! Iemand had t me heel vaag uitgelegd, snap der geen bal van. :D

Net trouwens meer wat DLC's geowned en op scorehero gezet (zie sig ^^). Ik merk wel dat ik beter wordt met starpower gebruiken. :D

10. wibraman

wibraman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    AARGH! Green Grass & High Tides maakt mij echt chagerijnig. Een veels te lang nummer en ik ga iedere keer rond 80% af bij die noten die heen en weer gaan. Op practise lukt het me tot op 70% á 80% speed prima, maar daarna is het een dikke zuig.

Iemand tips hoe ik voorbij dit nummer kom? Het is op expert overigens.

11. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Nee joh, je hebt alleen dat Dazzle ding nodig (en software om op je PC te zetten om op te nemen, maar dat krijg je er gratis bij, tenmisnte gratis... Volgens mij betaal je daar ook voor :p). En je hebt een apart draadje nodig, zo`n draadje met aan alle 2 de kanten die tubjes Rood, Wit en geel.

Die steek je gewoon in je TV, voorin ofzo waar zo`n Video-ingang zit, en klaar is kees :D

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Is zo een Dazzle dingetje goedkoop?
    Ik zit ook al langer te kijken voor een capture card, maa rik vind het steeds wat duur.
    Vooral omdat ik het niet persé wil om dingen op Youtube te zetten, maar ik vind het gewoon leuk om wat dingetjes op te nemen.
    Meer gewoon voor mezelf dus. ;)

13. GmR

GmR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    95 euro, draadje weet ik niet.

Maar is erg handig dingetje hoor, je kan automatisch je beelden op een DVD branden of op je PC saven.

Ik heb een website gemaakt (zit nog in test fase, moet nog met kleuren spelen enzo, ff de juiste settings vinden) waar ik Xbox 360 video neer plaats van bijv. Rock Band, Guitar hero, GTA IV etc.

Alles komt van mij af, dus het word niet als er Trailers op komen te staan, misschien ga ik dat later nog allemaal doen. Maar dit is soort een blog ofzo.

www.xxlvideos.nl

Schik niet van de link (kan misschien bij sommige mensen als P*rn* opvatten, maar dat is het nit:p), de link moet ik nog even wijzigenn in www.xbox360videos.nl

Maar wat vinden jullie er van tot nu?

15. Xman99

Xman99 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Juli ;)

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    En wie heeft er allemaal Who spul gekocht? Ik heb Behind Blue Eyes, en dan komen Young Man Blues, Who Are You en My Generation er nog bij. :D Verder vind ik het maar matige nummers.

18. GmR

GmR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb atm Baba O'Riley, Behind Blue Eyes en Who Are You.
    Moet binnenkort My Generation ook ff halen, maar de MS Points zijn op :p

19. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het hele The Who pack gehaald. Allen erg goede nummers alleen epic fail @ drums :D Tijdens mijn sight read van de nummers op expert heb ik wel 5 nummers gehaald. De rest allemaal failed... Maar echt vet weer met die sing-alongs erbij :)

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Dlc voor 22/7!

Nine Inch Nails pack 2
    "Burn" (YouTube)
    "Capital G" (YouTube)
    "Last" (YouTube)

Shinedown
    "Devour"
    "Junkies For Fame"

NIN pack voor 440 MSP, per stuk zijn ze allemaal 160 MSP.

*is aan het luisteren...*

Deel Deze Pagina