Pro Evolution Soccer '09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tript, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crosshope

Crosshope Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pes 08 stelde egt teleur ik ga voor fifa

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ik kijk tegen die tijd wel naar recensies..
    Speelde vroeger fifa.. toen iss.. toen pro evo.. en deel '08 overgeslagen door die online problemen waar ik iedereen van hoor.. het liefst blijf ik bij evo.. maar als fifa beter wordt..

3. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dan kan het er toch alsnog inzitten? Wij weten ook lang niet alle ins en outs (gelukkig maar) van het nieuwe deel.

4. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Ik hoop dat het eindelijk wat wordt. Het is toch jammer dat ze op de ps2 altijd baas boven baas waren en nu ze zoveel meer kracht ter beschikking hebben ze daar niet gebruik van maken om iets geweldigs te laten zien.
    Als pes weer niks word ben ik genoodzaakt fifa te proberen, maar fifa zit zeker niet op het niveau van pes op de ps2.

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    PES 2008 was nog niet af en hebben ze gewoon op de markt gepleurd. Volgens mij zijn ze gewoon verder gegaan met PES 2008. Nu is PES 2008 "af" en plakken ze er de titel PES 2009 op. Daar verdenk ik ze van aangezien ze dezelfde engine gebruiken.

6. Dranx

Dranx Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Dat lulverhaal van konami geloof ik niet meer. Dat was precies hetzelfde met PES 6. Met PES 2008 zou alles goed komen. Die zou next gen worden, nou ik zie er weinig van =(. Ik hoop alleen wel dat ze hun belofte dit keer wel eindelijk waar maken want ik blijf toch PES fan.

7. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zou ook nog kunnen ja, maar als dit inhoudt dat de gameplay nu wél klopt, plus het online gedeelte, zal ik hem wel halen, omdat deze gameplay mij toch beter ligt

iedere keer als ik FIFA speel heb ik het idee dat ik naar een film kijk, waarbij ik op het juiste momnent op de knopjes moet drukken...
    Animaties zijn wel mooi en alles, maar helemaal niet goed samenvloeiend met de gameplay

Laatst bewerkt: 13 jul 2008
  8. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Elk jaar weer hopen jullie dat PES weer net zo goed wordt als vroeger...

9. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zoals de tijd op de ps2.pro evo 3 en 4 blijven de beste.Hopelijk wordt het ooit terug zo goed

10. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Na PES6 gaf ik ze de voordeel van de tweifel, maar na PES 2008 niet, dus sta nu helemala blanco tegenover fifa en pes, ik ga tegen die tijd beide demo's spelen, en wanneer ze uitkomen, ze beide bij iemand spelen, en dan kijken welke de betere is.

11. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Het hele proces van Gold naar distributie duurt vaak een maand. Eigenlijk zijn ze dus al vanaf september 2007 bezig met PES 2009. Het is echt niet zo dat ze een paar maanden van te voren beginnen met het nieuwe deeltje. Bovendien hadden ze al wat zaken aangepast, maar vanwege de deadline van Konami konden ze die er niet meer inbrengen. Veel was dus al af. Je kan dus nog helemaal NIETS zeggen over PES 2009.

Grafisch ziet het er iig weer iets beter uit. Hopelijk zijn er idd nieuwe animaties (minder houterig op sommige momenten), is de snelheid weer omlaag gegaan en is de sfeer beter.

We zullen het gewoon even af moeten wachten.

12. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Dat heeft met gewenning te maken. Als je jarenlang hebt ontwikkeld op een bepaald platform en opeens over gaat op een geheel andere taal, dan heeft dat tijd nodig. Ik denk dat dat ook de reden is dat PES6 en 2008 wat meer tegenvielen. Desondanks heb ik afgelopen vrijdag tot in de nachtelijke uren PES zitten te spelen (2008) tegen een maat van mij. Als je het "normaal" speelt is zelfs 2008 een supervet spel. Je moet uit jezelf gewoon niet continu gaan rennen, maar rustig spelen in een wedstrijd van 20 minuten....

13. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    vond pro evo 6 op ps2 beter dan 5....

14. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal waar. Ik vind Pes 08 opzich niet slecht, als je met de juiste mensen speelt. Teams als Man Utd en Barca moet je sowieso links laten liggen vanwege die opgefokte spelers daar, maar wanneer je voetbal probeert te spelen heb je toch geen onaardig spel. Wel blijven die cross ballen naar de andere kant van het veld te nep, ligt de snelheid bizar hoog en heb je nog steeds vrij weinig aan je keeper en je backs.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar PES 09, slechter kan het niet worden toch?

15. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds geen filmpje ofzo over de gameplay? Ben egt benieuwd of konami dit jaar concurentie kan bieden aan Fifa 09 , wat een erg vette game gaat worden denk ik.
    Online moet zeker beter worden! Gameplay ging dit jaar wel maar nu ze weer dezelfde engine gaan gebruiken vrees ik het ergste. Je brengt een nieuwe game uit en die moet vernieuwend zijn, Vrees dat het niet genoeg is. Maar wil niet zeggen dat ik hem niet ga halen:9

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal wel Leipzig worden waar we de eerste gameplay beelden tezien krijgen.

17. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Dit jaar vindt het plaats in Koln... Pakweg 150km over de grens... Ga zeker weer heen!

18. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Laatst bewerkt: 23 jul 2008
  19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Laten we het hopen van niet, word wel eens tijd dat alle clubs uit de Premiership er gewoon inzitten.

20. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    tenminste beter dan newcastle en tottenham.
    maarja nog magertjes, met maar twee clubs, waarom niet meteen alle 4 de grote clubs?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina